-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Нове будівництво приватних житлових будинків Вишгородського району, Київської області – 8 лотів
Завершена
30 406 624.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 556.32 UAH
мін. крок: 0.1% або 18 556.32 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 17:14 - 20.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Прохання надати розяснення та забезпечити право на усунення невідповідностей
Номер:
736bae3c04cc46409349b825107bd6ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-014722-a.b2
Назва:
Прохання надати розяснення та забезпечити право на усунення невідповідностей
Вимога:
Доброго дня, проаналізувавши Протокольне рішення №214 від 30.06.2023 року, згідно якого тендерна пропозиція за Лотами №№1-4,6-8 ТОВ «АРТЕМЗБУД» відхилена мусимо звернутися до Вас за роз’ясненнями. Отже, пунктом 37 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно на період дії правового режиму воєнного стану Замовники повинні реалізовувати закупівлі товарів, робіт та послуг згідно положення Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» далі – Особливості.
Відповідно до згаданого Протокольного рішення №214 від 30.06.2023 року наша тендерна пропозиція була відхилена з огляду на відсутність підтверджуючих розрахунків на загальновиробничі, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови.
Однак, пункт 43 Особливостей встановлює зокрема наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Оскільки, наша тендерна пропозиція передбачає наявність кошторисних розрахунків договірної ціни, то стверджувати про відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не існує підстав. Адже, Вам надано можливість ознайомитися з переліком тих самих робіт, що являються предметом закупівлі, а також встановити рівень цінового показника вартості таких робіт. Тому, в даному аспекті вважаємо коректно брати до уваги останнє речення другого абзацу пункту 43 Особливостей, так як виправлення таких невідповідностей, як подання підтверджуючих розрахунків на загальновиробничі, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, не призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звідси просимо розглянути наведену інформацію та прийняти рішення про забезпечення реалізації нашого права на усунення невідповідностей описаних згідно Протокольного рішення №214 від 30.06.2023 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 12:26
Вирішення:
Відповідно до пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, законодавцем встановлено, що не підлягає виправленню протягом 24 годин тендерна пропозиція, у якій відсутня інформація та/або відсутні документи, які стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником.
Крім того абзац 2 пункту 40 Особливостей встановлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог щодо закупівель товарів, а предметом даної закупівлі є роботи.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне. В ціні тендерної пропозиції учасника (договірній ціні) не надано підтверджуючі розрахунки на загальновиробничі витрати розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови. А згідно п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » тендерної документації інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню (Додаток 2 до тендерної документації) повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
13713735c10f46bca609a8864fbfe457
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-014722-a.a1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до додатку 1 до тендерної документації Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з нового будівництва об’єктів, що були повністю та успішно завершені.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і такою що обмежує конкуренцію та вимагаємо
внести зміни до тендерної документації, замінивши вимогу: щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з нового будівництва об’єктів, що були повністю та успішно завершені» змінити на «Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з нового будівництва, або з реконструкції, або з реставрації, або капітального ремонту об’єкта/ об’єктів будівництва, що були повністю та успішно завершені».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2023 07:45
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник розглянув ваше питання та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 3.7 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі – ДБН): «Капітальний ремонт - сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втру¬чання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).», а згідно пункту 3.11 цього ж ДБН: «Нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-тран¬спортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва.», у пункті 3.21 ДБН реконструкція визначена, як: «Перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджу- вальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)».
Таким чином, хоча обидва визначення відносяться до терміну «Будівництво», згідно статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», але визначають різний характер та умови виконання робіт. Тому вважаємо за потрібне залишити вимогу щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Статус вимоги:
Відхилено