-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщень головного корпусу ін.№101320004 за адресою с.Татарів, вул. Шевченка1, Івано - Франківська область.
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 12:32 - 24.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Повний абсурд
Номер:
e8fa07915d0b4240b9e8698d5515b5ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-006894-a.b2
Назва:
Повний абсурд
Вимога:
Додаток 2 до Тендерної документації пункт 4.7. Учасник повинен надати Акт обстеження об’єкту, який складається Учасником у довільній формі та підписується Замовником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Виїзд фахівця для огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів (огляд проводиться в присутності представника Замовника). За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів. В іншому випадку вважати, що Учасник не володіє повною інформацією про стан цього об’єкта, умови виконання робіт, можливі ускладнюючі фактори, тощо. замінити – пункт 4.7 викласти: надати у складі пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.
До Замовника - Ви, що знущаєтесь при вселюдно нам все одно потрібно їхати до Вас щоб взяти довідку від Вас що ми з Вами не має негативного досвіду співпраці з Замовником. Поясніть як ця видана довідка впливає на виконання робіт?
Перепрошую довідку Ви онлайн не видасте?
Якщо Ви хочете щоб виграв Ваш виконавиць робіт то Вам пораджу вписувати таку вимогу як фінансова спроможність учасників і тоді відпадуть різного роду учасники, а буде тільки той , що Вам потрібний.
Но Ви перещиголяли пішли ще дальше похвально, " Ми плюванто на Законо"
З ПОВАГОЮ...
Творчість Замовників не має меж, пишу може дійде до Законодавців
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2023 08:58
Вирішення:
Доброго дня! Учасник в порядку передбаченому статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та статтею 19 цього самого Закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) мають можливість офіційно запросити від замовника торгів довідку про відсутність негативного досвіду співпраці. Таким чином, вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною та всі потенційні Учасники мають право та можливість звернутися до Замовника торгів зі запитом про надання будь-якої інформації, на яку замовник зобов’язаний надати відповідь.
Також пунктом 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко зазначено, що «Тендерна документація» може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Тому, з метою уникнення укладення договорів з недобросовісними учасниками та виконання господарських зобов’язань у повному обсязі замовником до тендерної документації була включена дана вимога.
Отже, дана вимога не порушує права учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог закупівлі. Всі учасники, які мають намір брати участь у закупівлі та виконати роботи, відповідно до Технічної специфікації по закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщень головного корпусу ін..№ 101320004 за адресою с. Татарів, вул. Шевченка1, Івано - Франківська область» 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи , мають достатньо часу для того, щоб звернутись до замовника у паперовій чи електронній формі з запитом за отриманням довідки, а Замовник ніяким чином не обмежив права учасників, адже звернутись до Замовника щодо отримання довідки можуть всі зацікавлені.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.06.2023 12:37
Вимога
Вирішена
Дискримінація Учасників
Номер:
453479b2ac6f49e7af0359045e1f5db7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-006894-a.c1
Назва:
Дискримінація Учасників
Вимога:
Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
З ПОВАГОЮ...
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2023 02:31
Вирішення:
Шановний учаснику, вашу вимогу взято до уваги та внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так