-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з поточного ремонту сантехнічного обладнання центрального опалення на 1-7 поверхах та у підвальному приміщенні адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: Різницька, 13/15, літера А
Торги не відбулися
266 741.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 667.42 UAH
мін. крок: 1% або 2 667.42 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 17:56 - 21.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення про діскваліфікацію.
Номер:
d493a1e489ab4601bd5fb91b2c048caa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-015236-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про діскваліфікацію.
Скарга:
Скарга
на рішення про діскваліфікацію , згідно протоколу уповноваженої особи Офісу Генерального прокурора від 30.06.2023р. № 4/43
№ 1/С від 04.07.2023
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
(Комісія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Замовник: ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА
ЄДРПОУ: 00034051
Адреса: 01011, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Телефон: +380445967096
Email: vrazae77@gmail.com
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БМЛ ГРУП»
ЄДРПОУ: 37415250
Адреса: 02660, м. Київ, вул. Електротехнічна, 4-А
офіс 412
Телефон: 096823070, 0956823070
Email: bmlgrup@ukr.net
ID закупівлі: UA-2023-06-15-015236-a
С К А Р Г А
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
на прийняте рішення замовника, яке відбулось після
оцінки тендерної пропозиції учасника
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
15 червня 2023 року Офісом Генерального прокурора (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015-50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» за предметом послуги з поточного ремонту сантехнічного обладнання центрального опалення на 1-7 поверхах та у підвальному приміщенні адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: Різницька, 13/15, літера А.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 26 червня 2023 року.
Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БМЛ ГРУП»;
• ТОВ «ТОЛОКА М»;
• ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ.
Найбільш економічно вигідною, було визнано пропозицію Суб’єкта оскарження. 28 червня 2023 року Уповноваженою особою Замовника було розміщено в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) вимогу про усунення невідповідностей. Окремо, слід зазначити, що вже на початку розгляду тендерної пропозиції Замовником вчинялись порушення щодо принципів публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зокрема, пункт 2 вказаної вимоги містить: «Учасником надано не завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) документів», при тому, що:
• кожний файл тендерної пропозиції був підписаний КЕП уповноваженої особи Суб’єкта оскарження (див. реєстр пропозицій, файли з розширенням p7s);
• Тендерна документація (Розділ ІІІ пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій») містить чітку норму: «Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП.».
Однак, як наочно вбачається, навіть за таких умов Уповноважена особа не дотрималась принципів публічних закупівель.
В подальшому, 30 червня 2023 року Уповноваженою особою Замовника (протокол №4/43 від 30.06.2023) було відхилено тендерну пропозицію Суб’єкта оскарження на підставі не усунення в повній мірі невідповідностей, а саме наданий (на підтвердження кваліфікаційних критеріїв) аналогічний договір від 14.03.2023 № 31-23 не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації (далі – ТД).
Суб’єкт оскарження вважає це рішення таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель з наступних підстав.
Обмеження надання підтвердження досвіду учасником документами за певний період часу суттєво порушує принципи публічних закупівель визначених ст. 5 Закону.
Крім того, наданий аналогічний договір, був виконаний у 2023 році. Це до того, що у Додатку 2 ТД вказано: «Копії виконаних протягом 2020-2022 рр. аналогічних договорів (не менше двох договорів)».
Слід зазначити, що Замовник не довів в своєму рішенні підстав, за яких ним не розглядається та не приймається до уваги виконаний договір протягом цього року.
Також, варто зауважити, що аналогічний договір від 14.03.2023 № 31-23 (ID UA-P-2023-03-07-004376-а) в повній мірі підтверджує досвід виконання аналогічних за предметом послуг. Зокрема, предметом цього договору були послуги з ремонту інженерних мереж (систем опалення та холодного водопостачання) в адміністративній будівлі Шостого апеляційного адміністративного суду, в межах якого безпосередньо здійснювалось: врізування в існуючи трубопроводи запірної арматури, тощо.
Чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір». З огляду на законодавчі норми, практику Антимонопольного комітету України та судів аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником у тендерній документації чи ні.
Враховуючи вищенаведене, та те, що уповноваженою особою Замовника порушено принципи публічних закупівель в частині максимальної економії (пропозиція Суб’єкта оскарження є найбільш економічно вигідною та має економію для державного бюджету під час воєнного стану), об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (необґрунтовані вимоги та відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження), просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника №4/43 від 30.06.2023 неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення №4/43 від 30.06.2023, повернути на кваліфікацію та визначити переможцем процедури закупівлі Суб’єкта оскарження.
Директор Юрій КУЦЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ_ОГП.pdf 04.07.2023 21:11
- Довідка про виконання аналогічного договору..pdf 04.07.2023 22:45
- Протокол рохгляду ТОВ БК БМЛ ГРУП.pdf 04.07.2023 22:45
- Квитанція-2335361046.pdf 04.07.2023 23:19
- рішення від 06.07.2023 № 10039.pdf 06.07.2023 18:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2023 № 10976.pdf 20.07.2023 11:46
- рішення від 19.07.2023 № 10976.pdf 24.07.2023 14:10
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.07.2023 14:49
- Пояснення по суті скарги.doc 10.07.2023 14:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 21:14
Дата розгляду скарги:
19.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.07.2023 18:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.07.2023 14:10