-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підігрівач пароводяний ПП 1-53-7-II, відповідний код -42511100
Торги не відбулися
980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
Період оскарження:
14.06.2023 14:51 - 19.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
33e35b8f99b2450a9b15236276172333
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-14-010809-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, розглянувши Тендерну документацію (надалі - ТД) щодо проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю товару: КОД ДК 021:2015-42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, Підігрівач пароводяний ПП 1-53-7-II, відповідний код -42511100, згідно оголошення № 20529014, розміщеного на електронному майданчику https://smarttender (Номер в Prozorro: UA-2023-06-14-010809-a), виходячи з необхідності реалізувати можливість виконання Договору поставки за результатами процедури Закупівлі та доцільності участі в ній, просимо внести наступні зміни до ТД:
Внести зміни у п. 4.4. строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Розділу 1 «Загальні положення» ТД, виклавши його наступній редакції:
«п. 4.4. строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 31.10.2023 року.»
Звертаємо Вашу увагу, що після проведення аукціону та визначення переможця, згідно часових термінів зазначених у ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», договір можливо буде підписати тільки в середині липня 2023 року, тобто через 30 днів з дати проведення аукціону, оскілки 10 днів – це термін на оскарження рішення Замовника та 20 днів – це термін укладання договору.
Зважаючи на вищенаведену інформацію, поставити продукцію до 31 липня 2023 року неможливо.
Враховуючи це, просимо розглянути можливість зміни строку постачання товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2023 14:06
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
Закупівля UA-2023-06-14-010809-a за кодом ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої(Підігрівач пароводяний ПП 1-53-7-II, відповідний код -42511100),проведена керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»( зі змінами та доповненнями), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Після проведення аукціону, визначення переможця та рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та 49 пункту Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Керуючись п.п.4 п.19 «Істотні умови договору» Особливостей можливо продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Замовником у момент виникнення об’єктивних обставин (з огляду на їхні особливості) з дотриманням чинного законодавства.
Виходячи із вищенаведеного, можу зазначити, що терміни для закупівлі товару та його поставки вказані вірно(31.07.2023 р), а продовження терміну поставки до 31.10.2023 року є неможливим. Закупівля цього товару здійснюється в рамках підготовки до проведення опалювального сезону. При підготовці до опалювального сезону проводиться цілий комплекс ремонтних робіт та отримання дозвільних документів.Тому несвоєчасна поставка товару може призвести до зриву опалювального сезону, що недопустимо в умовах воєнного стану.
Статус вимоги:
Відхилено