• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з поточного ремонту сантехнічного обладнання центрального опалення на 1-7 поверхах та у підвальному приміщенні адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: Різницька, 13/15, літера А

Торги не відбулися

266 741.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 667.42 UAH
Період оскарження: 15.06.2023 17:56 - 21.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення про діскваліфікацію.

Номер: d493a1e489ab4601bd5fb91b2c048caa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-015236-a.c1
Назва: Скарга на рішення про діскваліфікацію.
Скарга:
Скарга на рішення про діскваліфікацію , згідно протоколу уповноваженої особи Офісу Генерального прокурора від 30.06.2023р. № 4/43 № 1/С від 04.07.2023 АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ (Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник: ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА ЄДРПОУ: 00034051 Адреса: 01011, м. Київ, вул. Різницька, 13/15 Телефон: +380445967096 Email: vrazae77@gmail.com Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БМЛ ГРУП» ЄДРПОУ: 37415250 Адреса: 02660, м. Київ, вул. Електротехнічна, 4-А офіс 412 Телефон: 096823070, 0956823070 Email: bmlgrup@ukr.net ID закупівлі: UA-2023-06-15-015236-a С К А Р Г А щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняте рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерної пропозиції учасника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) 15 червня 2023 року Офісом Генерального прокурора (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015-50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» за предметом послуги з поточного ремонту сантехнічного обладнання центрального опалення на 1-7 поверхах та у підвальному приміщенні адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: Різницька, 13/15, літера А. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 26 червня 2023 року. Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БМЛ ГРУП»; • ТОВ «ТОЛОКА М»; • ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ. Найбільш економічно вигідною, було визнано пропозицію Суб’єкта оскарження. 28 червня 2023 року Уповноваженою особою Замовника було розміщено в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) вимогу про усунення невідповідностей. Окремо, слід зазначити, що вже на початку розгляду тендерної пропозиції Замовником вчинялись порушення щодо принципів публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зокрема, пункт 2 вказаної вимоги містить: «Учасником надано не завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) документів», при тому, що: • кожний файл тендерної пропозиції був підписаний КЕП уповноваженої особи Суб’єкта оскарження (див. реєстр пропозицій, файли з розширенням p7s); • Тендерна документація (Розділ ІІІ пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій») містить чітку норму: «Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП.». Однак, як наочно вбачається, навіть за таких умов Уповноважена особа не дотрималась принципів публічних закупівель. В подальшому, 30 червня 2023 року Уповноваженою особою Замовника (протокол №4/43 від 30.06.2023) було відхилено тендерну пропозицію Суб’єкта оскарження на підставі не усунення в повній мірі невідповідностей, а саме наданий (на підтвердження кваліфікаційних критеріїв) аналогічний договір від 14.03.2023 № 31-23 не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації (далі – ТД). Суб’єкт оскарження вважає це рішення таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель з наступних підстав. Обмеження надання підтвердження досвіду учасником документами за певний період часу суттєво порушує принципи публічних закупівель визначених ст. 5 Закону. Крім того, наданий аналогічний договір, був виконаний у 2023 році. Це до того, що у Додатку 2 ТД вказано: «Копії виконаних протягом 2020-2022 рр. аналогічних договорів (не менше двох договорів)». Слід зазначити, що Замовник не довів в своєму рішенні підстав, за яких ним не розглядається та не приймається до уваги виконаний договір протягом цього року. Також, варто зауважити, що аналогічний договір від 14.03.2023 № 31-23 (ID UA-P-2023-03-07-004376-а) в повній мірі підтверджує досвід виконання аналогічних за предметом послуг. Зокрема, предметом цього договору були послуги з ремонту інженерних мереж (систем опалення та холодного водопостачання) в адміністративній будівлі Шостого апеляційного адміністративного суду, в межах якого безпосередньо здійснювалось: врізування в існуючи трубопроводи запірної арматури, тощо. Чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір». З огляду на законодавчі норми, практику Антимонопольного комітету України та судів аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником у тендерній документації чи ні. Враховуючи вищенаведене, та те, що уповноваженою особою Замовника порушено принципи публічних закупівель в частині максимальної економії (пропозиція Суб’єкта оскарження є найбільш економічно вигідною та має економію для державного бюджету під час воєнного стану), об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (необґрунтовані вимоги та відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження), просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника №4/43 від 30.06.2023 неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення №4/43 від 30.06.2023, повернути на кваліфікацію та визначити переможцем процедури закупівлі Суб’єкта оскарження. Директор Юрій КУЦЕНКО
Дата розгляду скарги: 19.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.07.2023 18:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.07.2023 14:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП", Мотрончук 380961889273 5994217@ukr.net http://www.bml.in.ua