• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

162 796.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 627.97 UAH
Період оскарження: 16.06.2023 15:56 - 24.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 39b51877af17404bb56559e51d7fed5e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-002031-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до п. 15 Додатку 3 зазначено: Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації прав, передбачених п.12 цього додатку, у складі пропозиції учасник повинен надати Довідку про створення Учасником на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів....Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вимога, встановлена Замовником щодо надання Довідки про створення Учасником на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує ані вимог статті 5 Закону, ані вимог законодавчих актів України. Згідно з абзацами 2 та 3 п. 8.3.17. Правил чітко та зрозуміло визначено, що у центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для Замовника такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Вимогами тендерної документації передбачено надання як альтернативи довідки про структурний підрозділ або посадову особу, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів На даний час на території Полтавської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів, у т.ч. посадові особи, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників. Підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Істотні умови

Номер: 49954dce5c0b4996859f4f343518e63d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-002031-a.a2
Назва: Істотні умови
Вимога:
Шановний замовник,те що Ви скопіювали істотні умови договору з Особливостей , не дає Вам права в разі змін їх використовувати. Для того, щоб істотні умови договору мали юридичну силу необхідно прописати відповідно по кожному пункту механізм змін. Просимо чітко вказати як будуть змінюватися істотні умови догвору відповідно до п. 19 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваше звернення враховано та внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 4. Проект договору).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні умови

Номер: 7233128072854564bafa42683443a21c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-002031-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до п. 15 Додатку 3 зазначено: Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації прав, передбачених п.12 цього додатку, у складі пропозиції учасник повинен надати Довідку про створення Учасником на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів....Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Дніпропетровській області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення. В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: *
Дата скасування: 19.06.2023 15:22