-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вапно будівельне
Вапно будівельне (детально в додатку №3 Технічна специфікація)
Завершена
466 666.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 473.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 473.33 UAH
Період оскарження:
12.06.2023 15:35 - 20.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
eee269f7bc4c4e568ce64d6393544e8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-011549-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
СкаргаВід 12.06.2023 15:35, ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі за текстом – Замовник), оголосило процедуру закупівлі на предмет поставки товарів Вапно будівельне (надалі за текстом – Закупівля). Ідентифікатор Закупівлі: UA-2023-06-12-011549-a.
Від 26.06.2023 14:50 до 26.06.2023 15:13 відбувся аукціон по Закупівлі.
Від 26.06.2023 15:13 до 29.06.2023 13:31 тривала кваліфікація учасників торгів, які прийняли участь у процедурі Закупівлі:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» (393 000 грн без ПДВ)
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «НАДІЯ 2000» (393 332 грн без ПДВ).
Протоколом № 364 уповноваженої особи Замовника, від 29.06.2023, на порядку денному, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції - Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» (надалі за текстом – Протокол).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ», як учасник з найбільш вигідною ціновою пропозицією поданою на Закупівлю, не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує законні права та інтереси такого учасника, зважаючи на наступне.
1. Щодо ненадання технічної пропозиції.
Відповідно до вимог підпункту 6, пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено:
Учасник подає – «Технічну пропозицію, яка має відповідати вимогам встановленим у Додатку №3 до тендерної документації, завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа».
ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» у складі своєї тендерної пропозиції надало документ «довідка та згоди», в якому зазначено, що запропонований товар є таким, що відповідає технічним характеристикам, що вимагаються Замовником.
Так, Замовником у тендерній документації не було погоджено приклад, як саме повинна виглядати технічна пропозиція.
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 розділу V тендерної документації, є вичерпний перелік критеріїв щодо відхилення тендерної пропозиції: «тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;»
Так, ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» не підпадає під визначені Замовником умови відхилення тендерної пропозиції, так як було подані усі документи що вимагаються тендерною документацією.
Також, відповідно до підпункту 7, пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; - зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – помилка в цифрах; - застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; - написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; - нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Відповідно до п 3. вищеозначеного формальною помилкою вважається – «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Тобто, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ», на підставі вимог тендерної документації Замовника та на основі норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель належним чином було складено свою тендерну пропозицію.
У свою чергу, зазначеним у Протоколі судженням про ненадання документа є недоцільним, не належним чином обґрунтованим, не доведеним документально Замовником і свідчить про упередженість у прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСУ» з огляду на наступне.
Отже, у цій частині Протокол не відповідає дійсності, інформація зазначена у ньому – не правдива.
2. Щодо погодження з умовами договору та країну походження товару.
.
Відповідно до підпункту 7, пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації Замовника, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «Тендерну пропозицію (цінову) згідно Додатку №4 до тендерної документації, завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа».
Так, ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» у складі тендерної пропозиції надало цінову пропозицію відповідно до Додатку №4.
Замовник у протоколі зазначив, що ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» не обрав варіант щодо погодження з умовами договору.
Однак, якщо відкрити файл у тендерній пропозиції (Цінова пропозиція) вбачається, що ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» погодилось з умовами договору.
Так, відповідно до підпункту 7, пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено перелік формальних помилок: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; - зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – помилка в цифрах; - застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; - написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; - нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Тобто, Замовником було порушено умови своєї тендерної документації та визнано формальну помилку, яка не впливає на зміст тендерної документації такою, що відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ».
ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» звертає Вашу увагу, що додатково подало документ у складі своєї тендерної пропозиції в файлі «довідка та згоди», що погоджується з проектом договору Замовника, тобто неможливо довести що ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» не погоджується з умовами проекту договору, так як це було зроблено двічі.
Щодо країни походження товару, ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» вказало українську ТОВ «Любомирське вапняно-салікантне підприємство» та надало паспорт товару, що може свідчати про його країну походження.
Також, у разі якщо замовник мав сумнів щодо країни походження товару, він повинен був надати учаснику час та можливість на усунення недоліків чи надання додаткової інформації відповідно до чинного законодавства, однак Замовник дискваліфікував ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ».
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ приймала відповідні рішення з розгляду аналогічних питань, які висвітлені у даній Скарзі:
Рішення 11690-р/пк-пз по закупівлі - UA-2019-07-12-000395-c.
Враховуючи зазначене вище, ще раз вказуємо на факт того, що Замовник процедури закупівлі не довів та документально не підтвердив, що учасник процедури закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» не надав документи які вимогалися тендерною документацією. Вважаємо причини відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ», зазначені в Протоколі, є такими, що не відповідают
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.07.2023 18:13
- рішення від 06.07.2023 № 10040.pdf 06.07.2023 18:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2023 № 10977.pdf 20.07.2023 11:52
- рішення від 19.07.2023 № 10977.pdf 24.07.2023 13:52
- Лист_61№6925_10.07.2023`_PS.PDF 10.07.2023 13:20
- Лист 61№6925 10.07.2023.doc 10.07.2023 13:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 18:14
Дата розгляду скарги:
19.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.07.2023 18:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.07.2023 13:53
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
ab8e5c92a1214b1b865182ef5c6e6b21
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-011549-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62
факс: (044) 520-03-25
http://www.amc.gov.ua
e-mail: slg@amcu.gov.ua
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ»
Код ЄДРПОУ 35544915
49051, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.
Журналістів, буд. 9 Д, оф. 110
e-mail: peresurs.dnepr@gmail.com
Замовник, рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ 21313677
30100УкраїнаХмельницька
областьНетішин30100, Хмельницька обл., м.
Нетішин, вул. енергетиків, 20
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-12-011549-a
Очікувальна вартість закупівлі: 466 666,67 грн
без ПДВ
Скарга
Від 12.06.2023 15:35, ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі за текстом –
Замовник), оголосило процедуру закупівлі на предмет поставки товарів Вапно будівельне
(надалі за текстом – Закупівля). Ідентифікатор Закупівлі: UA-2023-06-12-011549-a.
Від 26.06.2023 14:50 до 26.06.2023 15:13 відбувся аукціон по Закупівлі.
Від 26.06.2023 15:13 до 29.06.2023 13:31 тривала кваліфікація учасників торгів, які
прийняли участь у процедурі Закупівлі:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» (393 000
грн без ПДВ)
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «НАДІЯ 2000» (393 332 грн без ПДВ).
Протоколом № 364 уповноваженої особи Замовника, від 29.06.2023, на порядку
денному, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції - Товариства з обмеженою
відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» (надалі за текстом – Протокол).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ», як учасник з
найбільш вигідною ціновою пропозицією поданою на Закупівлю, не погоджується із
прийнятим рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує законні права та інтереси
такого учасника, зважаючи на наступне.
1. Щодо ненадання технічної пропозиції.
Відповідно до вимог підпункту 6, пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації,
Замовником встановлено:
Учасник подає – «Технічну пропозицію, яка має відповідати вимогам встановленим у
Додатку №3 до тендерної документації, завірену підписом керівника/уповноваженої особи
учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної
особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за
наявності печатки) або у формі електронного документа».
ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» у складі своєї тендерної пропозиції надало документ
«довідка та згоди», в якому зазначено, що запропонований товар є таким, що відповідає
технічним характеристикам, що вимагаються Замовником.
Так, Замовником у тендерній документації не було погоджено приклад, як саме
повинна виглядати технічна пропозиція.
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 розділу V тендерної документації, є вичерпний
перелік критеріїв щодо відхилення тендерної пропозиції: «тендерна пропозиція: - не
відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може
бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - є
такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість
предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів,
якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної
пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена
замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний
відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в
тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації
відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;»
Так, ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» не підпадає під визначені Замовником умови
відхилення тендерної пропозиції, так як було подані усі документи що вимагаються
тендерною документацією.
Також, відповідно до підпункту 7, пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації,
Замовником встановлено: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані
з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме
- технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок: 1. Інформація/документ, подана
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у
частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у
реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; - зазначення
унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,
присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про
намір укласти договір про закупівлю – помилка в цифрах; - застосування правил переносу
частини слова з рядка в рядок; - написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; -
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер,
пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація
сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена
учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в
окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура,
заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск
літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не
впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її
спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних
критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що
подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого
відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка
(сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника
процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає
документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній
пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній
документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі
тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника
процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований
електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у
складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного
номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції,
що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання
документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений
підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис
(візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад,
переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів)
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять)
застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у
зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після
того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання
документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в
якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є
правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі
тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається
замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує
можливість його перегляду.»
Відповідно до п 3. вищеозначеного формальною помилкою вважається – «Невірна
назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі
тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у
тендерній документації».
Тобто, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ», на
підставі вимог тендерної документації Замовника та на основі норм чинного законодавства у
сфері публічних закупівель належним чином було складено свою тендерну пропозицію.
У свою чергу, зазначеним у Протоколі судженням про ненадання документа є
недоцільним, не належним чином обґрунтованим, не доведеним документально Замовником
і свідчить про упередженість у прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції
Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСУ» з огляду на
наступне.
Отже, у цій частині Протокол не відповідає дійсності, інформація зазначена у ньому –
не правдива.
2. Щодо погодження з умовами договору.
.
Відповідно до підпункту 7, пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації Замовника,
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «Тендерну пропозицію (цінову)
згідно Додатку №4 до тендерної документації, завірену підписом керівника/уповноваженої
особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи,
фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність
за наявності печатки) або у формі електронного документа».
Так, ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» у складі тендерної пропозиції надало цінову
пропозицію відповідно до Додатку №4.
Замовник у протоколі зазначив, що ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» не обрав варіант
щодо погодження з умовами договору.
Так, у тендерній документації відсутні будь які інструкції щодо заповнення цінової
пропозиції, а саме обрання згоди з проектом договору.
Однак, якщо відкрити файл у тендерній пропозиції (Цінова пропозиція) вбачається, що
ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» погодилось з умовами договору.
Так, відповідно до підпункту 7, пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації,
Замовником встановлено перелік формальних помилок: «Формальними (несуттєвими)
вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на
зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних
помилок: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної
пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання
розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту,
запозичених з іншої мови; - зазначення унікального номера оголошення про проведення
конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або
унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – помилка в
цифрах; - застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; - написання слів
разом та/або окремо, та/або через дефіс; - нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька
сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів,
немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку,
зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час
оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми
тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або
цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів,
немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної
пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не
стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника
процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником
процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам,
визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії
документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури
закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа
(документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції,
при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної
пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури
закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний
підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі
тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8.
Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є
сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом
уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу)
особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад,
переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів)
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять)
застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у
зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після
того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання
документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в
якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є
правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі
тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається
замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує
можливість його перегляду.»
Тобто, Замовником було порушено умови своєї тендерної документації та визнано
формальну помилку, яка не впливає на зміст тендерної документації такою, що
відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ».
ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» звертає Вашу увагу, що додатково подало документ у
складі своєї тендерної пропозиції в файлі «довідка та згоди», що погоджується з проектом
договору Замовника, тобто неможливо довести що ТОВ «ПРОМЕНЕРГОРЕСУРСИ» не
погоджується з умовами проекту договору, так як це було зроблено двічі.
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО
КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У
СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ приймала відповідні рішення з розгляду аналогічних
питань, які висвітлені у даній Скарзі:
Рішення 11690-р/пк-пз по закупівлі - UA-2019-07-12-000395-c.
Враховуючи зазначене вище, ще раз вказуємо н
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 04.07.2023 17:40
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
05.07.2023 00:03