-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Підзамче в м. Теребовля Тернопільського району Тернопільської області» згідно коду ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Завершена
1 014 566.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 072.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 072.83 UAH
Період оскарження:
12.06.2023 16:09 - 07.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
cb9979118035497997be2cdc3d3aaaf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-012758-a.a2
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Відповідно до пункту 2.17 Додатку 1 Учасникам необхідно було надати наступний документ: У разі залучення установки за договором оренди/надання послуг/поставки (купівлі-продажу) учасник подає оригінал (и) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг.
Переможець ТОВ «АВАКС ПРОФ» залучає емульсійну установку згідно договору поставки №23П-21 від 16.08.2021 р. з ТОВ «ВІТ-УКРАЇНА», проте у складі пропозиції відсутній лист підтвердження від постачальника емульсії бітумної. Враховуючи відсутність даного листа підтвердження, пропозиція ТОВ «АВАКС ПРОФ» не могла бути прийнята, а Замовник повинен був надати учаснику повідомлення на виправлення виявлених порушень.
Відповідно до пункту 2.15 Додатку 1 Учасникам необхідно було надати наступний документ: Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло часу до одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018.
Переможець ТОВ «АВАКС ПРОФ» не надав скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Враховуючи відсутність даного сертифікату, пропозиція ТОВ «АВАКС ПРОФ» не могла бути прийнята, а Замовник повинен був надати учаснику повідомлення на виправлення виявлених порушень.
Повідомляємо що у п. 43 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. встановлено наступне:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Також згідно пп. 2 п. 50 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. встановлено:
50. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Оскільки Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «АВАКС ПРОФ» порушуючи ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», дана процедура закупівлі повинна бути відмінена в зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вимагаємо Вас відмінити дану процедуру закупівлі відповідно до пп. 2 п. 50 Постанови 1178 від 12.10.2022 р.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 100.PDF 21.07.2023 14:55
Дата подачі:
19.07.2023 11:48
Вирішення:
У зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
відміняємо дану процедуру закупівлі відповідно до пп. 2 п. 50 Постанови 1178 від 12.10.2022 р.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
щодо неправомірних вимог тендерної документації
Номер:
0a981d164d4e43f4861f1f691c61461d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-012758-a.c1
Назва:
щодо неправомірних вимог тендерної документації
Скарга:
За результатами вивчення Тендерної документації, суб’єкт оскарження дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист 07.02.2019 № 210191-19.htm 16.06.2023 15:55
- Наказ 05.12.2018 № 707.htm 16.06.2023 15:55
- випуск 64.docx 16.06.2023 15:55
- Випуск 87 Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників.htm 16.06.2023 15:55
- Випуск № 69 Автомобільний транспорт Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників.htm 16.06.2023 15:55
- Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників у сфері цивільного захисту України.doc 16.06.2023 15:55
- Рішення від 10.05.2023 № 6290 (аналогічні вимоги).pdf 16.06.2023 15:55
- Рішення від 10.05.2023 № 6304 (аналогічні вимоги).pdf 16.06.2023 15:55
- рішення від 10.05.2023 № 6305 (аналогічні вимоги).pdf 16.06.2023 15:55
- Скарга підзамче.doc 16.06.2023 15:55
- рішення від 28.07.2022 № 5252.pdf 16.06.2023 15:55
- Тендерна документація з додатками вул. Підзамче.zip 16.06.2023 15:55
- скарга вул. Підзамче №102.pdf 16.06.2023 15:55
- Рішення від 20.06.2023 №8962.pdf 20.06.2023 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2023 №9586.pdf 30.06.2023 13:53
- Рішення від 29.06.2023 №9586.pdf 04.07.2023 19:12
- акт огляду Підзамче.PDF 22.06.2023 11:32
- відповідь на скаргу Підзамче.docx 22.06.2023 11:32
- рішення від 03.05.2023 № 5890.pdf 22.06.2023 11:32
- пояснення до скарги Підзамче.PDF 22.06.2023 11:32
- протокол 68.PDF 05.07.2023 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2023 16:11
Дата розгляду скарги:
29.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2023 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.07.2023 19:12
Дата виконання рішення Замовником:
05.07.2023 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ № 9586р/пк-пз від 29.06.2023 р. внесено зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
94cf3f4b68a04a72803516b6415f7cff
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-012758-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- Підзамче відміна.PDF 22.08.2023 10:54
- відповідь на скаргу.PDF 04.08.2023 14:52
- відповідь на скаргу Підзамче 222222.docx 04.08.2023 14:52
- Рішення від 16.08.2023 № 12896.pdf 21.08.2023 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2023 № 12896.pdf 17.08.2023 16:04
- Рішення від 03.08.2023 № 12024.pdf 03.08.2023 17:47
- Скарга Вул. Підзамче у м. Теребовля.pdf 01.08.2023 10:16
- Рішення від 08.11.2022 № 6640.pdf 01.08.2023 10:16
- Скарга Вул. Підзамче у м. Теребовля.docx 01.08.2023 10:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2023 10:32
Дата розгляду скарги:
16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.08.2023 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.08.2023 15:40
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2023 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.08.2023 № 12896-р/пк-пз скасовано рішення про відміну процедури закупівлі