• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

1. ДК 021:2015 15850000-1 Макаронні вироби (макарони)

Макарони фасовані, в/г, 1кг

Завершена

42 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 425.80 UAH
Період оскарження: 01.03.2018 15:31 - 06.03.2018 15:00
Вимога
Відхилено

пРИЧИНА ВІДХИЛЕННЯ.

Номер: aae4101fe7ae4e949724bb8910f17a24
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-01-001129-a.c1
Назва: пРИЧИНА ВІДХИЛЕННЯ.
Вимога:
Шановні ЧЛЕНИ тендерного комітету,так звані розпорядники бюджетних коштів,а в простонароді -КАЗНОКРАДИ,скажіть ,будь ласка,а ви читали мою тендерну пропозицію?Чи рішення,так як і переможець було відомо зазделегідь?Звертаю вашу уквагу,що в складі тендерної пропозиції міститься довідка щодо ISO.Але то не головне.Головне те,як що я правильно зрозумів,що моя пропозиція була відхилена по причині найнижчої ціни!!!!!! 25років займаюсь виробництвом,в ПРОЗОРО з перших днів,але такого ще не бачив.Як що пишуться такі причини відхилення в Протоколах,то на мою думку,автору потрібно звернутися до лікаря,бо це не нормально. Звертаю вашу увагу,що Держава проводить тендера з метою заощадити бюджетні кошти,а тут відхиляють пропозицію по причині низької ціни. ЖАХ. Я фірми не маю ніяких претензій,тим паче не рахую чужих грошей,заробляє хто як може,НАКИПІЛО ,але вивчивши пропозицію "переможця"хочу задати питання.Судячи із оприлюднених документів,в кладі тендерної пропозиції визнаного "переможця"є сертифікати на макаронні вироби ТМ "АРО"Тобто ва пропонують макарони під цією ТМ. Дана торгова марка належить магазинам оптової торгівлі "МЕТРО" ЦІна макаронних виробів,фасованих по 1 кг.,в даних магазинах даної торгової марки складає 10.12грн/за кг(БЕЗ ВРАХУВАННЯ ЗНИЖКИ ЗА ОПТ 4%)Дану інформацію можете провірить ,прогулявшись до найближчого магазину "МЕТРО"(в Киеві я знаю чотири на Петровці,на Позняках,на Теремках,і на Троєщині)вибирайте куди вам найближче.Я пропонував вам макарони по ціні 10.44 грн/кг,бо працюю з виробником на "пряму"по давальницький схемі,без посередників ,а вам "впарюють "макарони по 14.21 грн/кг тобто на 40%більше від магазинної роздрібної ціни.Так ось питання,скажіть шановні-це у мене занижена ціна,чи у когось (напевно не безпідставно)завишена націнка?Надіюсь ,питання зрозуміле?Надайте і оприлюдніть відповідь. Читаючи дані протоколи,дивлячись на ці "заказушні "тендери,де ще до початку все ясно,на думку ,по неволі приходить "крилата"фраза депутата Верховної Ради О.Ляшка "СКОТИНЯКИ" Кого він мав на увазі,я не знаю,но дуже багатьом вона підходить.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до Замовників за умови, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, було зазначено інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасників та іншу інформацію, яка, на думку замовника, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах. Відповідно до пунктів 2, 3 частини першої статті 4 Розділу ІІ Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII (зі змінами) споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на належну якість продукції та обслуговування, безпеку продукції. У закупівлі макаронних виробів Територіальний центр соціального обслуговування в Подільському районі м. Києва (далі – Територіальний центр) визначив необхідним надання відповідних документів, зокрема копій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючого складського приміщення. ISO є стандартом, який встановлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, якщо організація в харчовому ланцюзі має необхідність продемонструвати свою здатність керувати небезпечними чинниками харчових продуктів, для гарантування того, що харчовий продукт є безпечним на момент його споживання. В зв’язку з тим, що продуктові набори призначено для видачі малозабезпеченим інвалідам, пенсіонерам та іншим пільговим категоріям громадян в Подільському районі, питання безпеки харчових продуктів є першочерговим. Враховуючи вищезазначене, Територіальним центром було прийнято рішення про відмову у співпраці з ФОП Клинчук Сергій Васильович по причині відсутності сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючого складського приміщення (згідно з наданою довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази складська частина адміністративно-виробничого приміщення складає 3000 м2). Таким чином, Територіальний центр не вважає за можливе підтверджувати кандидатів, які не надають документів передбачених вимогою до кваліфікації учасників. Враховуючи хамське відношення Клинчук С.В. працювати з таким постачальником не має бажання.
Статус вимоги: Відхилено