-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельні матеріали для поточного ремонту приміщень закладів загальної середньої освіти Яворівської міської ради Львівської області господарським способом( згідно специфікації) ( Фарба в асортименті (ДК 021:2015- 44810000-1 Фарби)
Завершена
435 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 350.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 14:40 - 20.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога провести до Замовника
Номер:
ec25eee496c040878470f52771af57b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-009826-a.a2
Назва:
Вимога провести до Замовника
Вимога:
Всі умови вказані Замовником в тендерній документації вказані таким чином (це ТУ- технічні умови які подає виробник а не держава державний це ДСТУ) тому в цьому тендері є змова Замовника та виробника а саме Полісан інший виробник просто не може прийняти участь в тендері. На прикладі цієї закупівлі ТОВ СМ Цитадель предоставило пропозицію дешевше на 50000 грн в умовах війни в країні це суттєва сума. Тому просимо розглянуте це звернення відповідні контролюючі органи . Також зазначаємо це відбувається не тільки в цьому тендері, а й в інших тендерах по Західній Україні а саме Львівська, Волинська, Закарпатська, Чернівецька, Тернопільська,Рівненська області. Ми не розуміємо навіщо викладати такі тех умови щоб виробник тільки був 1 це є монополія відповідно можуть відбуватися корупційні процеси. По цьому тендеру ми неодноразово дзвонили був відключений телефон , написали лист на вказану пошту що якщо не має яких не будь документів щоб нам відкрили період на 24 години період для виправлення розбіжностей. Тому Вимогаємо 1. Провести розслідування відносно Замовника та вказаної фабрики а саме «Полісан»-яка просто є монополістом в сфері державної закупівлі фарби із за вказаних технічних показників, не знаю яким чином але її характеристики у всіх держ закупівлях фарби ЕМАЛЬ ПФ115(це фарба котра продається вільно в любому магазині України і її може купити любий громадянин, а не фарба на замовлення яка виробляється під конкретні технічні вимоги) . Доречі любий замовник відмовляється змінити технічні вимоги Тендер -це коли можуть брати участь різні виробники а інше це монополія. Слава Україні. Ні корупції!
Зазначаємо це є проблема загальнодержавного рівня!!!!!
До вимоги додаємо тендерну документацію представлену замовником
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога1.pdf 28.06.2023 11:24
- тд фарба(2).docx 28.06.2023 11:24
Дата подачі:
28.06.2023 11:24
Вирішення:
1.Щодо вимог до товару начебто за технічними умовами та дійсних причин відхилення пропозиції Учасника.
Вимоги до технічної частини закупівель визначено без жодного посилання на будь-які технічні умови. Задля більшої конкуренції та зважаючи на вимоги Особливостей і Закону Замовником вказано перелік якісних характеристик, яким має відповідати товар. Також задля можливості Замовника пересвідчитися, що запропонований товар є дійсно відповідним, а не лише відповідним «на папері» визначено перелік документів, якими така відповідність має підтверджуватися.
Таким чином, твердження Учасника, пропозиція якого відхилена щодо вказівки технічних умов, будь-яких неправомірних зав’язків Замовника з будь-яким учасником чи потенційним учасником не відповідає дійсності.
Погоджуємося із Учасником, пропозиція якого відхилена в частині того, що економія 50 000 грн. є суттєвою економією бюджетних коштів. Проте, на жаль, Учасником не надано документів, які підтверджують відповідність його пропозиції технічним вимогам до закупівлі, а частина запропонованої продукції – не відповідає умовам вимог до предмету закупівлі.
Детально невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ЦИТАДЕЛЬ" вимогам тендерної документації перелічені в протоколі відхилення пропозиції Учасника.
При одночасній відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі та економії у 50 тис.грн., Замовник звісно акцептував би пропозицію Учасника.
2.Щодо начебто звернення учасника до Замовника та неможливості зв’язатися із Замовником, відмови у внесені змін до документації.
Відповідно до 54 Особливостей Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Проте, в обговореннях та вимогах немає жодного звернення від жодної особи, що спростовує інформацію Учасника про начебто будь-які звернення.
Крім того, Учасник мав право, якщо він вважає тендерну документацію незаконною, звернутися зі скаргою до уповноваженого органу та оскаржити її. Проте і такого оскарження не було.
3.Щодо претензії Учасника по ненаданню йому можливості доповнити його тендерну пропозицію документами, яких не вистачає, та відкрити «період на 24 години період для виправлення розбіжностей»
Відповідно до ч.13 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» 13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Згідно 43. Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, вимога Учасника про проведення переговорів з ним задля зміни змісту його тендерної пропозиції, так само як і про надання йому можливості усунити такі невідповідності, які є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тощо є прямим спонуканням Замовника від Учасника до порушення законодавства у сфері публічних закупівель, чого Замовник, звісно не буде робити. Дії Замовника в цьому випадку є правомірними.
Учасник вірно вказує, що тендер – це можливість брати в ньому участь різних учасників. Проте, якщо такі учасники не пропонують товар, що відповідає умовам закупівлі, то їх пропозиція підлягає відхиленню. Так само, якщо пропозиція конкретного учасника не відповідає умовам тендерної документації, то вона підлягає відхиленню. Підстави відхилення тендерних пропозицій, як і особливості проведення тендерів в цілому, визначені законодавством та Замовник зобов’язаний його дотримуватися.
Обвинувачення Замовника у неправомірних діях лише через те, що ним виконано вимоги законодавства є несправедливим та необґрунтованим.
Вимоги Учасника не підлягають задоволенню. Учасник може звернутися до Антимонопольного Комітету України, якщо вважає, що його пропозиція неправомірно відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Технічні вимоги
Номер:
8891d02e1bc845948acfd59a774988cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-009826-a.a1
Назва:
Технічні вимоги
Скарга:
Всі умови вказані Замовником в тендерній документації вказані таким чином (це ТУ- технічні умови які подає виробник а не держава державний це ДСТУ) тому в цьому тендері є змова Замовника та виробника а саме Полісан інший виробник просто не може прийняти участь в тендері. На прикладі цієї закупівлі ТОВ СМ Цитадель предоставило пропозицію дешевше на 50000 грн в умовах війни в країні це суттєва сума. Тому просимо розглянуте це звернення відповідні контролюючі органи . Також зазначаємо це відбувається не тільки в цьому тендері, а й в інших тендерах по Західній Україні а саме Львівська, Волинська, Закарпатська, Чернівецька, Тернопільська,Рівненська області. Ми не розуміємо навіщо викладати такі тех умови щоб виробник тільки був 1 це є монополія відповідно можуть відбуватися корупційні процеси. По цьому тендеру ми неодноразово дзвонили був відключений телефон , написали лист на вказану пошту що якщо не має яких не будь документів щоб нам відкрили період на 24 години період для виправлення розбіжностей. Тогму Вимогаємо 1. Провести розслідування відносно Замовника та вказаної фабрики а саме Полісан-яка просто є монополістом в сфері державної закупівлі фарби із за вказаних технічних показників. Тендер -це коли можуть брати участь різні виробники а інше це монополія. У любого постачальника не завжди є час на подання вимог по тендерам, тому вирішить це питання на державному рівні Слава Україні. Ні корупції!
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 28.06.2023 11:21
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.07.2023 00:02