• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з повірки промислового ультразвукового газового лічильника та коректора об’єму газу

Послуги з повірки промислового ультразвукового газового лічильника та коректора об’єму газу (Вимоги окремими файлами)

Завершена

24 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121.88 UAH
Період оскарження: 15.06.2023 13:46 - 21.06.2023 14:30
Вимога
Вирішена

Пропозиція учасника, визнаного переможцем, не відповідає вимогам закупівлі

Номер: 748b6ffb2b0e4c9589db855c856c0bae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-008423-a.c3
Назва: Пропозиція учасника, визнаного переможцем, не відповідає вимогам закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимушені вкотре звернутися до Вас з приводу порушення у закупівлі. Переможцем визнаний учасник, пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення. Пунктом 12 вимог до кваліфікації учасників вимагається копія діючого дозволу (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, щодо предмету цієї закупівлі. Пунктом 2 додатку "Технічні (якісні) та кількісні вимоги" встановлено, що Виконавець послуг повинен мати всі сертифікати, дозволи строком дії до кінця 2023 року. Актуальність та важливість даної вимоги була підтверджена Вами у відповіді на питання на етапі уточнень. Саме цю вимогу й не виконав учасник ПП "ПМК-1", оголошений переможцем. Наданий дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №0493.13.12 від 24 травня 2013 р. має вказаний термін дії до 24 травня 2023 р., але відповідно до законодавства продовжений на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 20 травня 2023 року строком на 90 діб згідно з Указом Президента № 254/2023 від 01.05.2023, тобто до 18.08.2023. Таким чином наданий учасником ПП "ПМК-1" дозвіл №0493.13.12 діє до 18.09.2023, а умовами закупівлі вимагається строк дії до кінця 2023 року. Завантажений пізніше учасником опис надання документів до ЦНАП не свідчить про продовження дозволу, оскільки продовження терміну дії дозволу відбувається за певних підстав, визначених пунктом 15 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107. За даними інформаційної системи «Реєстр дозволів» https://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=60903 зазначений дозвіл не продовжувався. На підставі вищевикладеного прошу усунути порушення у закупівлі: скасувати рішення про визначення переможця та прийняти нове рішення про дискваліфікацію учасника ПП "ПМК-1".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимога ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЗТЕХСЕРВІС ДНІПРО» про усунення порушення, скасування рішення про визначення переможця та дискваліфікації учасника, не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Безпідставна дискваліфкація

Номер: 9da780bba91e4d39b1d67e4d949d0594
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-008423-a.c2
Назва: Безпідставна дискваліфкація
Вимога:
Не погоджуємося с Вашим рішенням щодо дискваліфікації учасника ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро», який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, виходячи з наступного. Згідно протокольного рішення від 03 липня 2023 р. №340 підставою для дискваліфікації став висновок, що наявні документи «не свідчать про виконання підприємством аналогічних за предметом закупівлі зобов’язань протягом останніх 5 років». Проте вимогами оголошення не визначалося, що саме підприємство повинно мати досвід роботи не менше 5 років. Пунктом 13 вимог до кваліфікації учасників вимагалася довідка у довільній формі про наявність досвіду роботи з надання послуг, що є предметом закупівлі, не менше 5 років. В пропозиції подана довідка вих. №2306/11 від « 26 » червня 2023 р. про досвід роботи працівників та відповідні документи про здобуття працівниками профільної освіти / кваліфікації, що підтверджують відповідність умовам закупівлі. Крім того відповідно до частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Взагалі вимога щодо обмеження учасників досвід роботи на ринку робіт/послуг не менше 5 років, що є дискримінацією, що підтверджено рішенням за аналогічним питанням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018 (додається). Вимога з цього питання подавалася на етапі уточнення, проте була відхилена всупереч вищезгаданої позиції АМКУ у вирішенні подібних скарг. Вимагаємо переглянути рішення про відхилення та визнати переможцем закупівлі ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовником не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимога ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЗТЕХСЕРВІС ДНІПРО» про перегляд рішення про відхилення та визнання переможцем закупівлі, не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінація за тривалістю досвіду роботи

Номер: 07f748ed4d5c4828b16dc090f828f60c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-15-008423-a.b1
Назва: дискримінація за тривалістю досвіду роботи
Вимога:
Прошу виключити вимогу про наявність досвіду роботи з надання послуг, що є предметом закупівлі, не менше 5 років. Кваліфікаційні критерії ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачають встановлення вимог до наявності певного досвіду виконання аналагічного договору, а не його тривалості. При проведенні спрощених закупівель також потрібно дотримуватися принципів здійснення закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі". У разі відмови у задоволенні вимоги, будь ласка поясніть, чому обрали саме термін 5 років, а не 1 чи 3 роки, або 10 років. Напевно чим триваліший досвід, тим краще буде результат, 10 років досвіду значно краще, ніж 5. Чи не доцільно пересвідчитися у досвіді, наприклад 3 роки, що дорівнює найбільш розповсюдженому терміну позовної давності? Вважаємо, що дана вимога безпідставно обмежує конкуренцію серед учасників. Взагалі бюджет закупівлі завищений. Ринкова ціна подібної послуги до 20000 грн. У сукупності з дивними вимогами виглядає сумнівно.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимога про усунення порушень, не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено