-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
38430000-8 - Детектори та аналізатори (Автоматичний гематологічний аналізатор)
Торги не відбулися
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 08:54 - 20.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
8f767563fdfb4c3590e749ffada660ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-000625-a.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.06.2023 12:30
- Керівництво з експлуатації DH36.pdf 19.06.2023 12:30
- Медико-технічні харакетеристики предмета закупівлі.pdf 19.06.2023 12:30
- рішення від 21.06.2023 № 9059.pdf 21.06.2023 15:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2023 № 9985.pdf 06.07.2023 12:24
- рішення від 05.07.2023 № 9985.pdf 10.07.2023 15:28
- Відповідь 23.06.2023 13:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2023 12:54
Дата розгляду скарги:
05.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.06.2023 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.07.2023 15:28
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2023 09:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення АМК № 9985-р/пк-пз від 05.07.2023 про усунення недоліків в тендерній документації ( додаток 2), прийнято рішення усунути недоліки тендерної документації
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників
Номер:
74f23f518f824cc2994607583acdc015
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-000625-a.c3
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Скарга, вимога
15.06.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-06-15-000625-a.
16.06.2023 року Вами була дана відповідь на надану вимогу, щодо пунктів 6 та 7 медико-технічних вимог до аналізатора. Вами було надано відповідь, що таке розташування вбудованого термопринтера на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора, було обрано нами згідно наявних у нас матеріально-технічних умов приміщення та планування так як дозволяє розташувати аналізатор в безпосередній близькості до бокової стіни, чого не можна зробити при розташування термопринтеру на бічній панелі приладу бо це унеможливить вільний доступ до надрукованого результату. Проте чи відомо вам, що розташування автоматичного гематологічного аналізатора в безпосередній близькості до стіни з будь якої сторони є неприпустимим, і відстань до стіни повинна буде не менше 50 см. з кожного боку для доступу при виконанні процедур обслуговування тощо. Ця інформація зазначається в інструкції до будь-якого гематологічного аналізатора, і в тому числі до приладу Dymind DH-36, під який прописані всі технічні характеристики щодо обладнання у вашій тендерній документації. Посилання на аналогічну процедуру закупівлі надаємо: https://www.dzo.com.ua/tenders/18865772. А також у додатках надаємо копію інструкції на зазначений прилад, в якій можна переконатися, що саме цей аналізатор прописаний у таблиці медико-технічних вимог вашої тендерної документації. Про те саме свідчить таблиця відповідності МТВ, із зазначенням сторінок по тих самих 19 пунктах вимог. (файл додається).
У інструкції виробника аналізатора Dymind DH-36 на сторінці 8 зазначається інформація, щодо розміщення аналізатора, і вимоги щодо відстаней розміщення відносно стіни, де вказується що прилад потрібно розмістити таким чином, щоб до аналізатора було не менше 50 cm (см) з кожного боку для доступу при виконанні процедур обслуговування, не менше 20 cm (см) ззаду для прокладки кабелів та вентиляції, достатній простір над і під аналізатором, щоб розмістити ємкості з розчинником і відходами. Тож ваше твердження, щодо наявних у вас матеріально-технічних умов приміщення та планування так як дозволяє розташувати аналізатор в безпосередній близькості до бокової стіни, чого не можна зробити при розташування термопринтеру на бічній панелі приладу бо це унеможливить вільний доступ до надрукованого результату – є абсурдним, і таким яке не відповідає дійсності. Просто таким чином ви стараєтеся обґрунтувати корупційну складову даної закупівлі використовуючи нерозумні пояснення. Адже за умов розташування аналізатора на відстані від стіни з будь якої сторони не менше 50 см. у вас буде можливість вільного доступу до надрукованого результату в разі розташування термопринтеру на бічній панелі аналізатора.
Тим паче в обґрунтуванні зауважень до вимог пункту 7 ви суперечите самі своїм твердженням. Адже в поясненні до пункту 6 ви вказуєте, що прилад плануєте встановлювати безпосередньо до стіни, а вже в пункту 7 вимагаєте розташування комунікаційного інтерфейсу: USB порт (не менше 4 шт.), LAN-інтерфейс на боковій панелі аналізатора. Перепрошую Замовнику, а порти на боковій панелі приладу не заважатимуть вам доступу до них при розміщенні безпосередньо близько до стіни. Ще одне абсурдне пояснення, яке знову ж таки лише ще раз доводить корупційну складову даної процедури закупівлі, вашу зацікавленість у придбанні лише автоматичного гематологічного аналізатора Dymind DH-36 і те що результат даних торгів вирішений заздалегідь.
А ваше пояснення, того що розташування термопринтеру на верхній панелі аналізатору не дозволяє контролювати коректність друку в реальному часі та є не зручним для користувача, окрім того таке розташування може призводити до накопиченню бруду, або потрапляння рідини в принтер, що може призвести до поломки. Вибачте, ви що плануєте розміщувати гематологічний аналізатор зверху на шафі, на висоті 2 метрів від підлоги, що таке розміщення перешкоджатиме контролювати коректність друку в реальному часі. Ну таке спростування це просто смішно.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія Фармаско, яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-36, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Наполеглива вимога припинити порушувати законодавство своїми узгодженими протиправними діями, та внести зміни у тендерну документацію, прибравши ці два пункти медико-технічних вимог.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Заповнена таблиця МТВ 17.06.2023 14:34
- Інструкція прописаний аналізатор 17.06.2023 14:34
- Скарга вимога 17.06.2023 14:34
- Відповідь 19.06.2023 17:12
Дата подачі:
17.06.2023 14:34
Вирішення:
Шановний учасник!
Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ?
Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації відкритих торгів з особливостями не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення умов закупівлі
Номер:
ae249654a1cc4753abe24188cc6e30a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-000625-a.a2
Назва:
Порушення умов закупівлі
Вимога:
Скарга, вимога на дискримінаційні умови закупівлі
15.06.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-06-15-000625-a.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, згідно усіх пунктів таблиці медико-технічних вимог, вбачається що тендерна закупівля прописана під конкретного учасника – компанію «Фармаско», а аналізатор який ви плануєте закупити це автоматичний гематологічний аналізатор Dymind DH-36. Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного:
Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційною є наступна вимога, щодо пункту 3 Загальних вимог – Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантійний термін (строк) експлуатації товару.
Якщо гарантійний лист видається не виробником товару, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника тощо.
Замовник вимагаючи листи авторизації від виробника або офіційного представника в Україні, порушує тим самим основні принципи публічних закупівель – це не дискримінація учасників торгів. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа може свідчити про наявність та лобіювання своїх корисних намірів, обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Тим паче, що наявність листа авторизації від виробника аж ніяк не є запорукою отримання гарантій на своєчасну та в повному обсязі поставку предмета закупівлі, а лише в більшості своїй слугує важілем для відхилення інших потенційних учасників, які цього листа не мають від виробника чи представника.
Стандартом поведінки виробника або його офіційного представника є надання лише одного авторизаційного листа про повноваження для одного учасника, або ненадання жодного,- у разі якщо сам виробники приймає участі у закупівлях. Зазначена обставина виключає можливість отримати авторизаційний лист про повноваження всіма іншими учасниками, та не уможливлює їх участь у закупівлі. Вимога надати авторизаційний лист про повноваження тендерної документації суттєво обмежує конкуренцію та дає важіль Замовнику – відхиляти Учасників без цих листів за те, що «пропозиція не відповідає вимогам замовника». Тож передбачувано, що учасником даної процедури закупівлі буде один учасник, який матиме лист авторизації від виробника чи офіційного представника в Україні – компанії «Фармаско», продукції виробництва Dymind, автоматичного гематологічного аналізатора DH-36, тобто учасник, який заздалегідь прописав тендерну документацію під дану закупівлю із Замовником торгів, порушуючи чинне законодавство.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія Фармаско, яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-36, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-000625-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-06-15-000625-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику 16.06.2023 08:19
Дата подачі:
16.06.2023 08:19
Вирішення:
Шановний учасник!
Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ?
Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації відкритих торгів з особливостями не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Номер:
dffdc428384c43df9353a69896adc87e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-000625-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Вимога:
Скарга, вимога щодо дискримінаційних вимог до предмета закупівлі
15.06.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-06-15-000625-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги:
Вимога до пункту 6 – Наявність вбудованого термопринтера, має бути розташований на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки не впливає жодним чином на роботу самого аналізатора як приладу для діагностики in-vitro, на якість аналізу його точність, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Розташування термопринтера на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора є обмежувальною характеристикою, яка взагалі не є суттєво при виборі гематологічного аналізатора. Адже багато виробників гематологічних аналізаторів розміщують термопринтер як на боковій поверхні приладу так і на верхній частині аналізатора, що є більш практичним для роботи самого лаборанта за аналізатором, оскільки не сковує його рухи при роботі з пробірками крові. Тож наполеглива вимога прибрати дану дискримінаційну вимогу із таблиці медичко-технічних вимог до аналізатора.
Теж саме стосується Вимоги до пункту 7 – Наявність комунікаційного інтерфейсу: USB порт (не менше 4 шт.), LAN-інтерфейс розташовані на боковій панелі аналізатора. Дана вимога є дискримінаційною, адже аналогічна вимозі пункту №6 та жодним чином не впливає на саму роботу на аналізаторі, а лише обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Виробники обладнання можуть розміщувати дані порти як на боковій частині аналізатора, так і на задній (тильній) частині приладу. Тим паче розміщення даних портів на задній частині аналізатора є більш практичним, адже жодні проводи не стирчать по боках та не заважають роботі на аналізаторі, де можуть розміщуватися реактиви, зокрема Ділюент та лізуючі розчини, штативи з пробірками, тощо. Дана вимога є необгрунтованою та не суттєвою при виборі гематологічного аналізатора, оскільки не впливає на якість аналізу, собівартість аналізів, точність аналізів, а лише виступає дискримінаційною вимогою, задля обмеження конкуренції.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія Фармаско, яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-36, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-000625-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-06-15-000625-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга вимога дискримінаційні умови 15.06.2023 22:52
Дата подачі:
15.06.2023 22:52
Вирішення:
Шановний учасник!
Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Щодо Додатку №2 до Тендерної документації, П.6 «Медико-технічних характеристик на закупівлю автоматичного гематологічного аналізатора». Відповідаємо, що таке розташування вбудованого термопринтера на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора, було обрано нами згідно наявних у нас матеріально-технічних умов приміщення та планування так як дозволяє розташувати аналізатор в безпосередній близкості до бокової стіни, чого не можна зробити при розташування термопринтеру на бічній панелі приладу бо це унеможливить вільний доступ до надрукованого результату. Розатшування термопринтеру на верхній панелі аналізатору не дозволяє контралювати коректність друку в реальному часі та є не зручним для користувача, окрім того таке розташування може призводити до накопиченню бруду, або потряпляння рідини в принер, що може призвести до поломки
Щодо П.7 «Медико-технічних характеристик на закупівлю автоматичного гематологічного аналізатора» зауважуємо, що вимога розташування портів на боковій поверхні аналізатору обумовленна характеристиками наявного приміщення де планується встановлення обладнення, а також таке розташування запезпечую швидкий та більш зручний доступ для підключення допоміжних приладів: сканеру штрих-кодів, принтеру тощо, а також USB накопичувачів для архівації результатів.
Разом з цим, відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ?
Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи вище наведене, жодна норма документації відкритих торгів з особливостями не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено