• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Хрещатик, 25 у Печерському районі міста Києва"

Завершена

2 699 908.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 999.08 UAH
Період оскарження: 16.06.2023 10:45 - 21.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 97c9364112844f9e99703e75fb2e1cd5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-002073-a.a3
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! На Наш погляд, Ваші пояснення що керівник підприємства повинен мати навчання з охорони праці під час виконання робіт на висоті, з інструментом та пристроями, під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, бажанням Замовника передбачити різні ситуації, що можуть виникнути в процесі виконання робіт та забезпечити належне виконання будівельних робіт у відповідності до вимог нормативно-правих актів у сфері будівництва, які можуть вплинути на реалізацію проекту, є неспроможними, а вище зазначені вимоги такими що прямо суперечать принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі) та нормам, що зазначені в ч. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Для досягнення заявлених Вами цілей (які зазначені в пояснення) доцільно ці вимоги (відповідні навчання з охорони праці) передбачити для працівників які будуть безпосередньо виконувати роботи на висоті, використовувати інструменти та пристрої та експлуатувати вантажопідіймальні крани, підіймальні пристрої тощо. Тому повторно звертаємося з вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме: підпункт 2.7 п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації викласти в наступній редакції: документи про проходження ІТП та робітниками навчань з охорони праці (копії посвідчень, протоколу(-ів)/витягу з протоколу). Обов’язкова, не менше ніж у одного працівника зазначеного у Довідці, наявність навчань за наступними НПАОП: НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога, що міститься в ТД зумовлена тим, що керівник, зобов'язаний створити на робочому місці умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З урахуванням вищевикладеного, керівник також має бути обізнаним, компетентним і кваліфікованим у зазначеному питанні. Разом з цим зазначаємо, що керівник несе відповідальність за наслідки ухвалених рішень. Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо визначання аналогічного договору

Номер: 7ad5674e3aca4251b2d5e2e7b6f443f8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-002073-a.a2
Назва: Щодо визначання аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику, в підпункті 3.4. п. 3 таблиці 1 Додаток № 1 до тендерної документації зазначено що аналогічним договором у розумінні тендерної документації вважається договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання. Вважаємо що визначення аналогічного договору наведене в тендерній документації є дискримінаційним і таким що обмежує конкуренцію. Позиція суду та АМКУ наступна: за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. На підставі вище зазначеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та викласти підпункт 3.4. п. 3 таблиці 1 Додаток № 1 до тендерної документації в наступній редакції: *Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі (ДК021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи та/або ДК021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) або договір предметом якого є надання послуг, виконання робіт з реконструкції, або з реставрації, або капітального ремонту або поточного ремонту об’єкта/ об’єктів будівництва, що були повністю та успішно завершені.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, Замовник має бути впевненим у досвіді Учасника стосовно виконання аналогічних робіт та у разі визначення його переможцем забезпечить належне виконання будівельних робіт. Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 129bb94684a747d181df3e5366f5a65e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-002073-a.a1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, в підпункті 2.7. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, ви зазначаєте наступні вимоги щодо обов’язкової наявності: 1) у головного інженера або виконроба навчань з наступних НПАОП:  НПАОП 0.00-1.80-18, (Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальнихп ристроїв і відповідного обладнання);  НПАОП 0.00-1.15-07, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;  НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; 2) у керівника підприємства навчань по наступних НПАОП:  НПАОП 0.00-1.15-07, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;  НПАОП 0.00-1.71-13, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;  НПАОП 0.00-1.80-18. Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальнихпристроїв і відповідного обладнання. Вважаємо ці вимоги дискримінаційними і такими що обмежують конкуренцію та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: підпункт 2.7 п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації (також бажано привести нумерацію підпунктів в належний стан) викласти в наступній редакції: документи про проходження ІТП та робітниками навчань з охорони праці (копії посвідчень, протоколу(-ів)/витягу з протоколу). Обов’язкова, не менше ніж у одного працівника зазначеного у Довідці, наявність навчань за наступними НПАОП: НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, дана вимога зумовлена наміром Замовника передбачити різні ситуації, що можуть виникнути в процесі виконання робіт та забезпечити належне виконання будівельних робіт у відповідності до вимог нормативно-правих актів у сфері будівництва, які можуть вплинути на реалізацію проекту. Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2023 10:00