-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Різак кабельний РКГ-60
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Торги не відбулися
453 406.96
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 534.07 UAH
мін. крок: 1% або 4 534.07 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 14:24 - 20.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Зміни в пунктах: строк поставки, умови оплати.
Номер:
b451240c04984056943cbd5556b656c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-009522-a.b1
Назва:
Зміни в пунктах: строк поставки, умови оплати.
Вимога:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Проект договору про закупівлю
п 5.1 Строк поставки Товару: з дати підписання договору і до 31.12.2023 року, але в будь якому випадку не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки на поставку партії товару від Покупця в електронному вигляді., а у випадку здійснення Покупцем повністю або частково попередньої оплати – з моменту зарахування коштів на рахунок Постачальника. Постачання проводиться у відповідності до заявки ПАТ «Черкасиобленерго», за кількістю і номенклатурою.
Строк поставки не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки НЕ ДОЗВОЛЯЄ виконати виготовлення зазначеного обладнання, та обмежує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни Згідно Додатку 3 до тендерної документації Проект договору про закупівлю, а саме: збільшити строк постачання до 45 календарних днів.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Проект договору про закупівлю
п 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ.
4.1. Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника. Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня її отримання. Покупець має право здійснити попередню оплату за Товар (або частину Товару) частково або в повному обсязі, при цьому укладання додаткової угоди, не є обов’язковим. (Для платників ПДВ)
Вимагаємо внести зміни Згідно Додатку 3 до тендерної документації Проект договору про закупівлю п 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, а саме: 100% по факту поставки товару на протязі 30 календарних днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2023 11:57
Вирішення:
Доброго дня.
Шановний учаснику, Замовником перед оголошенням процедури закупівлі було досліджено ринок у мережі Інтернет, щодо поставки даного товару, та відповідно досліджень подано ЗАПИТ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ до трьох різних компаній, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, при цьому у запитих зазначені умови поставки і умови оплати товару які були оголошені у тендері. Три потенційні учасники надали свої ціни з урахуванням даних умов, чим підтвердили можливість поставки товару у зазначені строки. Із практики розгляду скарг Антимонопольним комітетом України Замовником дотримано всі умови для оголошення закупівлі, та відповідно наявна конкуренція на ринку з урахуванням умов передбачених Замовником.
Також звертаємо вашу увагу, що дана закупівля здійснюється для реалізації заходів Інвестиційної програми ПАТ «Черкасиобленерго» на 2023 рік. На виконання Наказу «Про інвестиційну діяльність ПАТ «Черкасиобленерго» на 2023 рік» № 58 від 13.02.2023 р. необхідно придбати матеріали для виконання Розділу VII Інвестпрограми на 2023 р. Проте вартість даного приладу з оголошеною очікуваною вартістю не затверджена НКРЕКП відповідно Замовник не може гарантувати, що її затвердять і в які терміни. А тому поставка товару можливо буде термінова!
В умовах воєнного стану, Замовник не може гарантувати вчасно оплату за поставлений товар Постачальнику в короткі терміни. Так як Замовник є оператором системи розподілу електричної енергії, бюджет якого формується з власних коштів, які надходять від споживачів, тому не може передбачити їх наявність. Відповідно п. 4.1. Додатку 3 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» передбачено, що «Покупець має право здійснити попередню оплату за Товар (або частину Товару) частково або в повному обсязі, при цьому укладання додаткової угоди, не є обов’язковим». А тому, в зв’язку з фінансовим становищем підприємства та складнощами в економіці країни, Замовник не може гарантувати здійснювати оплату в менші строки, ніж передбачені умовами тендерної документації.
Водночас в будь якову випадку доставка товару та оплата такого товару для виконання заходу Інвестиційної програми ПАТ «Черкасиобленерго» на 2023 рік повинна бути здійсненна до 31.12.2023, що передбачено Додатком 3 до тендерної документації
«проект договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено