• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Коагулянт для очищення води на основі алюмінію з основністю від 77%

Завершена

12 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 121 200.00 UAH
Період оскарження: 13.06.2023 16:09 - 24.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: ff344f728a5444baa2f35e5d6beedf24
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-13-012469-a.b3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
13.06.2023 року Комунальне підприємство «ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ» Житомирської міської ради на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за кодом ДК 021:2015: 24312121-8 Хлорид алюмінія (Коагулянт для очищення води на основі алюмінію з основністю від 77%) (далі – закупівля). За результатами аукціону розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 10.07.2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" (далі – Переможець); 2. ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" (далі – Скаржник); 3. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ"; 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ». Протоколом №70 рішень уповноваженої/відповідальної особи з питань здійснення публічних закупівель КП «Житомирводоканал» від 12.07.2023 визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ «Гідрохім». Скаржник вважає, що зазначене рішення Замовника, яке прийнято після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 59 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою. 1. ОБГУРНУТВАННЯ ТА ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ: Детально ознайомившись із вищезазначеним протоколом вважаємо, що рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не ґрунтується на умовах тендерної документації, а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «Хімреагент» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі. Протиправність визначення Переможця Закупівлі полягає в наступному. 1.1. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробовувань або сертифікати випробовувань тощо — згідно з Додатком 3 до тендерної документації. Згідно з п. 7 розділу І тендерної документації уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації на закупівлю Замовник встановив наступні якісні показники товару: Найменування показника Вимоги Замовника 1 Зовнішній вигляд Прозора рідина; допускається наявність слабких незначних відтінків 2 Вміст основної речовини (Al2O3), % від 23,5 3 Вміст хлоридів, % 8,0+5,0 4 Основність, % від 77,0 5 Густина при 20 оС, г/см3 від 1,34 6 рН 3,0+1,0 Додатком 3 тендерної документації на закупівлю встановлено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати: 1. Сертифікат та/або паспорт якості на раніше поставлену партію товару. Переможцем надано сертифікат відповідності №20230619 виданий виробником EcoloChem Magyaróvár Kft., правильне найменування товару (функція): MO-PAC 24 UHB-M (гідроксихлорид хлориду поліалюмінію, діалюміній хлориду пентагідроксид) з перекладом на українську мову (стр. 4-5, файл «Додаток 3 Технічна специфікація.pdf») з наступними показниками: Разом з тим, у складі пропозиції Переможця відсутній сертифікат та/або паспорт якості на Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент з основністю від 77% пропонований Учасником до постачання Товару, у тому числі за такими технічними характеристиками як "Густина при 20 оС, г/см3". Додатково зазначаємо, що відповідно до п. 3.1 ДСТУ 7261:2012 «Продукти хімічні технічні. Методи визначення густини рідин» густина рідини - це відношення визначених у повітрі маси рідини до об’єму. Поняття щільність рідин відсутнє на законодавчому рівні та не може бути застосовано до рідин. Водночас, поняття щільності міститься в п. 4.6 ДСТУ Б А.1.1-25-94 (щільність грунту - маса одиниці об'єму грунту) та п. 3.1 ДСТУ Б В.2.1-21:2009 «Основи та підвалини будинків і споруд. Грунти. Визначення щільності ґрунтів методом заміщення об'єму» (щільність грунту - маса одиниці об'єму грунту). Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 1.2. Додатком 3 тендерної документації на закупівлю встановлено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати: 1. Сертифікат та/або паспорт якості на раніше поставлену партію товару; 2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості використання даного коагулянту для очищення води господарсько-питного і промислового призначення. Переможцем надано сертифікат відповідності №20230619 виданий виробником EcoloChem Magyaróvár Kft., правильне найменування товару (функція): MO-PAC 24 UHB-M (гідроксихлорид хлориду поліалюмінію, діалюміній хлориду пентагідроксид) з перекладом на українську мову (стр. 4-5, файл «Додаток 3 Технічна специфікація.pdf»). Також, Переможцем надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.02.2022 №12.2-18-3/3618 на об’єкти експертизи: коагулянти Aluminium sulphate 3-40 мм – Сульфат алюмінію – AS, сульфат алюмінію розчин ASF, MO-PAC 14 HB – хлорид сульфат поліалюмінію, MO-PAC 14 HBL – хлорид гідроксид поліалюмінію, хлорид алюмінію; MO-PAC 24-UHB – хлорид поліалюмінію; MO-PAC 18 S (поліалюміній гідроксид хлорид, основний); Iron (III) sulphate F3S – сульфат заліза (ІІІ) (стр. 6-7, файл «Додаток 3 Технічна специфікація.pdf»). Однак, Переможцем не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується, а саме MO-PAC 24 UHB-M (гідроксихлорид хлориду поліалюмінію, діалюміній хлориду пентагідроксид). Додатково зазначаємо, що розчин поліалюмінійхлориду MO-PAC 24 UHB M є окремою торговою маркою заводу виробника, що підтверджується інформацією розміщеною компанією Pure Water (ексклюзивним дистриб'ютором Ecolochem Kft) на офіційному сайті за посиланням: https://pure-water.ro/en/products/mo-pac-24-uhb-m/ та даний товар може мати різні індекси «F», «D», «Р». Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 1.3. Додатком 3 тендерної документації на закупівлю встановлено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати: 3. Гарантійний лист або інший документ від заводу-виробника (або постачальника Учасника), що підтвердить можливість постачання зазначеного в закупівлі товару в планованому періоді. Згідно з п. 7 розділу І тендерної документації уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Переможцем надано лист від заводу-виробника EcoloChem Kft., від 19 червня 2023 №20230619 (стр. 8-9, файл «Додаток 3 Технічна специфікація.pdf») наступного змісту: «Цим листом мі підтверджуємо компанії ТОВ «ГІДРОХІМ», що маємо можливість виробництва та поставки 240 тон MO-PAC 24 UHB до 31.12.2023 року» (мовою оригіналу перекладу). Також, Переможцем надано сертифікат відповідності №20230619 виданий виробником EcoloChem Magyaróvár Kft., правильне найменування товару (функція): MO-PAC 24 UHB-M (гідроксихлорид хлориду поліалюмінію, діалюміній хлориду пентагідроксид) з перекладом на українську мову (стр. 4-5, файл «Додаток 3 Технічна специфікація.pdf»). Отже, Переможцем не надано гарантійний лист або інший документ від заводу-виробника (або постачальника Учасника), що підтвердить можливість постачання зазначеного в закупівлі товару в планованому періоді, а саме MO-PAC 24 UHB-M (гідроксихлорид хлориду поліалюмінію, діалюміній хлориду пентагідроксид) Додатково зазначаємо, що розчин поліалюмінійхлориду MO-PAC 24 UHB M є окремою торговою маркою заводу виробника, що підтверджується інформацією розміщеною компанією Pure Water (ексклюзивним дистриб'ютором Ecolochem Kft) на офіційному сайті за посиланням: https://pure-water.ro/en/products/mo-pac-24-uhb-m/ та даний товар може мати різні індекси «F», «D», «Р». Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 1.4. Додатком 3 тендерної документації на закупівлю встановлено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати: 2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості використання даного коагулянту для очищення води господарсько-питного і промислового призначення. Отже, учасники мають підтвердити використання об’єкта експертизи у сфері 1) очищення води господарського призначення; 2) очищення води питного призначення, 3) очищення води промислового призначення. Переможцем надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.02.2022 №12.2-18-3/3618 зі сферою застосування: очищення в системі водопідготовки питної води та водовідведення стічних вод; очищення води плавальних басейнів; оброблення промислового водопостачання (стр. 6-7, файл «Додаток 3 Технічна специфікація.pdf»). Однак, даний висновок не містить сфери застосування, що вимагається Замовником. Більш того, виробництво питної води здійснюється з доведенням її якості до вимог до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, що затверджені ДСанПіН 2.2.4-171-10. Даний нормативний документ не має поняття «оброблення» як спосіб підготовки питної води з метою поліпшення її показників безпечності та якості, а є поняття «очищення», «знезараження», тощо. Відповідно до даного ДСанПіН 2.2.4-171-10: Очищення питної води - спосіб підготовки питної води з метою поліпшення її показників безпечності та якості механічними, хімічними, фізичними та біологічними методами (освітлення, пом'якшення, знесолення, знезалізнення, знезараження тощо). Знезараження води - процес знищення патогенних та умовно-патогенних мікроорганізмів шляхом впливу на них фізичних (ультрафіолетове опромінювання, ультразвук тощо), хімічних (хлор, гіпохлорит, озон, діоксид хлору, оксидантний газ тощо) та фізико-хімічних факторів. Вода питна, призначена для споживання людиною (питна вода), - вода, склад якої за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, паразитологічними та радіаційними показниками відповідає вимогам державних стандартів та санітарного законодавства (з водопроводу - водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), призначена для забезпечення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб населення, а також для виробництва продукції, що потребує використання питної води. Додатково слід зазначити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства лише саме в заявленій сфері застосування про що зазначено в самому висновку, а Скаржник не довів, що товар може бути застосований в іншій сфері ніж містить висновок ДСЕЕ. Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 1.5. Додатком 3 тендерної документації на закупівлю встановлено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати: 7. Звіт та /або акт та/або протокол лабораторних та промислових випробовувань на очисних спорудах підприємств водопровідно-каналізаційного господарства України в яких обов'язково зазначаються:  дані вхідної/вихідної води (вхідна та/або вихідна вода — це початкова сира вода, що надходить із водойм на водопідготовку) по показникам кольоровості та каламутності;  вміст залишкового алюмінію у воді після застосування коагулянту;  каламутність та кольоровість води після обробки коагулянтом. Переможцем надано протокол лабораторних та промислових випробувань, коагулянту поліалюмінію хлорид гідроксид рідкий марки MO-PAC 24 UHB-M для оч
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2023 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.08.2023 15:21
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2023 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: КП «Житомирводоканал» повідомляє, що рішення № 12118-р/пк-пз від 04.08.2023р. щодо розгляду скарги ТОВ «Хімреагент» по процедурі UA-2023-06-13-012469-a на закупівлю «Коагулянту для очищення води на основі алюмінію з основністю не менше 77%» виконано. Рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем процедури закупівлі скасовано. Пропозиція ТОВ «Гідрохім» по процедурі UA-2023-06-13-012469-a на закупівлю «Коагулянту для очищення води на основі алюмінію з основністю не менше 77%» відхилена.
Автор: ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ", Віктор Двойнішніков +380734225150 zakupki@chemreagent.dp.ua
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 0958eaf4270b4af2adc10cd3f66232a5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-13-012469-a.a2
Назва: СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з особливостями від 13.06.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-06-13-012469-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію з основністю від 77%). Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ 1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" встановлено кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1. Копію аналогічного договору* 1.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відповідно до підпункту 4.1. Розділу 1 "Загальні положення" тендерної документації предметом закупівлі за даними торгами є: ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію з основністю від 77%). Тобто, виходячи з вищезазначених умов тендерної документації, Замовник вимагає від учасників надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на постачання основної хімічної речовини за найменуванням коагулянт для очищення води на основі алюмінію з основністю від 77%. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" та інших учасників, які мають досвід постачання за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, але не виконували договорів на постачання саме коагулянту для очищення води на основі алюмінію з основністю від 77%. Так, ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" має досвід постачання товару: ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію), що підтверджується копією договору поставки від 01.10.2021 р. № ПО/0834/ОХ, укладеного з ТОВ "ІМВЕНД КЕМІКАЛ", видатковою накладною до зазначеного договору та листом-відгуком покупця (копії документів додаються). Відповідно до п. 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тому вважаємо, що вимога тендерної документації про надання аналогічного договору з такою деталізацією назви предмета закупівлі коагулянт для очищення води на основі алюмінію з основністю від 77% є дискримінаційною по відношенню до ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" та інших учасників, які мають досвід постачання за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель та звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, обмежуючи їх лише тими, які мають досвід постачання саме коагулянту для очищення води на основі алюмінію з основністю від 77%, та усуває від участі інших учасників торгів, в тому числі і наше підприємство. Тому, на нашу думку, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" учасники повинні надавати документи, що підтверджують наявність досвіду поставки Основних неорганічних хімічних речовин. Таким чином, зазначена вище умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників (в тому числі наше підприємство), які мають досвід постачання Основних неорганічних хімічних речовин іншого виду, ніж конкретно прописав Замовник. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах; запобігання корупційним діям і зловживанням, та вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині вимог Замовником інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством України. Таким чином, зазначені вище вимоги ТД є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, яке не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", пов'язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації, перелік яких наведений нижче в прохальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2023-06-13-012469-a. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом внесення до тендерної документації змін, відповідно до яких аналогічним договором буде вважатись договір з предметом поставки: код ДК 021:2015 код 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини.
Дата розгляду скарги: 03.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.06.2023 19:33
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.07.2023 16:57
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.07.2023 16:57
Автор: ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ ", Станіслав Сергєєв +380671005376 krtender8@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо кількості коагулянтів

Номер: 1042bb7671de4f7698d2ebc6f672e5ef
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-13-012469-a.b1
Назва: Щодо кількості коагулянтів
Вимога:
Шановний Замовник! Додаток №1 тендерної документації містить вимогу про надання у складі тендерної пропозиції "по обидвох видах коагулянту" однак вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація надана лише по одному продукту. Просимо надати роз'яснення який інший вид коагулянту мається на увазі або внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за зауваження. Закупівля проводиться по одному виду коагулянту. Відповідні зміни внесені в Тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено