• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою-поточний ремонт огорожі

Торги не відбулися

229 826.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 298.26 UAH
Період оскарження: 12.06.2023 15:44 - 21.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Технічна специфікація

Номер: fdbba27645a84794aa9e29c8ef556752
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-12-011871-a.c3
Назва: Технічна специфікація
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник. Зверніть, будь ласка, увагу на додаток 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, зокрема на пункт 3. У таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» спостерігається невідповідність між найменуванням робіт і витрат, одиницею виміру та кількістю, що УНЕМОЖЛИВЛЮЄ ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ підрядником. Перегляньте, будь ласка, дану таблицю та внесіть зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Які саме невідповідності робіт і витрат бачить учасник? Бо вимоги написані в відповідності до ДСТУ і дефектного акту. Вкажіть, будь ласка що саме вам не зрозуміло. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: feedffed458446309e49d3353aa419d9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-12-011871-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація містить ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови, а також ряд неточностей та невідповідностей вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: 1. Очікувана вартість вказана БЕЗ ПДВ Це порушення законодавства. Антимонопольним Комітетом вже неодноразово визнавався такий зміст таким, що не відповідає Закону, та вважається ДИСКРИМІНАЦІЄЮ, адже таким чином унеможливлюється участь у відкритих торгах підприємств-платників ПДВ Наприклад, Уповноважений орган вважає, що все-таки не можна Замовнику оголошувати закупівлю без ПДВ. Адже, якщо поставити позначку «без ПДВ», то може виникнути непорозуміння за підсумками аукціону, коли його виграє платник ПДВ. Адже він «зверху» накрутить суму ПДВ і найімовірніше сума в договорі з ПДВ перевищить суму, вказану в оголошенні. Також на підтвердження цієї думки може стати зміст частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Також Ви можете переглянути скаргу до процедури UA-2016-11-16-000261-c , де орган оскарження став на бік Постачальника та зобов’язав Замовника внести зміни до закупівлі зазначити очікувану вартість з ПДВ. 2. ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови пункту 4.6 «Дод.2 Технічна специфікація» до тендерної документації, а саме: ЕЛЕКТРИКИ 5 РОЗРЯДУ НЕ МЕНШЕ 5 ЧОЛОВІК. По-перше, який зв’язок між поточним ремонтом огорожі та наявністю на підприємстві електриків? По-друге, даний пункт надає перевагу тим підрядникам, які мають в штаті достатню кількість таких працівників, але, ймовірніше всього, не спеціалізуються на наданні послуг з поточного ремонту огорожі, що ставить під сумнів якість наданих ними послуг та ефективність використання бюджетних коштів. Також очевидним є той факт, що тендерна документація була скопійована Замовником з будь-якої аналогічної закупівлі, про що свідчить невідповідність вимог до матеріалів технічним вимогам. Тобто, бачимо, що Замовник у своїй діяльності не керувався або свідомо нехтував положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація. 3. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 686-21 від 05.10.2021р.) Відповідно до пункту 14 цього Порядку під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Враховуючи це, для предмета закупівлі «Послуги з благоустрою – поточний ремонт огорожі…» доцільніше було б застосувати код ДК 021:2015-45342000-6 - Зведення огорож, в той час як Замовником визначений код ДК за 4 цифрою, а саме: код ДК 021:2015- 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, що суперечить вимогам законодавства. 4. Окрім цього, інформація, зазначена Замовником у файлі «Тендерна документація» до тендерної документації не враховує останні зміни у законодавстві, що в свою чергу унеможливлює виконання підрядником зобов’язань АБО змушує дотримуватись даної форми з порушеннями, а саме: в пункті 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції даної форми фігурує пункт 44 Особливостей, який відповідно до змін, внесених згідно з Постановами КМ № 491 від 16.05.2023р., не відповідає тим умовам, які викладені в пункті 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації. Умови, відповідно до яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі викладені в пункті 47 Особливостей, а не 44, як зазначив Замовник. Враховуючи вищевикладене, а також зважаючи на ознаки дискримінаційних умов та наявність значних порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ відповідно до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Вивчивши Вашу вимогу ми не можемо її задовільнити в повному обсязі та хочемо подякувати за уважність. По першому пункту В розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції , п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію чітко вказано - Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Також в додатку 3 до тендерної документації, Проект Договору вказано -4.2. Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: _________________, тобто в проекті договору також не зазначення що це без ПВД. В Законодавстві не має чіткої вимоги, замовник самостійно визначати, оголошувати закупівлю з ПДВ чи без ПДВ тому ні якого порушення в законодавстві на даний момент не має. Головна вимога керуватись положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація, а згідно з вищевикладеним дискримінації тут не має тому оскільки в тендері можуть брати участь всі учасники не незалежно від того чи є він платником ПДВ чи ні, оцінкою буде пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ). По другому пункту Відповідно до Закону України про публічні закупівлі Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В ДОДАТКУ 2 до тендерної документації вказано 4.6. Наявність кваліфікованого персоналу мінімум 5 чоловік. Електрики не менше 5 розряду, сертифіковані спеціалісти по охороні праці (документально підтверджені), працівники. Даний об’єм роботи повинен бути виконаний до 31.08.2023 р. тому якщо підрядник має в штаті тільки одного працівника він не зможе виконати вчасно роботу або ймовірніше всього він має працівників які не офіційно працевлаштовані порушуючи кодекс Законів про працю. Учасник може залучити субпідрядника (Дод.4) підтверджуючи цим наявність персоналу. Також в додатку 2 зазначено 4.1.На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених технічних вимог у складі: • договірна ціна; • зведений кошторисний розрахунок вартості; • локальний кошторис; • підсумкова відомість ресурсів; • дефектний акт. Технічні вимоги та вимоги до матеріалів не являються зведеним кошторисним розрахунком щоб свідчити про невідповідність, це перелік робіт для ремонту огорожі. Замовник не має в штаті кваліфікованих працівників які розробляють вищеперераховані документи. Також очевидним є той факт, що тендерна документація не була уважно прочитана. По третьому пункту МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ НАКАЗ 11.06.2020 № 1082 14. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра — контрольна. У даному закладі звичайна секційна огорожа яка потребує ремонту, а не зведення паркана з цегли, враховуючи це найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі код ДК 021:2015- 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Згідно з вищевикладеним не має жодних порушень, а тим паче ні якого відношення до дискримінації учасників. В розділі 3 п.6 Кваліфікаційні критерії до учасників дійсно є помилка але це не є причиною для Учасника виконати зобов’язання або Учасник не може приймати участь оскільки зміст та вимоги від назви пункту не змінюються. Дякуємо за Вашу уважність, обов’язково зробимо зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційна вимога

Номер: d130bae24c684775b91f846f9816467c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-12-011871-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація містить ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови, а також ряд неточностей та невідповідностей вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: 1. Очікувана вартість вказана БЕЗ ПДВ Це порушення законодавства. Антимонопольним Комітетом вже неодноразово визнавався такий зміст таким, що не відповідає Закону, та вважається ДИСКРИМІНАЦІЄЮ, адже таким чином унеможливлюється участь у відкритих торгах підприємств-платників ПДВ Наприклад, Уповноважений орган вважає, що все-таки не можна Замовнику оголошувати закупівлю без ПДВ. Адже, якщо поставити позначку «без ПДВ», то може виникнути непорозуміння за підсумками аукціону, коли його виграє платник ПДВ. Адже він «зверху» накрутить суму ПДВ і найімовірніше сума в договорі з ПДВ перевищить суму, вказану в оголошенні. Також на підтвердження цієї думки може стати зміст частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Також Ви можете переглянути скаргу до процедури UA-2016-11-16-000261-c , де орган оскарження став на бік Постачальника та зобов’язав Замовника внести зміни до закупівлі зазначити очікувану вартість з ПДВ. 2. ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови пункту 4.6 «Дод.2 Технічна специфікація» до тендерної документації, а саме: ЕЛЕКТРИКИ 5 РОЗРЯДУ НЕ МЕНШЕ 5 ЧОЛОВІК. По-перше, який зв’язок між поточним ремонтом огорожі та наявністю на підприємстві електриків? По-друге, даний пункт надає перевагу тим підрядникам, які мають в штаті достатню кількість таких працівників, але, ймовірніше всього, не спеціалізуються на наданні послуг з поточного ремонту огорожі, що ставить під сумнів якість наданих ними послуг та ефективність використання бюджетних коштів. Також очевидним є той факт, що тендерна документація була скопійована Замовником з будь-якої аналогічної закупівлі, про що свідчить невідповідність вимог до матеріалів технічним вимогам. Тобто, бачимо, що Замовник у своїй діяльності не керувався або свідомо нехтував положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація. 3. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 686-21 від 05.10.2021р.) Відповідно до пункту 14 цього Порядку під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Враховуючи це, для предмета закупівлі «Послуги з благоустрою – поточний ремонт огорожі…» доцільніше було б застосувати код ДК 021:2015-45342000-6 - Зведення огорож, в той час як Замовником визначений код ДК за 4 цифрою, а саме: код ДК 021:2015- 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, що суперечить вимогам законодавства. 4. Окрім цього, інформація, зазначена Замовником у файлі «Тендерна документація» до тендерної документації не враховує останні зміни у законодавстві, що в свою чергу унеможливлює виконання підрядником зобов’язань АБО змушує дотримуватись даної форми з порушеннями, а саме: в пункті 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції даної форми фігурує пункт 44 Особливостей, який відповідно до змін, внесених згідно з Постановами КМ № 491 від 16.05.2023р., не відповідає тим умовам, які викладені в пункті 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації. Умови, відповідно до яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі викладені в пункті 47 Особливостей, а не 44, як зазначив Замовник. Враховуючи вищевикладене, а також зважаючи на ознаки дискримінаційних умов та наявність значних порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ відповідно до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилка у вимозі
Дата скасування: 15.06.2023 15:01