• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі для навчальних аудиторій

Торги відмінено

2 006 004.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 060.04 UAH
Період оскарження: 15.06.2023 13:59 - 20.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 90cb9fb2685a4f27a342b407938f0d58
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-008750-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга та докази додані
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2023 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.08.2023 18:30
Дата виконання рішення Замовником: 30.08.2023 12:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12172-р/пк-пз від 07.08.2023 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Дендиберини Олени Олександрівни переможцем процедури закупівлі — "Меблі для навчальних аудиторій".
Автор: ТОВ "Меблі-Техностиль", Олександр Сідельник +380990913303 info@mebel-ts.com.ua http://mebel-ts.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення недоліків в тендерній документації

Номер: 634c2e0ca08a4029bc9298a61cff6eb1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-008750-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення недоліків в тендерній документації
Вимога:
вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення тендеру
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволеню з таких підстав. 1. Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців можна на Державному порталі Дія. Згідно інформації з державного порталу Дія «Державні послуги онлайн» https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-vypysky-z-iedynoho-derzhavnoho-reiestru-iurydychnykh-osib-fizychnykh-osib-%E2%80%93-pidpryiemtsiv-ta-hromadskykh-formuvan---u-pa-7c1f4a22-ac51-4ed9-a0b2-f421550e7c51 Правові підстави отримання такого документу зазначені у Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 22.06.2023, підстава - 3137-IX) Як зазначається на державному порталі Дія: Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в паперовій формі для проставлення апостилю надає територіальний орган Міністерства юстиції України за запитом про надання такого документа. Ідентифікатор послуги 00235, таку виписку можна отримати у строк Строк 1 день. Отримати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань може: Фізична особа, або юридична особа, або уповноважена особа, яка бажає отримати таку виписку https://my.gov.ua/info/service/byservicescope-96/3941/placesofissue/0/0 Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань можна отримати на Державному порталі Дія з наступним посиланням https://diia.gov.ua/services/vityag-z-yedr Як зазначено на порталі: «Подання заяви: ~ 2 хвилини; Надання послуги: до хвилини; Вартість: 100 гривень». Вважаємо вимогу у цій частині безпідставною. 2. У вимозі зазначено що тільки один учасник володіє технологією «технологією "Stopwater" *» і робиться посилання на наступний текст: «По технології на виготовлення деталь ДСП наноситися крайка а лише потім йде пресування пластику, після пресування треба відфрезерувати деталь під 45 градусів (крайку и пластик одночасно) це унеможливлює проникнення вологих чи води до ДСП». Ця технологія вимагає тільки послідовність технологічних процесів: 1) на деталь потрібно приклеїти крайку; 2) деталь покривають пластиком HPL; 3) деталь фрезерують. Така технологія дозволить довгий час використовувати меблі, зберігати їх у презентабельному вигляді, адже трибуна це той елемент меблів в інтер’єрі, на який постійна увага. Умови експлуатації передбачають потрапляння вологи, температурні впливи, механічне втручання. Щодо висловлення «… тільки один учасник володіє технологією «технологією "Stopwater" *», то ця думка автора не має жодного підґрунтя, бо велика кількість виробників використовують цю технологію у різних об’єктах на території України, зокрема: Макдональдс ( можна подивиться стільниці у Харкові у ТРЦ «Французькому бульварі»); кафе «Кофеїн» на Римарській; меблі у Замовника. Згідно інформації з веб порталу Prozorro технологією "Stopwater" володіють наступні підприємства та ФОП: 1). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"; ТОВ "Меблі-Техностиль"; ФОП Алаева Тетяна Олексiiвна (інформація з тендеру UA-2019-11-08-003170-b «меблі для курсантського гуртожитку»); 2). Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон"; ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" (тендер UA-2020-10-12-001239-a «Меблі для навчальних аудиторій»). Тому у цій частині також ми вважаємо що Вимога є помилковою. 3. У вимозі зазначено ряд питань, які не впливають на ціну тендерної пропозиції, та можуть остаточно узгоджуватися під час укладання договору та додатковими угодами до договору, що не суперечить Закону України « Про публічні закупівлі», Постанові КМУ №1178. У тій частині де учасник хоче отримати додаткову інформацію щодо технології виробу, то Замовник дає йому повне право зробити це фахово та самостійно. Вимога ТД про надання учасником креслень виробів та окремо каркасів меблів, з зазначенням габаритних розмірів труби стосується продукції Учасника. Вважаємо, що надана інформація в ТЗ достатня для того щоб запропонувати свою технічну пропозицію. Якщо в Учасника є певні сумніви, то він завжди може назвати вироби еквівалентами даних предметів закупівлі, звичайно вони не повинні бути гірше за якістю. Вважаємо, що вимога у цій частині не підлягає задоволенню. 4. Вважаємо що для учбового закладу важливо отримати якісні вироби які відповідають національним та міжнародним стандартам, а саме: Виробництво меблів має відповідати Системі управління якістю (Сертифікат ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT)), Системі екологічного управління (Сертифікат ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT)) та Системі управління охороною здоров’я та безпеки праці (Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)). Ці сертифікати безпосередньо стосуються виробництву та реалізації меблів. Тому у цій частині вважаємо що вимога є безпідставною. 5. Замовник вимагає у ТД: «Довідка в довільній формі щодо матеріалів, які будуть використані, з їх описом; надати креслення ( із зазначенням розмірів продукції по кожному виду товару) та/або ескізи (малюнки), та описи на продукцію/товар (обов’язково зазначити окремо по кожному виду товару із зазначенням: країни походження, виробника, назви товару, марки товару, модель товару, артикулу, сайту на якому розміщено інформацію про товар, рік виробництва), що буде постачатися;». Замовник не вимагає розміщення інформації про товар на власному сайті. Є загально доступні Маркетплейси: Prom.ua; OLX; Rozetka, тощо, які дозволяють розмістити будь якому учаснику інформацію про свою продукцію, зокрема про продукцію, яка є товаром у цих торгах. Вважаємо, що ця вимога безпідставна, та жодним чином не призводить до дискримінації будь якого учасника. 6. У тендерній документації зазначено: «Для підтвердження якості декоративного паперово-шаруватого пластику високого тиску HPL надати дозвіл на використання оригіналу та копію висновку cанітарно-епідеміологічної експертизи (від заявника експертизи);». Для Замовника важливо отримати якісний товар виготовлений із якісних матеріалів. Застосування пластику HPL в меблях показало практичність та надійність такого матеріалу. Пластик HPL не виробляється в України, це є імпортний товар, для якого важливо отримати документи які підтверджують походження, якість товару, та те що матеріали не привезені з РФ. Вважаємо, що ця вимога безпідставна. 7. У тендерній документації зазначено: «Для підтвердження якості продукції учасник надає у складі пропозиції документ, дійсний на дату подання пропозицій, який підтверджує якість (відповідність) запропонованого товару: висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (оригінал або копія), декларацію постачальника (ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006), паспорт якості - виданих від/на виробника/постачальника товару». Висновок ДСЕЕ підтверджує якість товару, декларація постачальника заповнюється у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006), паспорт якості надається виробником. Усі ці вимоги стосуються реального товару, який хоче учасник постачати Замовнику. Вважаємо, що вимога в цій частині безпідставна.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.06.2023 00:01