• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизель-генераторні станції (ДК 021 :2015: 31120000-3- Генератори)

Завершена

4 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 66 750.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2023 19:49 - 28.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" переможцем процедури закупівлі

Номер: dda94072bd0d4bf29695183bc95d608e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-015782-a.b2
Назва: неправомірне визначення ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" переможцем процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до Розділу 5, п.2, абзац 13 Тендерної документації Замовника Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва. Учасником ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" було надано Довідку №30 від 26.06.2023 року ("Довідка щодо локалізації.pdf"), в якій вказано інформацію про локалізацію Товару - дизель-генераторної станціі MJR0275. Причому вказано, що дата локалізації - 30.06.2023, хоча документ від 26.06.2023 року. Проте відповідно до інших документів ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ", наприклад "Довідка тех характеристики 1.pdf" та "Довідка тех характеристики 2.pdf", вказано, що ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" пропонує до постачання дизель-генераторну станцію MJS0275. Тоюто, учасник або вводить в оману Замовника щодо Товару, або не підтвердив локалізацію на запропотований ним Товар - дизель-генераторну станцію MJS0275. Також, відповідно до Додатку 1, п.2, учасник має надати Скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника закупівлі працівників не менше ніж 3-ти особи. У складі документів ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" довідка у довільній формі про наявність працівників у ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" не менше ніж 3-ти особи відсутня. Вимагаємо переглянути рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" та анулювати його у зв'язку з наявними помилками та невідповідностями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Однією з умов Тендерної документації є те , що учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва. У довідці щодо локалізації виробництва одна буква у назві запропонованого товару відрізняється від інших технічних документів наданих переможцем. На думку замовника це є формальною помилкою (у тендерній документації є роз’яснення щодо формальних помилок). Також замовник додатково самостійно перевірив інформацію щодо локалізації запропонованого товару через електронну систему закупівель Prozorro, на якому було підтверджено локалізацію запропонованого переможцем товару. Відповідно вище вказана умова була виконана. Щодо не надання переможцем сканованої довідки у довільній формі про наявність в учасника закупівлі працівників не менше ніж 3-ти особи. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника закупівлі працівників не менше ніж 3-ти особи. Наголошуємо, що довідка повинна була бути надана у довільній формі. Учасником (переможцем) в пропозиції надано довідку про наявність штатних працівників Податкового розрахунку, сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період (замовник це визначив, як довідку подану наголошуємо у довільній формі про наявність в учасника закупівлі працівників не менше ніж 3-ти особи), тому вимога вважається виконаною. Також, учасником (переможцем) надано забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії, виданої 30.06.2023 АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» – № 1794/23-ТГ. За результатами розгляду Пропозиції встановлено що учасник ТОВ «ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ» відповідає умовам, визначеним в тендерній документації відкритих торгів з особливостями, та вимогам до предмету закупівлі, тому правомірно був визнаний переможцем.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Умови Договору

Номер: 4f70e4efff1047d89bc1a1365bbd334d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-015782-a.c1
Назва: Умови Договору
Вимога:
Добрий день, Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та проектом Договору (додатку 3) , бачимо, що у проекті договору зазначено порушення стосовно Розділу 7 п 7.5. У разі порушення строків поставки Товару або не поставки Товару, Продавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10 (десять) % від вартості непоставленого Товару та пеню за кожен день прострочення у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла впродовж порушення, від вартості несвоєчасно поставленого та/або непоставленого Товару Згідно Закону України є вимога щодо складання Договору: У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Данна вимога зазначена у Розділі 7 п.7.5 заназена з порушенням. Вимагаємо привести Проект Договору згідно до Закону України, та внести зміни до Розділу 7 п.7.5, а саме: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, звертаємо увагу на те, що Львівське комунальне підприємство «Залізничнетеплоенерго» створено 01.01.1991 року на підставі рішення виконавчого комітету Львівської обласної Ради народних депутатів від 29.12.1990 року № 531 та наказу житлово-комунального управління Львівського обласного виконавчого комітету від 10.01.1991 року № 2. Кінцевим бенефінціарним власником підприємства є територіальна громада міста Львова в особі Львівської міської ради. Дана закупівля підприємством проводиться за кошти отримані від здійснення господарської діяльності. Таким чином, дане зобов’язання не пов’язане з виконанням державного контракту, не фінансується з Державного бюджету чи за рахунок державного кредиту. З огляду на вищевказане, зазначені Вами вимоги Закону в даному випадку, на ці правовідносини не розповсюджуються.
Статус вимоги: Відхилено