-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Моноблок, ноутбук за кодом ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
356 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 780.00 UAH
Період оскарження:
12.06.2023 14:32 - 17.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога дискваліфікації
Номер:
c82b6cf087af4f3388188afb3adb0136
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-009435-a.a3
Назва:
Вимога дискваліфікації
Вимога:
Добрий день! Вимога щодо дискваліфікації ФОП Лисак Н.В. у доданих документах.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження.docx 30.06.2023 11:57
- IdeaPad_Slim_3_15ABR8_Spec.pdf 30.06.2023 11:57
- Пояснення.docx 03.07.2023 16:53
Дата подачі:
30.06.2023 11:57
Вирішення:
Пояснення викладено в окремому файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
e4fa818a1db14e8e9b175ecd57f0d8f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-009435-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
В Додатку 3 до ТД міститься така вимога: Гарантія від виробника: : не менше одного року - забезпечує однорічне обслуговування на місці, заміну запасних частин на наступний робочий день, включає оплату праці та включає безкоштовну підтримку 24х7. У разі необхідності ремонту на території сервісного центру, транспортування до нього та повернення здійснюється безпосередньо Учасником за власні кошти. Наявність сервісних центрів з ремонту таких комп’ютерів в м. Одеса (підтверджується окремим інформаційним листом).
Згодні з Вами, що гарантійний ремонт техніки має виконувати авторизований сервісний центр Виробника (АСЦ) у м. Одеса.
В той же час, в цьому ж Додатку є така вимога:
3. Обов’язковою умовою є наявність в Учасника не менше одного сервісного центру в місті Одеса.
По-перше, це є дискримінаційною вимогою, оскільки на всі постачальники в Україні мають власні сервісні центри в Одесі. Така вимога штучно обмежує коло можливих Учасників. По-друге, якщо в Одесі є АСЦ, який має виключне право проводити гарантійні ремонти, то навіщо Вам, як Замовнику, наявність додаткового сервісного центру Учасника в Одесі, який до того ж не буде мати право виконувати гарантійні ремонти? Ця вимога абсолютна зайва, служить на користь якимось локальним одеським постачальникам або великим постачальникам, що мають розгалужену мережу представництв по Україні.
Вибачте, а якийсь Учасник з Миколаєва або Житомира, що не має сервісного центру в Одесі, не має право вести господарську діяльність у Вашому місті?
По-третє - заміна запасних частин на наступний робочий день, безкоштовна підтримка 24х7. Ваша установа працює цілодобово? На сайті Одеської міської ради https://omr.gov.ua/ua/city/departments/dpsp/uchrejdeniya-departamenta/ вказаний графік роботи Вашої установи: понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, п’ятниця з 08.00 до 15.45. Як розуміти цю вимогу? А нічого, що логістичні шляхи в Україні стали довшими, що запасні деталі Виробник не завжди має на складі? Ніхто, крім Виробника, не має права проводити гарантійний ремонт. Як Учасник, якщо він сам не є АСЦ, може відповідати за третю сторону? Отже Учасник має бути ще й АСЦ, щоб виконати цю вимогу, що знову ж є дискримінацією!
Відповідно до п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу ч. 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною 10 статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Шановний Замовнику, просимо убрати дискримінаційні вимоги стосовно наявності в Учасника сервісного центру в м. Одеса та умов гарантійного обслуговування 24/7 с заміною деталей на наступний день.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2023 14:11
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Вдячні Вам за увагу до нашої закупівлі. Внесено зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
4dcf5290bdde41468fbe0d5871c3e363
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-12-009435-a.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 12.06.2023 16:14
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 12.06.2023 16:14
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 12.06.2023 16:14
Дата подачі:
12.06.2023 16:14
Вирішення:
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу UA-2023-06-12-009435-a.b1 від 12.06.2023 стосовно доповнення тендерної документації вимогою надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні повідомляємо наступне:
Відомості, які мають зазначатися Замовником у тендерній документації, установлені ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі». При цьому відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність установленим критеріям та вимогам, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
На думку Замовника за даною процедурою закупівлі доповнення тендерної документації вимогою щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні не є необхідним. Для того, щоб придбати та успішно поставити автентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії Microsoft чи дистриб’ютора. Продукція компанії Microsoft має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/hardware-pc-purchase).
Крім того, відповідно до законодавства після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі отримання достовірної інформації про наявність фактів зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що практика АМКУ з даного питання має неоднозначний характер.
Враховуючи зазначене, прийнято рішення про відхилення вимоги Учасника UA-2023-06-12-009435-a.b1 від 12.06.2023
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.06.2023 16:02