• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Класифікація за ДК 021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори” Автоматичний біохімічний аналізатор(НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний)

Відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 600.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2023 11:57 - 21.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація Учасників

Номер: 189acfef389843488f8c3bfb168a7d57
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-005600-a.c3
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Класифікація за ДК 021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори” Автоматичний біохімічний аналізатор(НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний) Дискримінаційні умови закупівлі Скарга, вимога 20.06.2023 року Замовник оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного. Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматично гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги: Вимога до пункту 51 – Стартовий набір реагентів для аналізатора повинен включати: 1. Аланінамінотрансфераза: 940 визначень; 2. Аспартатамінотрасфераза: 940 визначень; 3. Білірубін загальний: 336 визначень; 4. Білірубін прямий: 410 визначень; 5. Холестерин загальний: 728 визначень; 6. HDL-холестерин: 227 визначень; 7. LDL-холестерин: 227 визначень; 8. Креатинін: 366 визначень; 9. Сечовина: 600 визначень; 10. Альбумін: 720 визначень; 11. Білок загальний: 1420 визначень; 12. Альфа-Амілаза: 242 визначень; 13. Лужна фосфатаза: 940 визначень; 14. Гамма-глутамілтрансфераза – 940 визначень 15. Сечова кислота: 900 визначень; 16. Мультикалібратор: 2 флакона; 17. Контроль ClinChem (рівень1): 2 флакона; 18. Калібратор Ліпіди: 1 флакон; Надати в складі пропозиції декларації відповідності та інструкції на всі позиції з переліку. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є Автоматичний біохімічний аналізатор, а не набір реагентів(реактивів) для роботи аналізатора якого ще не придбав Замовник, але чітко уже прописав на скільки визначень кожен реагент(реактив), дана вимога закупівлі не впливає на саму роботу аналізатора, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Адже виробники гематологічних аналізаторів не комплектують прилади реагентами(реактивами), які є окремою процедурою закупівлі (ДК 021:2015: 33696500-0 Лабораторні реактиви). Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія, яка представляє продукцію виробництва Mindray, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-16-005600-a. 2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-06-16-005600-a. 3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище. В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі не відповідають дійсності, з огляду на наступне. Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перше на що хочемо звернути вашу увагу, це те, що предметом закупівлі даних торгів є автоматичний біохімічний аналізатор, та зазначені сукупні медико-технічні вимоги до приладу відповідно до Додатку 2, а не автоматичний гематологічний аналізатор, як ви зазначаєте в тексті своєї вимоги. Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ? Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Замовником при підготовці даної тендерної документації не порушено жодної вимоги чинного законодавства з публічних закупівель, адже в пункті на який посилається в своїй скарзі Учасник, немає жодного посилання на конкретну торгову марку чи товаровиробника. Вимога до пункту 51 – Стартовий набір реагентів для аналізатора повинен включати: 1. Аланінамінотрансфераза: 940 визначень; 2. Аспартатамінотрасфераза: 940 визначень; 3. Білірубін загальний: 336 визначень; 4. Білірубін прямий: 410 визначень; 5. Холестерин загальний: 728 визначень; 6. HDL-холестерин: 227 визначень; 7. LDL-холестерин: 227 визначень; 8. Креатинін: 366 визначень; 9. Сечовина: 600 визначень; 10. Альбумін: 720 визначень; 11. Білок загальний: 1420 визначень; 12. Альфа-Амілаза: 242 визначень; 13. Лужна фосфатаза: 940 визначень; 14. Гамма-глутамілтрансфераза – 940 визначень 15. Сечова кислота: 900 визначень; 16. Мультикалібратор: 2 флакона; 17. Контроль ClinChem (рівень1): 2 флакона; 18. Калібратор Ліпіди: 1 флакон; Надати в складі пропозиції декларації відповідності та інструкції на всі позиції з переліку. В пункті 51 Додатку 2 зазначено набір реактивів, який Замовник бажає отримати при поставці самого аналізатора, як стартовий комплект. Замовник в праві це зробити, адже аналізатор та набір реактивів в даному випадку розглядаються як один єдиний предмет закупівлі. І Замовником зазначено лише бажана кількість визначень, яку він хоче зробити з кожного набору реактивів. Не зазначається жодної інформації що це реактиви, як ви стверджуєте торгової марки Mindray. Жодного посилання на фасування, склад реактивів, чи навіть термін придатності у вимогах немає. Ви цілком в праві подати будь-який реактив, який відповідатиме вимозі, щодо кількості аналізів, які з нього модна виконати на аналізаторі. Тобто єдиною вимогою, щодо реактивів є те, щоб вони відповідали вимозі щодо кількості аналізів, які можна виконати з набору реагентів. Що жодним чином не обмежує учасника, в можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі. Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації відкритих торгів з особливостями не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2023 12:05
Вимога
Залишено без розгляду

Додаток не вірно вказано Ідентифікатор закупівлі потрібно:UA-2023-06-16-005600-a

Номер: 415b584a94864cd3b2a3abea410a9739
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-005600-a.c2
Назва: Додаток не вірно вказано Ідентифікатор закупівлі потрібно:UA-2023-06-16-005600-a
Вимога:
Не вірно вказано у скарзі ідентифікатор закупівлі потрібно вказати:UA-2023-06-16-005600-a
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-16-005600-a
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2023 12:05
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників

Номер: 857d10ec889e488ebf2a4183c1f784a2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-005600-a.c1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Класифікація за ДК 021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори” Автоматичний біохімічний аналізатор(НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний) Дискримінаційні умови закупівлі Скарга, вимога 20.06.2023 року Замовник оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного. Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматично гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги: Вимога до пункту 51 – Стартовий набір реагентів для аналізатора повинен включати: 1. Аланінамінотрансфераза: 940 визначень; 2. Аспартатамінотрасфераза: 940 визначень; 3. Білірубін загальний: 336 визначень; 4. Білірубін прямий: 410 визначень; 5. Холестерин загальний: 728 визначень; 6. HDL-холестерин: 227 визначень; 7. LDL-холестерин: 227 визначень; 8. Креатинін: 366 визначень; 9. Сечовина: 600 визначень; 10. Альбумін: 720 визначень; 11. Білок загальний: 1420 визначень; 12. Альфа-Амілаза: 242 визначень; 13. Лужна фосфатаза: 940 визначень; 14. Гамма-глутамілтрансфераза – 940 визначень 15. Сечова кислота: 900 визначень; 16. Мультикалібратор: 2 флакона; 17. Контроль ClinChem (рівень1): 2 флакона; 18. Калібратор Ліпіди: 1 флакон; Надати в складі пропозиції декларації відповідності та інструкції на всі позиції з переліку. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є Автоматичний біохімічний аналізатор, а не набір реагентів(реактивів) для роботи аналізатора якого ще не придбав Замовник, але чітко уже прописав на скільки визначень кожен реагент(реактив), дана вимога закупівлі не впливає на саму роботу аналізатора, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Адже виробники гематологічних аналізаторів не комплектують прилади реагентами(реактивами), які є окремою процедурою закупівлі (ДК 021:2015: 33696500-0 Лабораторні реактиви). Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія, яка представляє продукцію виробництва Mindray, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-12-009650-a. 2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-06-12-009650-a. 3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище. В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі не відповідають дійсності, з огляду на наступне. Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перше на що хочемо звернути вашу увагу, це те, що предметом закупівлі даних торгів є автоматичний біохімічний аналізатор, та зазначені сукупні медико-технічні вимоги до приладу відповідно до Додатку 2, а не автоматичний гематологічний аналізатор, як ви зазначаєте в тексті своєї вимоги. Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ? Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Замовником при підготовці даної тендерної документації не порушено жодної вимоги чинного законодавства з публічних закупівель, адже в пункті на який посилається в своїй скарзі Учасник, немає жодного посилання на конкретну торгову марку чи товаровиробника. Вимога до пункту 51 – Стартовий набір реагентів для аналізатора повинен включати: 1. Аланінамінотрансфераза: 940 визначень; 2. Аспартатамінотрасфераза: 940 визначень; 3. Білірубін загальний: 336 визначень; 4. Білірубін прямий: 410 визначень; 5. Холестерин загальний: 728 визначень; 6. HDL-холестерин: 227 визначень; 7. LDL-холестерин: 227 визначень; 8. Креатинін: 366 визначень; 9. Сечовина: 600 визначень; 10. Альбумін: 720 визначень; 11. Білок загальний: 1420 визначень; 12. Альфа-Амілаза: 242 визначень; 13. Лужна фосфатаза: 940 визначень; 14. Гамма-глутамілтрансфераза – 940 визначень 15. Сечова кислота: 900 визначень; 16. Мультикалібратор: 2 флакона; 17. Контроль ClinChem (рівень1): 2 флакона; 18. Калібратор Ліпіди: 1 флакон; Надати в складі пропозиції декларації відповідності та інструкції на всі позиції з переліку. В пункті 51 Додатку 2 зазначено набір реактивів, який Замовник бажає отримати при поставці самого аналізатора, як стартовий комплект. Замовник в праві це зробити, адже аналізатор та набір реактивів в даному випадку розглядаються як один єдиний предмет закупівлі. І Замовником зазначено лише бажана кількість визначень, яку він хоче зробити з кожного набору реактивів. Не зазначається жодної інформації що це реактиви, як ви стверджуєте торгової марки Mindray. Жодного посилання на фасування, склад реактивів, чи навіть термін придатності у вимогах немає. Ви цілком в праві подати будь-який реактив, який відповідатиме вимозі, щодо кількості аналізів, які з нього модна виконати на аналізаторі. Тобто єдиною вимогою, щодо реактивів є те, щоб вони відповідали вимозі щодо кількості аналізів, які можна виконати з набору реагентів. Що жодним чином не обмежує учасника, в можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі. Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації відкритих торгів з особливостями не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2023 12:05