-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Хрещатик, 23 у Печерському районі міста Києва"
Завершена
2 728 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 281.66 UAH
мін. крок: 1% або 27 281.66 UAH
Період оскарження:
16.06.2023 10:21 - 21.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційних вимог та вимог що обмежують конкуренцію
Номер:
89285e30b63c4045b769a50ac93bb545
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-16-002641-a.a3
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог та вимог що обмежують конкуренцію
Вимога:
Шановний Замовнику, в таблиці 5 Додатку № 5 до тендерної документації зазначені наступні вимоги:
Обов’язково підтвердити наявність:
- монтажники систем утеплення будівель, працевлаштовані на підприємстві учасника – не менше 4-х осіб.
Відповідно до аналізу послуг з поточного ремонту що зазначені в дефектному акту на послуги з аварійного поточного ремонту приміщень в школі І ступеня №326 Оболонського району м. Києва вул. Вишгородська 44-В, вимога щодо обов’язку підтвердити наявність на підприємстві монтажників систем утеплення будівель не менше 4-х осіб, є безпідставною, дискримінаційною і такою що обмежує конкуренцію, оскільки в дефектному акті не зазначено жодної роботи/послуги пов’язаної з монтажем систем утеплення будівель.
На підставі вище зазначеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити з тендерної документації вимогу щодо обов’язку підтвердити наявність:
- монтажники систем утеплення будівель, працевлаштовані на підприємстві учасника - не менше 4-х осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2023 18:49
Вирішення:
«Шановний Учаснику!
В Тендерній документації додатка 5 не передбачено.
Крім того зазначаємо, що виконання робіт заплановано за адресою: вул. Хрещатик, 23 у Печерському районі міста Києва».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо визначення аналогічного договору (дискримінаційні вимоги)
Номер:
7c7c1265836f4e8c9d68bea77429d588
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-16-002641-a.a2
Назва:
Щодо визначення аналогічного договору (дискримінаційні вимоги)
Вимога:
В підпункті 3.4. п. 3 таблиці 1 Додаток № 1 до тендерної документації зазначено що аналогічним договором у розумінні тендерної документації вважається договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання.
Вважаємо що визначення аналогічного договору наведене в тендерній документації є дискримінаційним і таким що обмежує конкуренцію. Позиція суду та АМКУ наступна: за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. На підставі вище зазначеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та викласти підпункт 3.4. п. 3 таблиці 1 Додаток № 1 до тендерної документації в наступній редакції: *Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі (ДК021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи та/або ДК021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) або договір предметом якого є надання послуг, виконання робіт з реконструкції, або з реставрації, або капітального ремонту або поточного ремонту об’єкта/ об’єктів будівництва, що були повністю та успішно завершені.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2023 09:01
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, Замовник має бути впевненим у досвіді Учасника стосовно виконання аналогічних робіт та у разі визначення його переможцем забезпечить належне виконання будівельних робіт.
Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.06.2023 10:04
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо навчання з охорони праці (дискримінаційні вимоги)
Номер:
a5876631a5d34881b42f29abf345d31e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-16-002641-a.a1
Назва:
Щодо навчання з охорони праці (дискримінаційні вимоги)
Вимога:
Шановний Замовнику, в підпункті 2.7. п. 2 таблиці 1 Додаток № 1 до тендерної документації ви зазначаєте наступні вимоги щодо обов’язкової наявності:
1) у головного інженера або виконроба навчань з наступних НПАОП:
НПАОП 0.00-1.80-18, (Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальнихп ристроїв і відповідного обладнання);
НПАОП 0.00-1.15-07, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;
НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
2) у керівника підприємства навчань по наступних НПАОП:
НПАОП 0.00-1.15-07, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;
НПАОП 0.00-1.71-13, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
НПАОП 0.00-1.80-18. Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальнихпристроїв і відповідного обладнання.
Вважаємо ці вимоги дискримінаційними і такими що обмежують конкуренцію та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: підпункт 2.7 п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації (також бажано привести нумерацію підпунктів в належний стан) викласти в наступній редакції:
документи про проходження ІТП та робітниками навчань з охорони праці (копії посвідчень, протоколу(-ів)/витягу з протоколу). Обов’язкова, не менше ніж у одного працівника зазначеного у Довідці, наявність навчань за наступними НПАОП: НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2023 09:00
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, дана вимога зумовлена наміром Замовника передбачити різні ситуації, що можуть виникнути в процесі виконання робіт та забезпечити належне виконання будівельних робіт у відповідності до вимог нормативно-правих актів у сфері будівництва, які можуть вплинути на реалізацію проекту.
Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.06.2023 10:04