-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя, конверти
Завершена
607 524.26
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 037.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 037.62 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 11:39 - 23.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискваліфікацію
Номер:
55e6a8f7e7c24220a9cbbf368a26237a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-005450-a.b6
Назва:
Скарга на дискваліфікацію
Скарга:
Скарга на дискваліфікацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ на призначення.pdf 01.08.2023 09:23
- порівняльна таблиця.pdf 01.08.2023 09:23
- +Позиція 15.pdf 01.08.2023 09:23
- +Позиція 25.pdf 01.08.2023 09:23
- протокол_59_УО_270723_відх_уч(1).pdf 01.08.2023 09:23
- Скарга Гр-0026515 ПРОКУРАТУРА.doc 01.08.2023 12:51
- Скарга Гр-0026515 ПРОКУРАТУРА.pdf 01.08.2023 12:51
- рішення від 03.08.2023 № 12022.pdf 03.08.2023 17:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2023 № 12787.pdf 16.08.2023 12:24
- рішення від 15.08.2023 № 12787.pdf 18.08.2023 10:34
- Паспорт якості_ножиці ВМ.4535.jpg 07.08.2023 16:23
- протокол_60_УО_070823_відп_скарга2.pdf 07.08.2023 16:23
- лист_68_0308_Імпорт_Офіс.pdf 07.08.2023 16:23
- Протокол_60_УО_відп_скарга2_0823.docx 07.08.2023 16:23
- Паспорт якості_ножиці ВМ.4520.jpg 07.08.2023 16:23
- Довіреність від 25.08.2022_Андрієвська Л.Р._ІО Україна.pdf 07.08.2023 16:23
- лист_269_ІмпортОфіс_0823.pdf 07.08.2023 16:23
- протокол_64_УО_210823_викон_ріш_АМКУ.pdf 21.08.2023 15:42
- протокол_64_УО_210823_викон_ріш_АМКУ.pdf 21.08.2023 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2023 09:40
Дата розгляду скарги:
15.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.08.2023 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.08.2023 10:35
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2023 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧІЙ АДМІНІСТРАТИВНІЙ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 12787-р/пк-пз від 15.08.2023 по скарзі (Ідентифікатор: UA-2023-06-15-005450-a.b6) ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» учасника закупівлі по предмету закупівлі «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ) прийняти до виконання.
2. Скасувати рішення про відхилення Учасника ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», ЄДРПОУ 38295925 по предмету закупівлі «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ), Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-15-005450-a та повернути на кваліфікацію.
3. Оприлюднити, прийняті рішення на веб-портал Уповноваженого органу у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на Рішення, відповідно до Протоколу №52 (ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ)(Далі –Протокол) від 28 червня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (ЄДРПОУ 43977041)(Далі -ТОВ"Торгово-Виробнича Група Український папір») ,яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер:
2e4475ad4580486eafc546eb714e402a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-005450-a.b5
Назва:
Скарга на Рішення, відповідно до Протоколу №52 (ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ)(Далі –Протокол) від 28 червня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (ЄДРПОУ 43977041)(Далі -ТОВ"Торгово-Виробнича Група Український папір») ,яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Скарга:
Скарга на Рішення, відповідно до Протоколу №52 (ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ)(Далі –Протокол) від 28 червня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (ЄДРПОУ 43977041)(Далі -ТОВ"Торгово-Виробнича Група Український папір») ,яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ на призначення.pdf 03.07.2023 10:19
- Сертифікат якості папір.pdf 03.07.2023 10:19
- ТД_канцелярія_НР2_200623.pdf 03.07.2023 10:19
- Порівняльна таблиця.pdf 03.07.2023 10:19
- протокол_52_УО_280623_перем_канц.pdf 03.07.2023 10:19
- Конверти немарковані (2).pdf 03.07.2023 10:19
- 26515Скарга без печати.doc 03.07.2023 13:18
- 26515Скарга .pdf 03.07.2023 13:18
- рішення від 05.07.2023 № 9950.pdf 05.07.2023 16:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2023 № 10980.pdf 20.07.2023 13:17
- рішення від 19.07.2023 № 10980.pdf 24.07.2023 13:35
- Протокол_55_УО_скарга_канц_070723.docx 07.07.2023 11:43
- Протокол_55_УО_скарга_канц_070723.pdf 07.07.2023 11:43
- протокол_57_УО_260723_АМКУ_рішен_канц.pdf 26.07.2023 15:10
- протокол_57_УО_260723_АМКУ_рішен_канц.pdf 26.07.2023 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2023 10:37
Дата розгляду скарги:
19.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2023 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2023 13:36
Дата виконання рішення Замовником:
26.07.2023 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧІЙ АДМІНІСТРАТИВНІЙ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 10980-р/пк-пз від 19.07.2023 по скарзі (Ідентифікатор: UA-2023-06-15-005450-a.b5) ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» учасника закупівлі по предмету закупівлі «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ) прийняти до виконання.
2. Скасувати рішення про визначення переможцем, повернути на кваліфікацію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Торгово-Виробнича Група Український папір», ЄДРПОУ 43977041 такою, що відповідає вимогам по предмету закупівлі «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ).
3. Визнати тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Торгово-Виробнича Група Український папір», ЄДРПОУ 43977041 такою, що не відповідає вимогам по предмету закупівлі «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ).
4. Оприлюднити, прийняті рішення на веб-портал Уповноваженого органу у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
ad5e5976433a44c0b5962853d8257da5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-005450-a.c4
Назва:
вимога
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до позиції №12 - Клею ПВА з фасуванням 300мл не має в наявності, тільки був присутній у торговій марці Buromax та на разі він відсутній. Знову ж таки, згідно даних майданчику https://zakupki.com.ua/ не має жодної пропозиції з таким фасуванням. Це є дискримінацією, адже орієнтація на одну торгову марку та одного виробника товару. Змініть, будь ласка, на фасування 200 мл та збільшіть обсяг до цієї позиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол_47_УО_2106_вимога_4.pdf 21.06.2023 09:54
Дата подачі:
20.06.2023 17:20
Вирішення:
1. Вимогу (ідентифікатор UA-2023-06-15-005450-a.c4) на закупівлю - «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ). Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-06-15-005450-a відхилити.
2. Надати роз’яснення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель цього протоколу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
f2740dc37a9c45d39985d5b0586a8d7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-005450-a.c3
Назва:
вимога
Вимога:
Хочемо ще додати, що згідно даних майданчику https://zakupki.com.ua/, де розміщені товари, які Замовники можуть придбада з таким розміром, з трикутним клапаном та такої щільності не має жодної пропозиції!!. Формат чомусь вказаний, але пропозцій - жодної . Це означає, що такого конверту не існує в наявності. Нам цікаво, при формуванні свого бюджету та необхідного товару, які саме постачальники Вам його запропонували та в чому необхідність саме такого розміру конверту та таких характеристик та чому Ви не можете надати допуски до цієї позиції, щоби можна було запропонувати аналог? Тим більше, що такий товар є дуже спеціфічним та його виготовляють тільки Куверт Україна або декілька польських компаній (у них таких конвертів не має). Ми вже вказували, що в наявності є тільки наступні конверти з такими характеристиками: Конверт 324х458 мм, скл, крафт, 100 г/м². Ми дуже наполегливо просимо Вас, будь ласка, внести відповідні зміни
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол_46_УО_2106_вимога_3.pdf 21.06.2023 09:33
Дата подачі:
20.06.2023 17:02
Вирішення:
Протоколом Уповноваженої особи від 20.06.2023 № 45 були внесені відповідні зміни до тендерної документації, у окремому файлі «перелік_змін2_канц_200623.docx» який було опубліковано в системі, зміни до п.33 були внесені.
Викладено п.33 у наступній редакції:
№ з/п Назва Од. Кількість Технічний опис (показники, що вимагаються Замовником)
33 Конверт 324х458 мм, з трикутним клапаном, без клею, крафт, не менше 90 г/м² шт 500 Поштові пакети з трикутним клапаном.
Розмір: 324х458 мм.
Папір: бурий крафт, щільність не менше 90г /м2
без клею.
Тобто, двічі подано вимогу на корирування п.33 талиці 1 додатка 3 ТД.
1. Вимогу (ідентифікатор UA-2023-06-15-005450-a.c3) на закупівлю - «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ). Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-06-15-005450-a відхилити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
3f1ff10e3edc49da900951c3408edc31
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-005450-a.c2
Назва:
вимога
Вимога:
Добрий день!
Шановний Замовнику, добрий день!
Дякуємо, що внесені зміни, проте не всіх позицій це стосувалося, про які ми писали. Так, залишилася без змін позиція № 33 - Вами некоректно вказаний формат конверту. Конверту розміром 320х390 мм - не має!!!!. Є наближений варіант - це 324*458мм. Це трішки більший, ніж потрібен Вам. Чому Ви не змогли його змінити? Різниця не суттєва - тим паче, що для конверту. Вказаний Вами конверт відсутній. Такого розміру не має. Тим більше, що вимагається надати сертифікат якості на нього. Будь ласка, внесіть зміни до цієї позиції. Це є дискримінаційна вимога.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол_45_2006_вимога_2.pdf 20.06.2023 17:30
Дата подачі:
20.06.2023 16:24
Вирішення:
1. Вимогу (ідентифікатор UA-2023-06-15-005450-a.c2) на закупівлю - «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ). Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-06-15-005450-a задовольнити.
2. Надати роз’яснення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель цього протоколу.
3. Затвердити тендерну документацію у новій редакції, оприлюднити у встановлені терміни в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
b9b3cc70ff04472d82962d7dbe2c7344
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-005450-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Добрий день! Будь ласка, розгляньте нашу вимогу та внесіть відповідні зміни до документації (Додаток3)
Дякуємо
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.06.2023 22:46
- протокол_44_Уо_200623_розгл_вимоги.pdf 20.06.2023 12:10
Дата подачі:
19.06.2023 22:46
Вирішення:
1. Вимогу (ідентифікатор UA-2023-06-15-005450-a.a1) на закупівлю - «ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, конверти ). Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-06-15-005450-a задовольнити.
2. Надати роз’яснення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель цього протоколу.
3. Затвердити тендерну документацію у новій редакції, оприлюднити у встановлені терміни в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та в окремому документі перелік змін, що вносяться.
4. Встановити кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09:00 26.06.2023.
Статус вимоги:
Задоволено