• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення житлового корпусу №2 (відділення підтриманого проживання) КЗ ЛОР «Судововишнянський психоневрологічний інтернат» Яворівського району Львівської області

Завершена

2 570 899.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 708.99 UAH
Період оскарження: 15.06.2023 17:22 - 23.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: aa4eac338cd745008845230f2897040c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-014854-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! прошу внести зміни до даних пунктів тендерної документації: У пункті 3 Додаток № 1 до тендерної документації зазначено, що Аналогічними договорами, відповідно до умов цієї тендерної документації, є завершені договори підряду щодо капітального ремонту, або реконструкції дороги. Прошу виправити дану невідповідність,оскільки предметом закупівлі є Капітальний ремонт приміщення житлового корпусу №2 , а не реконструкція дороги. Учасник обов’язково повинен оглянути об’єкт замовника, до кінцевого терміну подання пропозицій, та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника — для нас як для потенційного учасника процедури закупівлі дана вигома є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт обстеження об’єкту необхідно підписати у Замовника. За таких умов Замовник може не погодитися підписати Акт обстеження об’єкту або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення пропозиції Скаржника. Вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на прозорість та відкритості інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати Акт обстеження за підписом Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. З огляду на вище наведену інформацію, прошу забрати дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Повідомляємо, що в кваліфікаційних вимогах допущено технічну описку, щодо аналогічних угод. Зазначені зміни внесено до тендерної документації. Щодо другого питання, інформуємо, що відповідно до п.3, ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вищезазначеної вимоги, Замовником, під час закупівлі робіт, включено вимогу до тендерної документації, щодо огляду об’єкта будівництва, перед подачею своєї тендерної пропозиції. Інформуємо, що зазначена вимога жодним чином, не порушує вимоги чинного законодавства, так як спеціалізованим будівельним законодавством, а саме, п.1.1, ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», передбачено, що цей стандарт встановлює вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єктів) для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуа¬тацію об'єктів будівництва"1 [1], затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Пунктом 1.3, зазначеного документа передбачено, що Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного пере¬оснащення, консервації та ліквідації (далі - будівництво). Таким чином, вимога щодо попереднього огляду об’єкта передбачена чинними нормативно-правовими документами, за для можливості здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі, особливо враховуючи, що будівництво передбачене, протягом 3-х років. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників, не є дискримінаційною, так як стосується будь-якого учасника, який бажає прийняти участь у закупівлі, та встановлена Замовником, виключно за для уникнення непорозумінь під час виконання робіт, у майбутньому.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.06.2023 00:01