• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з планового технічного обслуговування гусеничного екскаватора Kamatsu PC240 АР 967 Е, з витратними матеріалами Виконавця

Завершена

33 287.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 166.44 UAH
Період оскарження: 14.06.2023 10:02 - 19.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 39882a7023c14c3d8b4e44cf6531b9fc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-14-002375-a.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушень у тендерній документації на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з планового технічного обслуговування гусеничного екскаватора Kamatsu PC240 АР 967 Е, з витратними матеріалами Виконавця) Публічні закупівлі в Україні здійснюються на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись положеннями наведеного Закону, постачальник повідомляє про те, що за наведеною публічною закупівлею в тендерній документації вбачаються дискримінаційні вимоги. Зокрема, згідно зі змістом п.5 Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації Замовник зазначив про те, що: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Разом з цим, вже змістом п.1.2.1.9, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації замовника, а саме: “1.2. Переможець повинен надавати комплекс послуг визначених заводом виробником з технічного обслуговування (гарантійного технічного обслуговування) та ремонту автомобілів в сервісному центрі технічного обслуговування або на спеціалізованій авторизованій станції технічного обслуговування учасника в межах міста Запоріжжя (максимальна економія та ефективність - ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі").” «1.9. Послуги повинні надаватися кваліфікованим електротехнічним персоналом з групою допуску не нижче III, які пройшли навчання на заводі концерну KOHLER-SDMO ы мають відповідний сертифікат від заводу виробника. Надати лист-підтвердження та відповідні документи.» «3.2. Матеріали (запасні частини, витратні та мастильні матеріали), які будуть використані під час виконання робіт, повинні бути оригінальними та від офіційних виробників. Щодо п.1.2 Додатку 2 ТД Якщо учасники розраховують ціну з транспортними витратами, які закладені у ціну тендерної пропозиції, то Замовник ні в якому разі не економіть, оскільки основний критерій це ціна, але звужує коло охочих прийняти участь Учасників. Отже, є можливість зазначити відстань до 100км або виключити цю вимогу. Щодо п.1.9 Додатку 2 ТД Зовсім не зрозуміло така вимога, оскільки механіки Учасників можуть мати сертифікати від інших виробників спецтехніки, бути кваліфікованими спеціалістами, про що надається аналогічні договори з Відгуками від Замовників. Просимо виключити таку вимогу, це є дискримінація. Щодо п.3.2 Додатку 2 ТД Просимо виправити цей пункт та доповнити «еквівалент», оскільки у розділі 5 п.1 ТД…Якщо в тексті тендерної документації або у назві предмету закупівлі, зазначеній у даній тендерній документації є посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, такі найменування товару (послуги) слід читати у редакції: «або еквівалент». Отже, Учасники охочи прийняти участь у тендері мають всі потужносі для надання Послуг з планового технічного обслуговування гусеничного екскаватора Kamatsu PC240 АР 967 Е з використанням матеріалів та запасних частин, що рекомендовані Виробником. Отже, все вижче наведене свідчить про те, що Замовник звузив коло охочих взяти участь у даному тендері. Оскільки, через невиконання наведеної вижче додаткової вимоги Замовника будь-який інший суб’єкт господарювання, позбавлений можливості стати учасником даної закупівлі. Абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Частиною 4 статті 23 Закону передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Тобто, в Законі йдеться про неможливість посилання замовником на конкретного виробника. Відповідно, Компанії-учасники, які є дилерами інших виробників спецтехніки та /або еквівалентних запчастин мають право приймати участь на рівних умовах. Про що свідчить останній пункт останній пункт у Додатку 2 ТД та розділ 5 п.1 абзац останній. Враховуючи вижче викладене, виходячи із принципів здійснення публічних закупівель та керуючись нормами ч.1 ст.3, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Усунути дискримінаційну вимогу шляхом виключення п.1,2, 1.9, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації замовника, в якому наведений Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Дякуємо за звернення, помилки виправлено. Згідно п 3.2 Додатку 2 (до Тендерної документації) дивіться будьласка уважно весь Додаток: "Якщо в тексті тендерної документації або у назві предмету закупівлі, зазначеній у даній тендерній документації є посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, такі найменування товару (послуги) слід читати у редакції: «або еквівалент»."
Статус вимоги: Задоволено