-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по об’єкту: «Поточний ремонт дороги комунальної власності Покровської селищної територіальної громади по вул. Соборна в смт Покровське»
Торги не відбулися
6 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 64 000.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2023 09:52 - 23.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Корупція під час війни
Номер:
ee316abbfdf34878a7ccafc239f310ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-16-001779-a.a4
Назва:
Корупція під час війни
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви дуже уважно та прискіпливо оцінили пропозицію ФОП Мартиросяна Жирайра, який запропонував ціну на 1,2 млн грн менше ніж учасник ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА", тобто цілих на 20% і відхилили її з необ’єктивних на мою думку причин.
В той же час Ви дуже лояльно провели оцінку пропозиції ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" та не звернули увагу на ряд невідповідностей, зокрема невідповідностей вимогам Додатку 3 Технічне завдання, а отже невідповідностей умовам технічної специфікації!
1. Згідно вимог Додатку 3 Технічне завдання при проведенні ремонтних робіт потрібно використовувати гарячі асфальтобетонні суміші дорожні, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, які мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Учасником ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" у складі пропозиції надано файл Кошторис, де в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису зазначено, що Учасником будуть застосовуватися суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, В, марка 1. Відповідно пропозиція ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" не відповідає умовам технічної специфікації та повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Згідно вимог п.2 Додатку 3 Технічне завдання для здійснення послуги Виконавець повинен мати навчений виробничий та інженерно-технічний персонал. Учасником ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" у складі пропозиції не надано підтвердження наявності у нього навченого виробничого та інженерно-технічного персоналу. Відповідно пропозиція ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" не відповідає умовам технічної специфікації та повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
3. Згідно вимог п.4 Додатку 3 Технічне завдання учасник повинен надати до договірної ціни локальний кошторисний розрахунок з розрахунком одиничної вартості. Учасником ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" локальний кошторисний розрахунок з розрахунком одиничної вартості у складі пропозиції не надано. Відповідно пропозиція ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" не відповідає умовам технічної специфікації та повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Дуже цікаво, чому Вами проведена така необ’єктивна оцінка пропозицій двох учасників?
Ви відхилили найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ФОП Мартиросян Жирайр. В той же час, при наявності як мінімум трьох підстав для відхилення пропозиції ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, ви визначаєте ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА переможцем закупівлі.
В той час, як Україна в режимі воєнного стану бореться з агресором, як платники податків сумлінно виконують обов’язок перед державою, Ви допускаєте розтрату бюджетних коштів у розмірі 1 200 000 грн.
Ви грубо порушуєте принципи статті 5 Закону:
- п. 2. частини 1 статті 5 Закону - максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- п. 4 частини 1 статті 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- п. 5 частини 1 статті 5 Закону - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Шановна Валентина Олександрівна Баришполь, оголосивши переможцем закупівлі ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА", пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та допускаючи цим розтрату 1 200 000 грн бюджетних коштів, як уповноважена особа Замовника з публічних закупівель, Ви особисто несете відповідальність за корупційні зловживання Замовника під час воєнного стану в Україні.
На підставі вище викладеного, вимагаю об’єктивно оцінити пропозицію ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА" та прийняти рішення про її відхилення на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
ФОП Мартиросян Жирайр
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.07.2023 22:23
- відповідь.PDF 07.07.2023 15:19
Дата подачі:
06.07.2023 22:23
Вирішення:
На вимогу індентифікатор UA-2023-06-16-001779-a.a4 від 06.07.2023р, 22.23
На Вашу вимогу на кваліфікацію від 06.07.2023р. вихідний №11-25 повідомляю слідуюче:
- я, уповноважена особа Баришполь В.О., не є спеціалістом по будівельним кошторисам і тому вимога технічної документації «При проведенні ремонтних робіт використовувати гарячі асфальтобетонні суміші дорожні, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, які мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011.» перевірялася мною в підсумковій відомості ресурсів по шифру ресурсу +С1421-9837 який формується програмним комплексом АБК -5 (3.8.3) автоматично відповідно до чинних будівельних норм, в тому числі ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Зазначений шифр ресурсу в обох учасників ідентичний;
- в технічній документації зазначений «навчений виробничий та інженерно-технічний персонал», але замовником в Додатку 5 до Тендерної документації вимога пункту 2 статті 16 Закону не застосовувалася, тобто учасник ФОП МАРТИРОСЯН ЖИРАЙР надав довідку добровільно, але в ній були зазначені лише робітники, а не інженерний склад, проте вона не є обов’язковою;
- щодо розрахунку одиничної вартості, визнаю свою помилку дійсно учасником ТОВ «СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА» не надано цього розрахунку, в звязку з чим тендерна пропозиція буде розглядатися додатково.
- згідно п.4 частини1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», в наслідок чого платник ПДВ та платник фізична особа-підприємець з ставкою податку 2% (в податковий кодекс вносяться зміни) ставляться на один рівень, тобто якщо розглянути цінові пропозиції і за мінусом податків в обох учасників то обидва в своїй пропозиції зменшили вартість закупівлі приблизно на одному рівні, крім того уповноважена особа не вибирає учасника, вона працює з тим кого визначила електронна система закупівель після проведення аукціону, в звязку з чим Ваші маніпуляції воєнним станом в Україні та звинуваченнями в розтратах бюджетних коштів безпідставні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
f146582f2b3e446aa422091342105afe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-16-001779-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
П.п. 6. Пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 Тендерної документації містить вимогу «Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація».
У зв’язку з дією на території України режиму воєнного стану, доступ до публічної інформації та до ряду державних реєстрів є або обмеженим або взагалі відсутнім, або відрізнятися для сторони Замовника і Учасника. Відповідно вимога надання зазначеного лист-роз’яснення є необґрунтованою та наштовхує на думку про корупційні дії і зловживання з боку Замовника при складанні Тендерної документації та в майбутньому, при оцінці пропозицій учасників.
Відповідно зазначена вимога порушує принципи п.6 ч.1, ч. 4 та ч.5 ст. 5 Закону.
Вимагаю скасувати вимогу «Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація».
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 2.PDF 21.06.2023 16:01
Дата подачі:
20.06.2023 22:06
Вирішення:
На виконання вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» абзаци 11,12 п1 розділу 3 Тендерної документації доповнити словами «та завірені печаткою (в разі її наявності), або повинні бути підписані із використання кваліфікованого електронного ключа»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
7b883a064609499591e3b1b3b090b75e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-16-001779-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно учасники процедури закупівлі мають право подати через електронну систему закупівель тендерну пропозицію у формі електронного документа чи скан-копій з із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Однак Замовником в п. 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника, яка підписує тендерну пропозицію. Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі», яка фактично обмежує право Учасника подати документи пропозиції у формі електронного документа із накладанням електронного підпису. Відповідно Замовником порушуються принципи п.3 ч.1 та ч. 4 ст. 5 Закону.
Вимагаю виключити зазначену вимогу з Тендерної документації в викладеній редакції та доповнити Тендерну документацію наступним текстом:
«документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ЕЦП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 3.PDF 21.06.2023 16:03
Дата подачі:
20.06.2023 21:57
Вирішення:
У зв’язку з дією на території України режиму воєнного стану, доступ до публічної інформації та до ряду державних реєстрів є або обмеженим або взагалі відсутнім «замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.» (абзац 4 підпункт 12 пункту 47 Особливостей).
п.п. 6. Пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 Тендерної документації викласти в новій редакції:
«Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація у вільному доступі (наприклад: сторінка на офіційному веб-сайті організації, тощо).»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
a0a88c90e0f34019b01fd4ada0de494e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-16-001779-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно вимог п. 6 Розділу 3 Інша інформація Додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагається надання у складі пропозиції «Документу, що посвідчує видання ліцензії чи дозвільних документів на виконання даної послуги або надання відповідної інформації з посиланням на сайт органу ліцензування».
Згідно ч. 9 п. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 28.09.2017р. ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"». Відповідно, виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (послуги з поточного ремонту дороги комунальної власності), не передбачає необхідність отримання ліцензії.
Відповідно зазначена вимога обмежує права на участь у закупівлі учасників, які не мають ліцензії, при тому, що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом. Отже Замовником порушуються принципи п. 4 ч. 1 та ч. 4 ст. 5 Закону.
Вимагаю виключити з Тендерної документації вимогу п. 6 Розділу 3 Інша інформація Додатку 1 Тендерної документації щодо надання у складі пропозиції «Документу, що посвідчує видання ліцензії чи дозвільних документів на виконання даної послуги або надання відповідної інформації з посиланням на сайт органу ліцензування».
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 1.PDF 21.06.2023 15:56
Дата подачі:
20.06.2023 21:47
Вирішення:
В зв'язку з можливістю різним тлумачення учасниками п.6 Розділу 3 «Інша інформація» Додатку 1 Тендерної документації дана вимога викладається в новій редакції:
«Документ: ліцензія та/або інший документ дозвільного характеру на виконання даного виду господарської діяльності згідно чинного законодавства.»
Статус вимоги:
Задоволено