-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
72 550 899.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 622.93 UAH
мін. крок: 0% або 622.93 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 14:44 - 01.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" переможцем даної закупівлі за лотом №3
Номер:
069d448155314fa9a12b03edb95f9078
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-010241-a.c8
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" переможцем даної закупівлі за лотом №3
Скарга:
ТОВ «КСАНТОС», надалі – Скаржник, є учасником закупівлі ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ», надалі – Замовник, з предметом закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, вентилі, клапани та подібні пристрої), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на дії Уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ», що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено права та законні інтереси Скаржника.
З 05.07.2023 р. по 28.08.2023 р. відбувалась кваліфікація пропозицій учасників, які подали свої тендерні пропозиції для участі у закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3, а саме:
- ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ»;
- ТОВ «Інтерекст LTD»;
- ТОВ «МАКСІНВЕСТ»;
- ТОВ «КСАНТОС».
За результатами аукціону, який відбувся 05.07.2023 року, найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ».
12.07.2023 р. в електронній системі закупівель було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по закупівлі з ідентифікатором UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3, з учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ».
Ознайомившись із тендерною пропозицією переможця закупівлі ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ», скаржник дійшов висновку, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації замовника і тому відсутні підстави для визнання даного учасника переможцем закупівлі.
Так як були відсутні підстави для визнання даного учасника переможцем закупівлі, Скаржник 17.07.2023 р. подав до Антимонопольного комітету України скаргу на дії Уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» та просив зобов’язати Уповноважену особу за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати рішення про визнання ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» переможцем закупівлі з предметом закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, вентилі, клапани та подібні пристрої), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3.
31.07.2023 р. комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу ТОВ «КСАНТОС» від 17.07.2023 р. №UA-2023-06-15-010241-a.a6 і ухвалила Рішення №11736-р/пк-пз від 31.07.2023 р.
Даним рішенням комісія АМКУ зобов’язала ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015:42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-06-15-010241-a за лотом № 3.
У вищевказаному рішенні зазначено, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації та у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Незважаючи на вищевказане рішення АМКУ, 28.08.2023 р. на сайті електронної системи закупівель повторно було оприлюднено повідомлення про намір підписати договір з учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» у закупівлі №UA-2023-06-15-010241-a за лотом № 3.
Тобто, Уповноважена особа Замовника двічі визнала учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» переможцем закупівлі з ідентифікатором UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3, незважаючи на те, що рішенням АМКУ визнано, що пропозиція даного учасника не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації і має бути відхилена.
Дану скаргу Скаржник подає на повторні незаконні дії Уповноваженої особи Замовника щодо визнання ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» переможцем закупівлі з ідентифікатором UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3, бо вважає, що тендерна пропозиції переможця ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника з нижченаведених підстав:
Відповідно до п.7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надається згідно з Додатком 4 «Технічна специфікація» тендерної документації.
У Додатку 4 тендерної документації «Технічна специфікація по Лоту 3» наведено таблицю з технічними характеристиками, які повинен мати товар, запропонований учасниками.
У Розділі «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 4 тендерної документації по Лоту №3 зазначено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів:
- Документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.
На виконання вищевказаних вимог, переможцем закупівлі надано Технічну специфікацію до предмета закупівлі (вих.№1342-EI від 03.07.2023 р.), відповідно до якої за позиціями №№ 36-38, 52 запропоновано крани кульові торгової марки N.T.M з технічною характеристикою «матеріал ущільнення кулі та штока – фторопласт».
Для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару за позиціями № 36-38, 52 у складі тендерної пропозиції переможця міститься паспорт якості, виданий компанією «N.T.M. s.p.a» на крани кульові латунні муфтові для води (файл «Технічна специфікація ЛОТ 3.pdf», стор. 20), у якому зазначено «Ущільнюючі О-кільця - NBR 70», що не відповідає вимогам тендерної документації та інформації, зазначеній учасником у наданій Технічній специфікації, так як матеріал NBR - це бутадієн-нітрильний каучук, а не фторопласт.
За таких умов, враховуючи наданий у складі Пропозиції Переможця паспорт якості, за позиціями №36-38, 52 відсутнє підтвердження, що зазначені товари в частині матеріалу ущільнення кулі та штока – фторопласт.
Тобто, переможець не тільки запропонував товар, технічні характеристики якого не в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації Замовника, але й зазначив у Технічній специфікації недостовірну інформацію.
Із зазначеного вбачається, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і відсутні підстави визнання даного учасника переможцем закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3.
Слід зазначити, що всі вищенаведені підстави для відхилення не підлягають виправленню згідно пункту 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на тій підставі, що вони стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Замовник, в особі Уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ», порушив права та охоронювані законом інтереси скаржника ТОВ «КСАНТОС» своїми діями щодо визнання переможцем закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3, учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації замовника та є підстави для її відхилення.
Незаконне визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» завадило здійснити розгляд Уповноваженою особою замовника тендерної пропозиції скаржника та визнати його переможцем закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3.
Відповідно до ч.2 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підставі вищенаведеного, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Уповноважену особу за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ»:
- скасувати рішення про визнання ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» переможцем закупівлі з предметом закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, вентилі, клапани та подібні пристрої), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3;
- відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» по закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3;
- відкликати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» у закупівлі UA-2023-06-15-010241-a, Лот №3.
2. Заборонити Уповноваженій особі за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» повторно розглядати тендерну пропозицію ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» з вимогою про усунення невідповідностей його тендерної пропозиції.
Додатки:
- Протокол розкриття тендерних пропозицій.
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
- Рішення АМКУ №11736-р/пк-пз від 31.07.2023 р.
- Технічна специфікація до предмета закупівлі (вих.№1342-EI від 03.07.2023 р.).
- Паспорт якості, виданий компанією «N.T.M. s.p.a» на крани кульові латунні муфтові для води.
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна специфікація ЛОТ 3.pdf 01.09.2023 16:26
- рішення від 31.07.2023 № 11736.pdf 01.09.2023 16:26
- Повідомлення про намір.docx 01.09.2023 16:26
- рішення від 20.06.2023 № 9021.pdf 01.09.2023 16:26
- Повідомлення про намір Етна.docx 01.09.2023 16:26
- UA-2023-06-15-010241-a-active-awards.pdf 01.09.2023 16:27
- рішення від 20.06.2023 № 9040.pdf 01.09.2023 16:27
- Скарга в АМКУ Лот №3 ворд.docx 01.09.2023 16:27
- Скарга в АМКУ Лот №3 Ксантос.pdf 01.09.2023 16:27
- UA-2023-06-15-010241-a-active-awards (2).pdf 01.09.2023 16:29
- рішення від 16.07.2020 № 13778 .pdf 01.09.2023 16:29
- Рішення від 05.09.2023 № 14003.pdf 05.09.2023 17:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2023 № 14551.pdf 13.09.2023 11:14
- Рішення від 12.09.2023 № 14551.pdf 14.09.2023 15:47
- Про надання інформації Лот 3.docx 07.09.2023 14:31
- Про надання інформації Лот 3.pdf 07.09.2023 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2023 16:45
Дата розгляду скарги:
12.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2023 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.09.2023 15:49
Дата виконання рішення Замовником:
06.10.2023 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Органу оскарження.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" переможцем даної закупівлі за лотом №3
Номер:
0c99ffbf49b24d9a8c46010b87db02a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-010241-a.a6
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" переможцем даної закупівлі за лотом №3
Скарга:
ТОВ "КСАНТОС" не погоджується з рішенням про визначення ТОВ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" переможцем даної закупівлі за лотом №3 та вважає, що Замовник мав відхилити тендерну пропозицію даного учасника так як вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Повний зміст скарги викладено у прикріпленному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Повідомлення про намір Етна.docx 17.07.2023 16:04
- UA-2023-06-15-010241-a-active-awards (1).pdf 17.07.2023 16:04
- рішення від 16.07.2020 № 13778 .pdf 17.07.2023 16:04
- рішення від 20.06.2023 № 9040.pdf 17.07.2023 16:04
- рішення від 20.06.2023 № 9021.pdf 17.07.2023 16:04
- Технічна специфікація ЛОТ 3.pdf 17.07.2023 23:12
- Скарга ворд лот №3.docx 17.07.2023 23:12
- Скарга в АМКУ Лот №3 Ксантос.pdf 17.07.2023 23:12
- рішення від 19.07.2023 № 10954.pdf 19.07.2023 18:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2023 № 11736.pdf 01.08.2023 15:28
- рішення від 31.07.2023 № 11736.pdf 03.08.2023 19:19
- Про надання інформації Лот 3.docx 21.07.2023 13:23
- Про надання інформації Лот 3.pdf 21.07.2023 13:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2023 16:30
Дата розгляду скарги:
31.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2023 18:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.08.2023 19:20
Дата виконання рішення Замовником:
28.08.2023 16:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що рішення органу оскарження від 31.07.2023 № 11736-р/пк-пз оскаржується в Київському окружному адміністративному суді.
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" переможцем даної закупівлі за лотом №2
Номер:
aff23173ad6546aa8d60e5a92584bee7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-010241-a.c7
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" переможцем даної закупівлі за лотом №2
Скарга:
ТОВ "КСАНТОС" не погоджується з рішенням про визначення ТОВ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" переможцем даної закупівлі за лотом №2 та вважає, що Замовник мав відхилити тендерну пропозицію даного учасника так як вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Повний зміст скарги викладено у прикріпленному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Повідомлення про намір Етна.docx 17.07.2023 16:08
- UA-2023-06-15-010241-a-active-awards (2).pdf 17.07.2023 16:09
- рішення від 20.06.2023 № 9040.pdf 17.07.2023 16:09
- рішення від 16.07.2020 № 13778 .pdf 17.07.2023 16:09
- рішення від 20.06.2023 № 9021.pdf 17.07.2023 16:09
- Скарга ворд лот №2.docx 17.07.2023 23:10
- Скарга АМКУ Лот №2 Ксантос.pdf 17.07.2023 23:10
- Технічна специфікація ЛОТ 2.pdf 17.07.2023 23:10
- рішення від 19.07.2023 № 10955.pdf 19.07.2023 18:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2023 № 11737.pdf 01.08.2023 14:43
- рішення від 31.07.2023 № 11737.pdf 03.08.2023 19:23
- Про надання інформації Лот 2.docx 21.07.2023 13:21
- Про надання інформації Лот 2.pdf 21.07.2023 13:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2023 16:31
Дата розгляду скарги:
31.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2023 18:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.08.2023 19:23
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ "Інтерекст LTD" переможцем даної закупівлі за лотом №4
Номер:
9214b59be1af4ccbb4c02d8d28041f7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-010241-a.c5
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ "Інтерекст LTD" переможцем даної закупівлі за лотом №4
Скарга:
ТОВ "КСАНТОС" не погоджується з рішенням про визначення ТОВ "Інтерекст LTD" переможцем даної закупівлі за лотом №4 та вважає, що Замовник мав відхилити тендерну пропозицію даного учасника так як вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Повний зміст скарги викладено у прикріпленному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2023-06-15-010241-a-active-awards.pdf 17.07.2023 15:57
- Повідомлення про намір.docx 17.07.2023 15:57
- рішення від 13.06.2023 № 8572.pdf 17.07.2023 15:57
- рішення від 20.06.2023 № 9021.pdf 17.07.2023 20:18
- рішення від 16.07.2020 № 13778 .pdf 17.07.2023 20:18
- рішення від 20.06.2023 № 9040.pdf 17.07.2023 20:18
- Скарга ворд лот №4.docx 17.07.2023 23:14
- Тех спец Лот420230703141440.pdf 17.07.2023 23:14
- Скарга арматура Лот №4.pdf 17.07.2023 23:14
- Промарматура20230703143930.pdf 17.07.2023 23:15
- Сертифікати Лот420230703141719.pdf 17.07.2023 23:15
- рішення від 19.07.2023 №10942.pdf 19.07.2023 17:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2023 № 11751.pdf 01.08.2023 11:08
- рішення від 31.07.2023 №11751.pdf 02.08.2023 11:16
- Про надання інформації Лот 4.docx 21.07.2023 13:25
- Про надання інформації Лот 4.pdf 21.07.2023 13:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2023 16:31
Дата розгляду скарги:
31.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2023 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2023 11:16
Дата виконання рішення Замовником:
11.08.2023 13:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Органу оскарження.
Вимога
Відхилено
Щодо документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Номер:
a4c7e81a6a764b8db7e909111c41fd58
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-010241-a.b4
Назва:
Щодо документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Дуже часто у відповідях на запитання/вимоги потенційних учасників щодо надання необхідних документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, наприклад, сертифікатів, висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів системи управління згідно вимог ISO 9001/14001, підтвердження зв'язку з виробником, тощо у інших закупівлях (хімічні продукти, труби, будівельні матеріали), Ви відповідаєте, що ПрАТ "АК "Київводоканал" є стратегічно важливим підприємством столиці України та запитувані документи необхідні для підтвердження якості продукції на етапі проведення процедури закупівлі. Проте, на закупівлю трубної арматури бюджетом 72 млн гривень, дуже дороговартісної продукції, вимога щодо надання необхідних документів зводиться до можливості надання учасником одного документу на вибір учасника на будь-яку позицію з переліку без зазначення жодної інформації щодо виробника іншого товару. Даний факт наводить на думку, що одне з стратегічно найважливіших підприємств столиці взагалі не переймається, яку саме продукцію поставить потенційний переможець, якого виробника та чи будуть дотримані вимоги тендерної документації щодо технічних характеристик предмету закупівлі, тим самим ПрАТ "АК "Київводоканал" бере на себе великі ризики щодо отримання невідповідного товару або взагалі виробництва рф або Білорусі без розпізнавальних знаків. Перевіряти кожний вид товару під час поставки буде займати у Замовника доволі багато часу та затягне проведення необхідних робіт з використанням предмету закупівлі. А якщо не перевіряти, а сподіватись на умови договору щодо заміни постачальником невідповідного товару у гарантійний строк (який саме, також невідомо, так як замовником не вимагається від учасників зазначати дану інформацію у своїй тендерній пропозиції), то даний процес взагалі може розтягнутися на місяці, що безумовно приведе до зайвих фінансових втрат Замовника. Просимо звернути Вашу увагу, що подібне спрощенне та небезпечне формулювання щодо необхідності надання документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі серед водоканалів та інших великих підприємств України використовує виключно ПрАТ "АК "Київводоканал". Інші підприємства запрошують від учасників пакет необхідних документів на КОЖНУ позицію переліку предмету закупівлі та значно більше переймаються за якість товару, який планує постачати переможець процедури. Ввважаємо за необхідне Замовнику внести відповідні зміни до тендерної документації, передбачивши надання учасниками переліку технічних документів на запропонований товар на кожну позицію або хоча б конкретизовано на важливі (дороговартісні) позиції. Сподіваємось на розуміння Замовника у даному питанні та прояв намірів щодо убезпечення ПрАТ "АК "Київводоканал" від непотрібних ризиків вже на етапі проведення тендерної закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2023 23:55
Вирішення:
Шановний учасник!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону про закупівлі замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (пункт 33 частини першої статті 1 Закону).
Технічна специфікація є одним із визначальних та суттєвих документів, яка впливає на зміст тендерної пропозиції при розгляді тендерної пропозиції учасників, оскільки містить інформацію про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Замовник згідно з отриманими даними, зокрема, встановлює факт, що запропонований товар відповідає необхідним вимогам та супроводжувальним документам до предмета закупівлі.
Так, відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з додатком 4 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника, в якому в свою чергу надається форма щодо надання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що заповнюється Учасником, перелік документів необхідних для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що надається Учасником, а також перелік супровідних документів, які надаються на момент поставки товару для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик.
При цьому зазначаємо, що встановлення переліку необхідних документів для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є виключно прерогативою Замовника.
Також інформуємо, що відповідно до пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником у разі якщо учасник закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування).
Враховуючи вищевикладене Замовник здійснює закупівлі дотримуючись недискримінаційних умов для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників згідно з статтею 5 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6b76da247a20431ca083904b1a264979
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-010241-a.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Пунктом 2 додатку 4 до тендерної документації вимагається надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування в системі питного водопостачання. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, так як висновки ДСЕЕ видаються щонайменше протягом 3-6 місяців та у період прийому пропозицій його неможливо отримати. Просимо розширити застосування не тільки у системі питного водопостачання, а додати «та/або у харчовій промисловості». Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2023 11:12
Вирішення:
Шановний учасник! Інформуємо, що відповідно до п.3.11 ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» «У сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємкості, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення для застосування у цій сфері» Отже, вимога тендерної документації щодо надання копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується можливість використовувати запірну арматуру ( яка є предметом закупівлі) в господарсько-питному водопостачанні, - обов’язкова.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
your last
Номер:
25f1c09fd7894a369c9dbf09f1d3cb04
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-010241-a.a2
Назва:
your last
Вимога:
It is not important. Important is a fact that you have extremely bad references and credit. If you are so strong, it should be no problem for you to open BG. Be careful with credit rate.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2023 17:53
Вирішення:
Шановний Учаснику! ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісної продукції для очистки води, яка відповідає найвищим сучасним вимогам, стандартам та технологічним процесам з урахуванням його застосування в системі якості питної води. При проведенні закупівель замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому Ваше звернення в електронній системі закупівель не відноситься до роз’яснень щодо тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру жодним чином. Для вирішення таких питань законодавством України передбачені інші механізми та способи їх врегулювання, а саме: досудове врегулювання господарських спорів і судовий порядок вирішення спорів за договорами, які передбачені Господарським процесуальним кодексом України та Цивільним процесуальним кодексом України. Водночас інформуємо, що Ваше «питання» є поширенням неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, що є дискредитацією суб'єкта господарювання відповідно до статті 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (далі – Закон). Також статтею 10 Закону передбачено, що схиленням до бойкоту суб'єкта господарювання є спонукання до відмови від установлення договірних зв'язків із цим суб'єктом господарювання, до невиконання (розірвання) або виконання неналежним чином договірних зобов'язань перед цим суб'єктом господарювання. Відповідно до статті 151 Закону поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб'єкта господарювання. Вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф, що визначено статтею 21 Закону. При цьому зауважуємо, що поширення інформації, яка не відповідає дійсності та фактичним обставинам справи на тлі подій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, направлена на підрив ділової репутації Товариства та зрив виконання поставлених завдань та функцій суб’єкта господарювання відповідно до мети його основної діяльності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
security
Номер:
6a5588d56c0f4ec1bcafa813f41e2eb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-010241-a.a1
Назва:
security
Вимога:
Provide bank guarantee for your payment.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2023 19:31
Вирішення:
Шановний Учаснику!
ПрАТ «АК «Київводоканал» є одним з найбільших водоканалів в Україні та Європі, який забезпечує питною водою населення та підприємства, установи, організації м. Києва.
При проведенні закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Згідно з «Проектом договору» (Додаток 6 тендерної документації) Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
При цьому, відповідно до положень частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Отже, тендерна документація по процедурі закупівлі розроблена Замовником з дотриманням порядку, установленого Законом, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено