-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини в асортименті) Лот 1 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини для потреб Управління транспорту) Лот 2 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини різні) Лот 3 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини в асортименті) Лот 4 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини для транспортних засобів марки ГАЗ) Лот 5 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини для транспортних засобів марки КамАЗ) Лот 6 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини для транспортних засобів марки КрАЗ) Лот 7 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини для транспортних засобів марки Урал) Лот 8 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини для транспортних засобів марки ЗіЛ) Лот 9 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини для транспортних засобів різних) Лот 10 - 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини для транспортних засобів марок Татра, Ікарус)
Завершена
1 623 410.66
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 237.85 UAH
мін. крок: 0% або 237.85 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 11:29 - 20.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення Замовника
Номер:
23fc957b270f47638430e28b19747ef9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-005103-a.a1
Назва:
оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, таблиця 1 до Лоту №8, учасником ТОВ "Моторкомплект" подана за всіма правилами тендерної документації. Комплект прокладок для ремонту двигуна Урал-375 в прибутковій накладній ми отримуємо від постачальника без каталожного номера та повного переліку найменувань. Каталожний номер який вказав Замовник Комплект прокладок 375-1003020 - це номер прокладки головки блока, яка є в наборі. ТОВ "Моторкомплект" пропонує саме такий комплект прокладок для ремонту двигуна Урал-375, який потрібно Замовнику, тому в цілях економії та заощадження бюджетних коштів вважаємо відхилення нашої пропозиції за каталожний номер неправомірним та нікчемним.
В зв"язку з вищевикладеним просимо відмінити рішення про дискваліфікацію та визначити учасника ТОВ "Моторкомплект" переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2023 10:08
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Тендерну пропозицію ТОВ "Моторкомплект", (код ЄДРПОУ: 30451926) (далі – Учасник) відхилено з наступних причин:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією.
Відповідно до пункту 2 розділу 1 додатку 2 тендерної документації містяться документи, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції:
2.1. Технічна специфікація, яка складається з Розділів І та ІІ Додатку 3 (у тому числі заповнена Таблиця 1) цієї Тендерної документації.
Додаток 3 містить таблицю 1 та колонку «Показники Товару», яка заповнюється Учасником, а саме: «Найменування Товару; Найменування виробника; Каталожний номер».
Учасником надано Технічну специфікацію, відповідно до якої за позицією 3 не зазначено каталожний номер.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі підлягає відхиленню відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Слід зазначити, що каталожний номер запчастини (оригінальний номер, OEM-номер, артикул)— це унікальне маркування (номенклатура), яке присвоюється деталі при її виробництві.
За позицією 3 Таблиці 1 до Лоту № 8, Замовником чітко зазначено Найменування Товару та його Каталожний номер: «Комплект прокладок 375-1003020 З РТВ двигуна УРАЛ-375 повний».
Учасник при заповнені таблиці повинен був вказати: «Найменування Товару; Найменування виробника; Каталожний номер».
Учасник не зазначив ані Каталожний номер, ані комплектацію товару, що не дає змогу Замовнику встановити, який товар пропонується учасником та його комплектацію.
Так як наведені вище невідповідності не підлягають виправленню на підставі пункту 43 Особливостей, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Якщо під час підготовки тендерної пропозиції Учасник не розумів/ мав питання/зауваження - він мав змогу звернутись до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
На веб-порталі, за лотом № 8, відсутня інформація, що учасник до кінцевого строку подання тендерних пропозицій звертався до Замовника з питаннями/ роз’ясненнями, вимогами/ скаргами щодо умов тендерної документації.
Таким чином, учасник при формуванні та поданні тендерної пропозиції розумів та погоджувався з усіма умовами тендерної документації, особливо, що стосуються технічних вимог до предмета закупівлі, які не підлягають виправленню.
З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Одночасно зазначаємо, що ПАТ «УКРНАФТА» під час здійснення публічних закупівель неухильно дотримується принципів встановлених ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівельна, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено