• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Олива двотактна та олива чотирьохтактна

Завершена

581 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 907.75 UAH
Період оскарження: 12.06.2023 12:41 - 17.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства замовником

Номер: 8508c3e30dae444597369beb9323c763
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-12-006599-a.b1
Назва: Скарга щодо порушення законодавства замовником
Скарга:
12 червня 2023 року через автоматизований електронний майданчик на веб - порталі органу - https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2023-06-12-006599-a, про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Код ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби Аукціон було проведено 20 червня 2023 року. За підсумками розгляду пропозиції учасника ТОВ «Авто-комфорт плюс» було дискваліфіковано згідно протоколу (рішення) про відхилення пропозиції учасника № 4 від 23.06.2023 (додаток 1) на підставі: «Тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню з огляду на таке. 1. У тендерній пропозиції (Додаток № 1) Учасник не зазначив, кому адресований (кому надається на розгляд) вказаний документ, що порушує вимоги до встановленої Тендерною документацією форми. 2. У довідці про обробку персональних даних Учасник не зазначив інформацію щодо оприлюднення даних на веб-порталі «Прозорро», що є порушенням п. 1. Додатку 3 до Тендерної документації. 3. У Довідці про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи на підписання договору вих. 19-06/23 від 19.06.23 Учасник зазначив недостовірну інформацію, а саме: «Цією довідкою ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» повідомляє про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції». Відповідно до п. 10.3. статуту Учасника: «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників». Учасник в тендерній пропозиції не надавав інформацію стосовно вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, натомість, надав Рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Авто-Комфорт Плюс» № 5 від 12.06.2019 в якому зазначено, що учасник товариства (Єрьоменко Олена Василівна) дає згоду директору укладати правочини (договори) в т. ч. зовнішньоекономічні контракти про придбання, продаж, поставку товарі, включаючи продукцію, вироблену товариством в результаті господарської діяльності та значні правочини без обмеження повноважень директора та без обмеження суми правочину (договору, контракту). Звертаємо увагу, що рішення загальних зборів та відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень не є тотожніми чи взаємозамінними поняттями. Отже, інформація стосовно обмежень повноважень, зазначена у довідці, не відповідає (протирічить) інформації, що зазначена у статуті Учасника. З огляду на вищевикладене, - УХВАЛИВ: Відповідно до абз. 3 ч. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), тендерна пропозиція підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей». ТОВ «Авто-комфорт плюс» не погоджується з рішенням Замовника, так як: По-перше, визначені Замовником причини для дискваліфікації не є підставою для відхилення у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, яка НЕ є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон; положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, а саме: За приписом положень п.43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо…» Вказані Замовником в пунктах 1 та 2 «невідповідності» зазначені в переліку інформації та/або документів, перелічених в п.43 Особливостей: «1.У тендерній пропозиції (Додаток № 1) Учасник не зазначив, кому адресований (кому надається на розгляд) вказаний документ, що порушує вимоги до встановленої Тендерною документацією форми. 2.У довідці про обробку персональних даних Учасник не зазначив інформацію щодо оприлюднення даних на веб-порталі «Прозорро», що є порушенням п. 1. Додатку 3 до Тендерної документації». По-друге, щодо виявленої невідповідності, вказаної Замовником в пункті 3, а саме «У Довідці про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи на підписання договору вих. 19-06/23 від 19.06.23 Учасник зазначив недостовірну інформацію, а саме: «Цією довідкою ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» повідомляє про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції». Відповідно до п. 10.3. статуту Учасника: «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників». Учасник в тендерній пропозиції не надавав інформацію стосовно вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, натомість, надав Рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Авто-Комфорт Плюс» № 5 від 12.06.2019 в якому зазначено, що учасник товариства (Єрьоменко Олена Василівна) дає згоду директору укладати правочини (договори) в т. ч. зовнішньоекономічні контракти про придбання, продаж, поставку товарі, включаючи продукцію, вироблену товариством в результаті господарської діяльності та значні правочини без обмеження повноважень директора та без обмеження суми правочину (договору, контракту).» Скаржник звертає увагу, що згідно Тендерної документації Замовника Додаток №3 вимагається надання документу: 1.1. Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Учасником надано довідку вих. 19-06/23 від 19.06.23 про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції», адже в пропозиції надаємо Рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Авто-Комфорт Плюс» № 5 від 12.06.2019 в якому зазначено, що учасник товариства (Єрьоменко Олена Василівна) дає згоду директору укладати правочини (договори) в т. ч. зовнішньоекономічні контракти про придбання, продаж, поставку товарі, включаючи продукцію, вироблену товариством в результаті господарської діяльності та значні правочини без обмеження повноважень директора та без обмеження суми правочину (договору, контракту). Також звертаємо увагу, що тендерною документацією Замовника не вимагалося надання учасниками інформації стосовно вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, але якщо потрібно готові надати інформацію Замовнику. Наголошуємо, що Замовник повинен діяти згідно частини 16 статті 29 Закону, а саме «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». В даному випадку Замовник грубо порушив приписи вищезазначеної норми Закону, не розмістивши «у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою 3. Зобов`язати тендерний комітет КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 13.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2023 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.07.2023 19:28
Дата виконання рішення Замовником: 19.07.2023 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Органу оскарження № 10560-р/пк-пз від 13.07.2023, а саме: скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОКОМФОРТ ПЛЮС" та рішення про визначення дочірнього підприємства "Форест-Д" переможцем процедури закупівлі — "Олива двотактна та олива чотирьохтактна",оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-12-006599-a.
Автор: ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС", Артем Кононов +380952755005 elena.zhuravel@auto-comfort.com.ua https://auto-comfort.com.ua/