-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гіпохлорит натрію марки А
Завершена
1 778 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 890.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 890.00 UAH
Період оскарження:
12.06.2023 17:21 - 25.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
e2458e73044b4e6191c11bfa7fe5070e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-014487-a.c2
Назва:
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з особливостями від 12.06.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-06-12-014487-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство «Хмельницькводоканал» (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А).
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ
1. В Додатку 2 до тендерної документації містяться вимоги, згідно з якими предмет закупівлі - Гіпохлорит натрію - має відповідати вимогам Технічних умов виробника, а учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи на відповідність пропонованого товару Технічним умовам виробника:
1.2. Гіпохлорит натрію має відповідати вимогам Технічних умов виробника.
3.1. Учасник у складі пропозиції надає інформацію про виробника запропонованого товару та відомості про виготовлення товару згідно Технічних умов виробника.
3.3.. Якщо Учасник пропонує товар, який виробляється згідно Технічних умов виробника, то у такому випадку у складі пропозиції надається:
- копія Технічних умов виробника згідно яких виробляється товар;
Відповідно до статті 1 Закону України «Про стандартизацію» технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про стандартизацію» Підприємства, установи та організації мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Тобто відповідно до вищенаведених норм чинного законодавства, прийняття та застосування підприємством, в даному випадку виробником предмету закупівлі, технічних умов не є обов’язковою.
Також, окрім технічних умов при виготовленні продукції підприємства можуть керуватись вимогами ДСТУ, ГОСТ, тощо, виробники що виробляють продукцію за межами України керуються своїми національними або регіональними стандартами, наприклад для країн Європейського Союзу це стандарти EN.
При цьому, незалежно від того який стандарт використовується виробником Товару, його якість буде відповідати умовам, наведеним у тендерній документації, якщо процес виготовлення продукції, тобто відповідний стандарт, містить вимоги до технічних, якісних та кількісних показників продукції, що задовольняють вимогам тендерної документації до предмету закупівлі.
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі з товаром іноземного виробництва, який виготовляється за європейським стандартом, а тому не може надати у складі тендерної пропозиції копію Технічних умов виробника, а також документи, в яких зазначено, що пропонований Товар відповідає саме Технічним умовам виробника.
Разом з тим, ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" має змогу запропонувати до закупівлі товар, який повністю відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації до предмету закупівлі, що підтверджується наступними документами на товар (копії додаються до скарги):
- Сертифікат ISO 9001:2015 з перекладом;
- Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.12.2019 р. № 12.2-18-3/28273;
- Європейський стандарт EN 901:2013 з перекладом.
- Сертифікат аналізу виробника компанії CHIMCOMPLEX, Румунія, з перекладом;
- Інформаційний лист ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" Вих. № 16/06/13 від 16.06.2023 р.
Тому ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" вважає, що зазначені умови ТД є дискримінаційними по відношенню до наступних потенційних учасників-резидентів, а також до вітчизняних учасників, в тому числі до ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", які що можуть запропонувати товар іноземного виробництва, що виробляється до стандартів Євросоюзу або національних стандартів країни виробника товару.
Такі потенційні учасники, в тому числі до ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", не будуть мати змоги надати у складі своїх тендерних пропозицій копії Технічних умов та документи про відповідність продукції Технічним умовам виробника, оскільки технічні умови на продукцію в даному випадку будуть просто відсутні.
Отже, вимога Замовника про надання копії Технічних умов виробника та про те, що предмет закупівлі має відповідати саме вимогам Технічних умов виробника, є дискримінаційною по відношенню до учасників, в тому числі до ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", які можуть запропонувати лише товар іноземного виробництва або товар вітчизняного виробника, виготовлений відповідно до EN, ГОСТ, інших національних стандартів країни виробника.
2. Відповідно до пункту, 3.3. Додатку 2 до тендерної документації від учасника вимагається надати пакет документів, які підтверджують якість та безпечність Товару. Серед документів учасники повинні надати карту даних небезпечного фактору на запропонований товар.
Дана вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Так предмет закупівлі, а саме Гіпохлорит натрію є сумішевою продукцією яка повинна проходити санітарно-гігієнічну експертизу.
Відповідно до пункту 15 розділу ІІ Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 1995 р. № 420 така продукція не підлягає обов’язковій Державній реєстрації небезпечних факторів, та відповідно, оформлення карти даних небезпечного фактору на такий товар не є обов’язковим.
Натомість, ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" може надати паспорт безпеки, який містить інформацію, аналогічну тій, що міститься у карті даних небезпечного фактору.
Розробка паспорту безпеки (безпечності) хімічної продукції регламентується в Україні положеннями ДСТУ ГОСТ 30333:2009 "Паспорт безпечності хімічної продукції. Загальні вимоги (ГОСТ 30333-2007, IDT)", введений в дію з 01.10.2010 р. наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 15.10.2009 р. № 376. В Європейському Союзі розробка паспорту безпеки здійснюється у відповідності до Регламенту Комісії (ЄС) 2020/878 від 18 червня 2020 року про внесення змін до Додатку II до Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту та Ради щодо реєстрації, оцінки, авторизації та обмеження хімічних речовин (REACH)
Зазначені стандарти розповсюджується на паспорт безпеки, який розробляється для хімічної продукції (речовина, суміш, матеріал, відходи промислового виробництва. Паспорт безпеки (безпечності) є обов'язковою складовою частиною технічної документації на хімічну продукцію і призначений для забезпечення споживача достовірною інформацією з безпеки промислового застосування, зберігання, транспортування і утилізації хімічної продукції, а також її використання для побутових цілей.
Крім того, згідно з вимогами Закону учасники не повинні надавати у складі своїх тендерних пропозицій документи, обов'язковість яких не встановлені чинним в Україні законодавством.
Отже, вимога Замовника про надання виключно карти даних небезпечного фактору, є дискримінацією по відношенню до учасників, в тому числі до ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", які не мають карти даних небезпечного фактору, оформлення якої відповідно до вимог чинного законодавства не є обов'язковим для застосування, зберігання, транспортування і утилізації предмета закупівлі, але мають обов'язковий для будь-якої хімічної продукції паспорт безпеки (безпечності).
ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА
Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах.
Таким чином, зазначені вище вимоги ТД є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, яке не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", пов'язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ
Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації, перелік яких наведений нижче в прохальній частині даної Скарги
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2023-06-12-014487-a.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Хмельницькводоканал» усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом:
- виключення до Додатку 2 тендерної документації вимог, згідно з якими Гіпохлорит натрію має відповідати виключно вимогам Технічних умов виробника;
- включення до Додатку 2 тендерної документації умов щодо можливості надання документу, аналогічного за змістом (інформацією, яка в них міститься) карті даних небезпечного фактору, а саме - паспорту безпеки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Хмельницькводоканал 1.pdf 16.06.2023 18:33
- EN_переклад.pdf 16.06.2023 18:33
- Сертифікат гіпохлорит Ромунія копія.pdf 16.06.2023 18:33
- Лист щодо ТУ.pdf 16.06.2023 18:33
- ISO.pdf 16.06.2023 18:33
- Паспорт безпеки копія.pdf 16.06.2023 18:33
- ISO_переклад_9001.pdf 16.06.2023 18:33
- Висновок_СЕС копія.pdf 16.06.2023 18:33
- Переклад сертифікату якості.pdf 16.06.2023 18:33
- EN Гіпохлорит натрію копія.pdf 16.06.2023 18:33
- Інформаційний лист А.pdf 16.06.2023 18:33
- рішення від 20.06.2023 № 8958.pdf 20.06.2023 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2023 №9716.pdf 04.07.2023 18:26
- рішення від 03.07.2023 № 9716.pdf 06.07.2023 15:31
- заперечення до скарги КАПІТАЛ-РОСТ.docx 22.06.2023 20:07
- заперечення до скарги КАПІТАЛ-РОСТ.pdf 22.06.2023 20:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2023 19:27
Дата розгляду скарги:
03.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2023 16:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.07.2023 15:32
Скарга
Відхилено
Скарга на документацію
Номер:
47a1dbe3d82a4184bb85d379e6a4b9c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-014487-a.a1
Назва:
Скарга на документацію
Скарга:
12 червня 2023 року Міське комунальне підприємство «Хмельницькводоканал» (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) UA-2023-06-12-014487-a «Гіпохлорит натрію марки А» (далі – закупівля).
Наше товариство має намір прийняти участь по даній закупівлі, але після ознайомлення із змістом тендерної документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації до нашого підприємства є дискримінаційними та штучно обмежують коло учасників, вимоги тендерної документації не відповідають положення Закону. Такі вимоги, порушують наші права та інтереси спрямовані на перемогу у закупівлю, та фактично зачіпають майнові інтереси нашого товариства.
Закон спрямований на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімреагент» (далі – Скаржник) та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
1. ОБГУРНУТВАННЯ ТА ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ:
Відповідно до пункту 3.1.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1), та ін.
Додатком 1 тендерної документації передбачено спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Так, п. 1 цього Додатку передбачено, що у таблиці 1 «Інформація про наявну матеріально-технічну базу» Учасник повинен зазначити наявність у власності або користуванні складського приміщення.
1.1. Для підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1 ;
або
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк поставки товару; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Отже, учасник повинен мати у власності або у користуванні складське приміщення та надати відповідні документи.
ТОВ «Хімреагент» не має в наявності/оренді складського приміщення, оскільки не зберігає товар на складі, а здійснює безпосередньо відвантаження зі складу виробника до місцезнаходження отримувача товару.
Так, між ТОВ «Хімреагент» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Сучасні екологічні технології» укладено Договір поставки №1-ХР-52-СЕТ (дилерський договір) від 26 липня 2022 відповідно до якого продукція повинна бути поставлена Дилеру протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати погодження замовлення. Місце поставки погоджується додатково (п. 2.5).
Відповідно до п. 2.3 цього Договору постачальник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання замовлення Дилера визначає можливість, порядок, строки та умови виконання замовлення. Після досягнення згоди по всіх умовах виконання замовлення, Постачальник складає відповідну Специфікацію на партію Продукції, в якій зазначається інформація визначена п. 1.3 цього Договору.
Кожна Специфікація містить: асортимент Продукції, ціну, комплектність, технічні характеристики, кількість Продукції, відомості щодо упаковки Продукції, тощо, в тому числі умови та місце поставки.
Відповідно до узгоджених умов доставки товару з Виробником, ТОВ «Хімреагент» немає необхідності складувати продукцію на власних (орендованих) складах, оскільки продукція зі складу виробника безпосередньо відправляється до Замовника. За умови додаткового складування товару на території ТОВ «Хімреагент», останній мав би нести додаткові витрати на транспортування товару зі складу виробника на власний склад, витрати на зберігання продукції, що вплинуло б на собівартість продукції, передбачало необхідність залучення додаткового персоналу, тощо.
Водночас, п. 2.2 додатку 2 тендерної документації доставка гіпохлориту натрію автотранспортом постачальника, що забезпечений насосним обладнанням для розвантаження товару у склад замовника.
Тобто, Замовник має склад на якому може зберігатись товар по закупівлі, навіщо такий же склад мати учаснику не зрозуміло. При цьому, об’єм закупівлі 50.8 тонн зі строком поставки до 31.12.2023.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають в наявності у власності або користуванні складське приміщення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «Хімреагент».
2. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому має бути виключена.
Всі наведені вимоги тендерної документації Замовника, у своїй сукупності та логічній не змістовності, свідчать лише про те, що дані вимоги прописані виходячи з наявності чи відсутності документів у потенційних учасників, які вже здійснюють доставку товару на адресу Замовника.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації.
Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімреагент» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Замовником в Документації не дотримано вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «Хімреагент» пов'язані з участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Такими доказами є:
- дилерський договір з виробником;
- технічні умови на виробництво;
- сертифікати якості;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- паспорти безпеки на товар;
- договори на підтвердження факту постачання на інші підприємства, що забезпечують виробництво питної води та інші документи.
ІІІ. ЩОДО СТРОКУ ПОДАННЯ СКАРГИ
Відповідно до абзаців першого та п’ятого пункту 56 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник 12.06.2023 оприлюднив тендерну документацію та встановив кінцевим строком для подання тендерних пропозицій 20.06.2023.
Отже, 16 червня 2023 є останнім днем для подання скарги.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",-
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Міське комунальне підприємство «Хмельницькводоканал» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Гіпохлорит натрію марки А», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-06-12-014487-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- паспорт безпеки гіпохлорит.pdf 16.06.2023 16:38
- копії Сертифікати ISO СЕТ.pdf 16.06.2023 16:38
- Скарга на документацію.pdf 16.06.2023 16:38
- копія ТУ гхн.pdf 16.06.2023 16:38
- копія сертифікат якості гіпохлорит.pdf 16.06.2023 16:38
- 1. аналогічний договір.pdf 16.06.2023 16:38
- копія Дилерський договір.pdf 16.06.2023 16:38
- Скарга на документацію.docx 16.06.2023 16:38
- 2. Висновок ДСЕЕ.pdf 16.06.2023 16:38
- Скарга на документацію_Validation_Report.pdf 16.06.2023 16:41
- Скарга на документацію.pdf.asice 16.06.2023 16:41
- рішення від 20.06.2023 №9003.pdf 20.06.2023 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.06.2023 №9517.pdf 29.06.2023 15:40
- рішення 28.06.2023 № 9517.pdf 03.07.2023 19:36
- заперечення_до_скарги ТОВ ХІМРЕАГЕНТ.pdf 22.06.2023 20:06
- заперечення_до_скарги ТОВ ХІМРЕАГЕНТ.docx 22.06.2023 20:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2023 16:55
Дата розгляду скарги:
28.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2023 17:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.07.2023 19:36