• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

УПГГК 23П-Ч-176: Розроблення проектної документації на об'єкт будівництва: «ВЕ АЗС. Улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення на об’єкті: АЗС №26 Харківська обл., Харківський р-н, м. Дергачі, вул. Залізнична, 31Г (код за ДК 021:2015-71250000-5-Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.

Торги відмінено

72 624.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 13.06.2023 18:09 - 24.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Визнавши переможцем закупівлі ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, Замовник порушив принципи, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також порушив право ПВКП «ПЕГАС» бути визнаним переможцем закупівлі, у разі відповідності пропозиції ПВКП «ПЕГАС» вимогам Тендерної документації та Технічним вимогам.

Номер: bee54c01022d4af09bae620e21362e88
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-13-002459-a.b1
Назва: Визнавши переможцем закупівлі ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, Замовник порушив принципи, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також порушив право ПВКП «ПЕГАС» бути визнаним переможцем закупівлі, у разі відповідності пропозиції ПВКП «ПЕГАС» вимогам Тендерної документації та Технічним вимогам.
Скарга:
про незаконні дії (рішення) Замовника в порядку встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та пунктом 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», прийняті в процедурі закупівлі UA-2023-06-13-002459-a ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕГАС» (далі – ПВКП «ПЕГАС», Учасник, Скаржник) приймає участь у закупівлі UA-2023-06-13-002459-a за кодом 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, що проводить Філія Управління з переробки газу та газового конденсату АТ «Укргазвидобування» Перелік тендерних пропозицій: № п/п Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника; Загальна ціна тендерної пропозиції з ПДВ до аукціону (грн.) Загальна ціна тендерної пропозиції з ПДВ за результатами аукціону (грн.) 1 ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 36 000,00 грн 16 990,00 грн 2 ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК 32 040,00 грн 0,01 грн. 3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ" 26 381,64 грн 15 000,00 грн 4 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС" 20 000,00 грн 14 990,00 грн Найбільш економічно вигідна пропозиція за результатами електронного аукціону є пропозиція ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК у сумі 0,01 грн. з ПДВ, яка була визначена електронною системою закупівель автоматично, як аномально низька ціна, оскільки найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону. Згідно з п. 2 Розділу 5 Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою,(у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі ненадання учасником обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. Замовником закупівлі АТ «Укргазвидобування» в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату протоколом № УПГГК 23П-Ч-176 від 05.07.2023року, встановлено, що учасником ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК надано належне обґрунтування аномально низької ціни та тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК відповідає вимогам тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК по відкритим торгам на предмет закупівлі: УПГГК 23П-Ч-176: Розроблення проектної документації на об'єкт будівництва: «ВЕ АЗС. Улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення на об’єкті: АЗС №26 Харківська обл., Харківський р-н, м. Дергачі, вул. Залізнична, 31Г (код за ДК 021:2015-71250000-5-Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) було прийнято рішення визначити переможцем вказане підприємство та прийнято рішення про намір укласти договір. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕГАС» (далі – ПВКП «ПЕГАС» не погоджується з результатами кваліфікації в закупівлі UA-2023-06-13-002459-a в частині визначення ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК переможцем закупівлі з огляду на неналежне обґрунтування аномально низької ціни та вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. На нашу думку Замовником закупівлі було прийнято неправомірне рішення стосовно визнання ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК переможцем закупівлі, оскільки: 1. ТОВ – одна з найпоширеніших юридичних форм підприємництва. Ця форма передбачає виключно комерційну діяльність, тобто спрямовану на отримання прибутку від володіння майном, продажу товарів, виконання робіт або надання послуг. Підприє́мство — самостійний суб'єкт господарювання, зареєстрований компетентним органом державної влади, для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому Господарським кодексом України та іншими законами. Головне завдання підприємства полягає в задоволенні потреб ринку в його продукції або послугах з метою одержання прибутку. Завдання підприємства 1. Одержання прибутків його власникам. 2. Створення робочих місць для населення. 3. Охорона навколишнього середовища. 4. Забезпечення підприємства заробітною платою. 5. Створення персоналові нормальних, прийнятних умовами праці, забезпечення споживачів продукцією Загальна вартість робіт, яку пропонує учасник ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК становить 0,01грн з ПДВ. Сума 0,01грн. не дозволяє навіть математичним шляхом визначити базу оподаткування для податку на прибуток, ПДВ та виконати основні завдання ПІДПРИЄМСТВА у суспільстві України. Це свідчить, що учасник навмисно іде на безтоварну, ризикову операцію, яка спрямована на діяльність на шкоду підприємства і має всі ознаки корупційної складової. 2. Відповідно п. 10 Розділу 1 Тендерної документації заначено наступне: Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована із врахуванням податку на додану вартість (у випадках, що визначені законодавством) та вартості всіх інших витрат необхідних для виконання договору про закупівлю. Також згідно п. 1 Розділу 5 Тендерної документації зазначено: До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією тендерної документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг та з урахуванням роз’яснень відповідно до п. 2 розділу VІІ цієї тендерної документації. Як було зазначено у попередньому пункті, від вартості робіт, зазначеній ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК за результатами аукціону- 0,01 грн. не можливо жодним чином визначити базу оподаткування! Таким чином, пропозиція ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК не відповідає вимогам Тендерної документації зазначеній в п. 10 Розділу I та в п. 1 Розділу V, оскільки Учасником не включено до ціни податок на додану вартість (ПДВ). Тому, керуючись пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону, Замовник повинен відхилити пропозицію ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 3. Відповідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації № 15-02 від 15.06.2023р. учасник закупівлі ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК повідомляє, що до виконання договору будуть залучені працівники у кількості - 7 осіб, а саме: - Головний інженер – Мироненко Юрій Олексійович; - Технічний директор – коваленко Станіслав Олександрович - Інженер – Рубан Олександр Сергійович - Інженер – Лачилов Олександр Анатолійович - Інженер-проєктувальник – Мошков Олександр Михайлович - Начальник проектно-кошторисного бюро групи – Стабнікова Тетяна Валентинівна - Інженер-проєктувальник (кошторисник) – Гнатюк Анатолій Володимирович Відповідно Закону України про Державний бюджет України на 2023 р. мінімальна заробітна плата за 1-ну годину складає 40,46 грн. Ціна тендерної пропозиції запропонована учасником ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК не дозволяє оплатити навіть одну годину праці кожного робітника, зазначеного в довідці, чим порушується Закону України про Державний бюджет України. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Всі суб’єкти підприємницької діяльності при оформленні працівників та виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Зокрема статтею 265 Кодексу законів про працю передбачено відповідальність за порушення законодавства про працю. Юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі: - недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у двократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення; Таким чином, пропозиція ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК не відповідає вимогам Тендерної документації зазначеній в п. 10 Розділу I та в п. 1 Розділу V, оскільки Учасником не включено до ціни вартості всіх інших витрат необхідних для виконання договору про закупівлю, що передбачені чинним законодавством Тому, керуючись пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону, Замовник повинен відхилити пропозицію ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 4. Відповідно до пункту 2 Розділу V. (Розгляд та оцінка тендерних пропозицій) Тендерної документації: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою,(у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі ненадання учасником обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. ПВКП ПЕГАС не вважає належним обґрунтування аномально низької ціни Пропозиції, що було надано ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК у електронній системі закупівель, а саме: Відповідно до частини 14 Статі 29 Закону України Про публічні закупівлі 14. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. {Абзац перший частини чотирнадцятої статті 29 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Обґрунтування аномально низької ціни надане ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК - це повний абсурд: - По перше, в обґрунтуванні міститься інформація стосовно роботи «під ключ», поставки обладнання, монтажу та обслуговування СРВНСО. Яке це взагалі відношення має до робіт з проектування оголошених Замовником? - По-друге, ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК стверджує, що на підприємстві напрацьовані відповідні технічні рішення та в діяльності компанії наявні економічні особливості виробничого процесу: - виконання аналогічних контрактів, наявність власного обладнання, програмних комплексів, наявність працівників з досвідом роботи у сфері проєктування, тощо, які дозволяють суттєво знизити витрати при виконанні робіт з розробки проектної документації. Суттєво знизити до 0,01 грн.? Як було зазначено вище, відповідно п. 10 Розділу 1 Тендерної документації, ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована із врахуванням податку на додану вартість (у випадках, що визначені законодавством) та вартості всіх інших витрат, необхідних для виконання договору про закупівлю. Також, відповідно до частини 14 Статі 29 Закону України Про публічні закупівлі, в обґрунтуванні аномально низької ціни досягнення економії може бути завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; Таким чином, ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК не надано обґрунтування, завдяки саме якому технологічному процесу виробництва відбулась економія, що дозволила знизити ціну пропозиції до 0,01 грн. - По-третє, в останньому абзаці свого обґрунтування ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК стверджує, що має сприятливі умови, а саме: витрати, пов’язані з виконанням проектних робіт, зокрема з рівнем оплати праці, дозволяють забезпечити запропоновану ціну з дотриманням високої якості та строків, передбачених вимогами тендерної документації до закупівлі та виконати роботи за спеціальною ціновою пропозицією- 0,01 грн. . В наданому обґрунтуванні немає жодного документального чи логічного обґрунтування, яким чином підприємству ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК вдалось мінімізувати свої витрати до 0,01 грн. Нам, як підприємству з досвідом роботи в 23 роки жодного разу не вдавалося створити такі сприятливі роботи, щоб можливо було виконати роботи вартістю в 0,01 грн. Наголошуємо на тому, що при розгляді тендерних пропозицій Замовник повинен дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В наш час неможливо виконати жодну послугу або роботу з вартістю в 0,01 грн. Враховуючи вищевикладене, обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції не містить належно обґрунтовану інформацію про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва, наявність сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника, а також отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Таким чином, ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК не надало належного обґрунтування вказаної у ній ціни та пропозиція ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК повинна бути відхилена Замовником закупівлі 5. Хочемо ще раз наголосити на тому, що під час проведення закупівель Замовники і учасники беззаперечно повинні дотримуватись основоположних принципів публічних закупівель визначених законом. Вичерпний перелік принципів передбачений статтею 3 Закону № 922-VIII, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції; - запобігання корупційним діям і зловживанням. При визначені переможцем закупівлі Учасника ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, було порушено, як мінімум 2 пункти: добросовісна конкуренція серед учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК На торги прийшов недобросовісний постачальник ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, який заздалегідь розробив схему дій для своєї перемоги і відразу в першому ж раунді аукціону істотно занизив ціну до 0,01 грн., чим зробив неможливим подальше зниження ціни іншим учасникам аукціону, вбивши повністю всю конкуренцію в першому ж раунді. (Доказ 1 до скарги) Ця схема неодноразово використовується даним Учасником в аукціонах для перемоги та була використана в наступних закупівлях: - UA-2022-08-30-001850-a - UA-2022-08-30-002028-a - UA-2021-11-29-013863-c - UA-2021-10-21-011098-b - UA-2021-09-22-003065-b - UA-2021-05-28-002583-b - UA-2017-10-02-000542-b - UA-2017-10-02-000631-b - UA-2017-10-02-000654-b - UA-2017-10-02-000678-b - UA-2017-10-02-000700-b - UA-2017-09-22-002324-b - UA-2016-09-02-000275-a Ціна пропозиції ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК була свідомо демпінгована, що призвело до недобросовісної конкуренції серед учасників не давши всім іншим учасникам можливості перебити його ціну, бо в системи не можливо зробити ще більш меншої ставки. Демпінгування ціни на аукціоні, що є одним з методів недобросовісної конкуренції та відповідно порушує принципи здійснення публічних закупівель: а саме: добросовісної конкуренції серед учасників. Демпінг – це метод недобросовісної конкуренції, за якого продаж товарів чи послуг на внутрішньому чи зовнішньому ринку здійснюється за навмисно заниженими цінами за умови, що ця ціна не обумовлена реальним зниженням витрат на виробництво цих товарів чи послуг. Демпінг цін часто порушує правила справедливої конкуренції та переслідується згідно із законом. Демпінг ціни – це штучно занижені ціни, які використовуються для стратегії конкурентної боротьби, яка полягає у зниженні ціни на продукт чи послугу з метою залучення споживача та збільшення продажів. Демпінг ціни часто використовують новачки на ринку чи компанії, які планують масштабувати ринок збуту за рахунок недобросовісної конкуренції. Справа в тому, що ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК є не лише компанією, яка займається проєктуванням. Згідно з інформацією, зазначеної на їхньому сайті https://www.utz.com.ua, компанія виконує всі роботи «під ключ», тому ціна - 0,01 грн., яку ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК пропонує за результатами аукціону окупить себе при постачанні обладнання, монтажних та пусконалагоджувальних роботах. Виходить, що перемагаючи на тендері з проєктування, ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК автоматично стає і заводом-виробником обладнання (закладаючи його в проектні рішення) та єдиним та 100% переможцем закупівель на монтажні роботи. Дану корупційну схему можливо повністю відстежити у закупівлі UA-2023-03-02-003299-a, в якій ПВКП «ПЕГАС» хотіло приймати участь, проте у відповідь на свій ціновий запит отримала від виробника запроєктованого обладнання (ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК ) комерційну пропозицію (Доказ 2), в якій лише вартість обладнання є вищою більше ніж 1 млн. грн. ніж сама оголошена вартість Закупівлі. Оскільки, ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, виконує всі роботи «під ключ», як вони самі це стверджують, жодному учаснику вони не зможуть надати конкурентні ціни на обладнання. Також можливо відстежити в даній закупівлі ( UA-2023-03-02-003299-a), що Учасник, який буде пропонувати аналогічне обладнання, на заміну обладнанню передбаченому проєктом ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК (як доказ надаємо обладнання, яке пропонував інший Учасник на заміну обладнанню запроектованому ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК ДОКАЗ 3), жодним чином не буде відповідати технічним характеристикам обладнання, виробником якого є ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК (Доказ 4). Що свідчить про повну монополію даного Учасника (ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК ) в закупівлях, що стосуються Влаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення Монополія – це відсутність конкуренції на ринку, що призводить до падіння якості послуг та нераціонального ціноутворення. Зважаючи на викладені факти, визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, замовником Закупівлі АТ «Укргазвидобування» в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату є прямим зловживанням та дискримінацією учасників, є неправомірним, порушує права та охоронювані законом інтереси ПВКП «ПЕГАС» та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Визнавши переможцем закупівлі ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, Замовник порушив принципи, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також порушив право ПВКП «ПЕГАС» бути визнаним переможцем закупівлі, у разі відповідності пропозиції ПВКП «ПЕГАС» вимогам Тендерної документації та Технічним вимогам. З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. 3, ст.5 ст. 18, ст. 31, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та антимонопольним законодавством,- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕГАС» ПРОСИТЬ: 1) Розглянути скаргу та на ії підставі прийняти рішення у межах отриманої згідно зі скаргою інформації та інформації розміщеної в електронній системі закупівель. 2) Встановити наявність порушення процедури закупівлі та задовольнити скаргу. 3) Зобов’язати Замовника – Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату – скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою УПГГК 23П-Ч-176 від 05.07.2023 року року щодо рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК. 4) Зобов’язати Замовника Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату скасувати рішення про намір укласти договір з Учасником закупівлі ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо, а також ПВКП «ПЕГАС» надає докази: 1. Доказ 1 – Результати аукціону 2. Доказ 2 - Комерційна пропозиція від ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК 3. Доказ 3 – Аналогічне обладнання запропоноване іншим учасником 4. Доказ 4 - Проектна Документація ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК 5. Доказ 5 - Тендерна Документація
Дата розгляду скарги: 27.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.07.2023 18:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.08.2023 12:45
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС", Катерина Карташова 380999292894 30897727P@GMAIL.COM