• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (клінінгу) приміщень та прилеглої території

Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03035, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.

Завершена

3 499 992.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 499.96 UAH
Період оскарження: 14.06.2023 23:42 - 19.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників публічних закупівель

Номер: 8f6a5ef02d2647258e1027d7c61d7b4a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-14-016785-a.a1
Назва: Дискримінація учасників публічних закупівель
Вимога:
Шановний учаснику ! Доводимо до Вашого відома , що Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. На вимогу статті 3 Закону № 922 закупівлі потрібно проводити за принципами публічних закупівель, одним із яких є недискримінація учасників. Тлумачення цього принципу законотворці виклали в статті 5 Закону № 922. Згідно статті 22 Закону № 922 визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В тендерній документації, яка затверджена Рішенням Уповноваженої особи, Протоколом від 14.06.2023 Додатку 1 до тендерної документації "Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям " вказано: ** Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги з прибирання приміщень на об’єкті та/або об’єктах у м. Києві загальною площею прибирання не менше 6 000 м² та строком дії договору не менше 6 місяців. Просимо внести зміни в тендерну документацію та удалити цю вимогу , так як ця вимога обмежує коло постачальників і є дискримінаційною, чим порушую Законодавство. Адже Постачальник послуг може обслуговувати об'єкти не тільки в м.Києві ,а й по всій території України і це буде вважатися аналогічним договором та буде вважатися досвідом аналогічним, а також загальна площа прибирання може бути і більша (якщо взяти сумму всіх договорів Постачальника) , а не тільки в одному договорі 6000 кв.м.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Відповідно, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням норм Закону. Зважаючи на специфіку предмета закупівлі (місцезнаходження, обсяги, комплексність послуг та їх тривалість), встановлення вимоги в тендерній документації щодо досвіду надання послуг з прибирання приміщень на об’єкті та/або об’єктах у м. Києві обумовлено тим, що для компанії є важливою умовою підтвердження високої кваліфікації майбутнього переможця, в тому числі досвіду виконання аналогічного договору безпосередньо в Києві. Ця умова, опосередковано підтверджує наявність потужностей (в техніці, в адміністративному та виробничому персоналі) саме в місті Києві. Учасник, підтверджуючи наявний досвід надання аналогічних послуг в Києві в минулому, підтверджує свою спроможність забезпечити якісне надання таких послуг для Замовника. Тоді як відсутність досвіду роботи саме на ринку клінінгових послуг в Києві, доводить відсутність досвіду роботи кваліфікованого персоналу в місті, де розташований об’єкт (як прибиральниць так і персоналу адміністративного складу), що може призвести до затримки початку робіт та інших ризиків. Таким чином, така вимога тендерної документації замовника є обґрунтованою та не є дискримінаційною умовою. Враховуючи викладене, прийняте рішення залишити вимогу без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.06.2023 23:51