-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-Лоти)
Завершена
454 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 388.28 UAH
мін. крок: 0.1% або 388.28 UAH
Період оскарження:
16.02.2018 14:06 - 02.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо поділу лоту
Номер:
114465b2e9b343a89309c2f811d9b205
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001503-c.b1
Назва:
Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
1-ї МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2138867, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-16-001503-c
16.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Найменування Од. виміру Кількість
1. Шприц інсуліновий 1,0 мл шт. 300
2. Шприц 2,0 Стандарт шт. 8000
3. Шприц 5,0 Стандарт шт. 8000
4. Шприц 10,0 Стандарт шт. 6000
5. Шприц 20,0 Стандарт шт. 4000
6. Шприц 100 мл шт. 100
7. Пристрій ПР шт. 4000
8. Пристрій ПК шт. 1500
9. Інфузійна канюля Ю-Флекс 20 G-1,1*32 мм шт. 10
10. Інфузійна канюля Ю-Флекс 18 G-1,3*32 мм шт. 10
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц інсуліновий 1,0 мл шт. 300
Шприц 2,0 Стандарт шт. 8000
Шприц 5,0 Стандарт шт. 8000
Шприц 10,0 Стандарт шт. 6000
Шприц 20,0 Стандарт шт. 4000
Шприц 100 мл шт. 100
Пристрій ПР шт. 4000
Пристрій ПК шт. 1500
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2138867, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-16-001503-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Шприц інсуліновий 1,0 мл шт. 300
Шприц 2,0 Стандарт шт. 8000
Шприц 5,0 Стандарт шт. 8000
Шприц 10,0 Стандарт шт. 6000
Шприц 20,0 Стандарт шт. 4000
Шприц 100 мл шт. 100
Пристрій ПР шт. 4000
Пристрій ПК шт. 1500
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- 2138867.pdf 21.02.2018 15:09
- Лист Гемопласт.pdf 22.02.2018 21:10
Дата подачі:
21.02.2018 15:09
Вирішення:
Замовник не вважає за доцільне розділяти лот на ще більшу кількість груп, і не вважає, що такі дії призведуть до перевитрачання бюджетних коштів та до дискримінації учасників, оскільки відповідно Тендерної документації щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування» п.п. 3.6.3. У разі, коли у додатку 2 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
з повагою, Голова тендерного комітету Н.Г. Зятина
Статус вимоги:
Не задоволено