-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з нанесення дорожньої розмітки (для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства Подільського району) код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг
Торги відмінено
1 106 507.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 532.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 532.53 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 16:47 - 24.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
aed95ba03e07420c8faed94aa6a8e1aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-014055-a.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, вимоги п. 2.1. Розділу ІІ додатку 2 передбачають обов’язкову наявність у штаті учасника закупівлі:
- фахівця або інженера з пожежної безпеки та охорони праці, який має вищу освіту з кваліфікацією за спеціальністю «Пожежна безпека», з досвідом роботи не менш одного року (на підтвердження надати копію диплому про здобуття вищої освіти).
- не менше 3-х штатних працівників, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, зокрема знання НПАОП 00.0-162-12 та НПАОП 63.21-1.01-09 ( на підтвердження надати Протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення.)
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до чинного законодавства України вищу освіту повинні мати лише інженери з охорони праці та пожежної безпеки. Фахівцям з пожежної безпеки та охорони праці достатньо пройти первинне навчання (прослухати навчальний курс) у відповідному освітньому центрі, скласти іспит та мати про це підтверджуючі документи. Також Замовник не обгрунтовує необхідність наявності не менше 3-х штатних працівників, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці та мають відповідні посвідчення. Функція фахівця або інженера з пожежної безпеки та охорони праці серед іншого полягає у проведенні інструктажу працівників з пожежної безпеки та охорони праці та перевірці знань таких працівників. Тому встановлення додаткової вимоги про наявність посвідчень є нічим іншим як дискримінаційною вимогою, що направлена на звуження кола потенційних учасників закупівлі.
Таким чином дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги є дискримінаційними та порушують принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також вимоги частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації дискримініційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2023 12:12
Вирішення:
Шановний Учаснику, Статтею 21 Кодексу законів про працю зазначено, що трудовий договір — це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові зарплату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Тобто ознаками трудового договору є:
сторонами є роботодавець та працівник;
підпорядкування правилам внутрішнього трудового розпорядку; дотримання правил охорони праці на підприємстві, в установі,організації тощо;систематична виплата заробітної плати.
Виходячи з норм Цивільного кодексу України цивільно-правовий договір — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Найпоширенішими серед таких цивільних договорів є договори на виконання робіт, наприклад договори підряду та про надання послуг. Ознаки цивільно-правового договору:
сторонами за договором є виконавець та замовник;особа самостійно організовує виконання роботи;
не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку; особа не зараховується до штату юридичної особи, з якою у неї наявніправовідносини;
Згідно з Податковим кодексом України працівник — це фізична особа, якабезпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Тобто особа, яка виконує роботу чи надає послуги, є виконавцем, а не працівником. Також і в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» йдеться мова про наявність в учасника процедури закупівлі САМЕ працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Ураховуючи зазначене вимога в тендерній документації не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Встановлені Замовником вимоги у тендерній документації не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. No1178 (зі змінами).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
85614b3164d447008ab15e2b601ec65e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-014055-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, вимоги п. 2.1. Розділу ІІ додатку 2 передбачають обов’язкову наявність у штаті учасника закупівлі:
- фахівця або інженера з пожежної безпеки та охорони праці, який має вищу освіту з кваліфікацією за спеціальністю «Пожежна безпека», з досвідом роботи не менш одного року (на підтвердження надати копію диплому про здобуття вищої освіти).;
- не менше 3-х штатних працівників, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, зокрема знання НПАОП 00.0-162-12 та НПАОП 63.21-1.01-09 ( на підтвердження надати Протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення.)
- інженер- проектувальник, в частині кошторисної документації (на підтвердження надати чинний кваліфікаційний сертифікат)
Жоден нормативно-правовий акт українського законодавства не містить нормі, які б забороняли залучати працівників за договорами цивільно-правового характеру.
Таким чином дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги є дискримінаційними та порушують принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також вимоги частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації дискримініційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2023 11:41
Вирішення:
Шановний учаснику,відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вважає зазначену вимогу такою, що обмежує конкуренцію, та не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
aa1876ef46f1495890ada3155095b870
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-014055-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, вимоги п. 1.1. Розділу ІІ додатку 2 передбачають обов’язкову наявність у учасника закупівлі:
- техніки для нанесення дорожньої розмітки (машини або розпилювачи) - не менш 4 один.;
- бортовий автомобіль – не менш 1 один.
- підмитально-прибиральна машина – не менш 1 один.
Встановлення зазначеної вимоги у тендерній документації обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими, у яких є в наявності саме описане в документації обладнання в передбаченій кількості. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги є дискримінаційними та порушують принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також вимоги частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Цієї ж позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель у своєму Рішенні № 10666-р/пк-пз від 05.08.2019р. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації дискримініційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2023 10:32
Вирішення:
Шановний учаснику, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена матеріально технічна база необхідна для надання послуг. Також повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вважає зазначену вимогу такою, що обмежує конкуренцію.
Статус вимоги:
Відхилено