• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби особистої гігієни (підгузки для дорослих, підгузки дитячі, пелюшки поглинальні, урологічні прокладки) згідно з ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (33751000-9 Підгузки)

Закупівля здійснюється з метою підвищення соціальної захищеності мешканців міста Києва, а саме сприяння забезпеченню киян із числа малозабезпечених, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю засобами особистої гігієни (підгузками, пелюшками, урологічними прокладками тощо) на виконання законів України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю», «Про соціальні послуги» в межах видатків, передбачених міською цільовою програмою «Турбота. Назустріч киянам на 2022–2024 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 жовтня 2021 року № 2726/2767. Малозабезпечені особи, особи похилого віку, особи з інвалідністю, діти з інвалідністю, діти з малозабезпечених і багатодітних сімей, які за висновками медико-експертної комісії відносяться до IV–V груп рухової активності або за висновками лікувально-консультативної комісії містять показання для забезпечення засобами особистої гігієни, забезпечуються підгузками для дорослих і дітей, пелюшками, урологічними прокладками тощо відповідно до «Порядку забезпечення киян допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації), засобами гігієни», затвердженого наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 травня 2022 року № 66, зареєстрованим в Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) 25 травня 2022 року за № 95/756 (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3.1 Порядку закупівля здійснюється територіальними центрами соціального обслуговування. Обґрунтування обсягів закупівлі Відповідно до п. 3.6 Порядку особи з інвалідністю, малозабезпечені громадяни та особи похилого віку забезпечуються підгузками або урологічними прокладками з розрахунку чотири одиниці виробу на добу або пелюшками з розрахунку дві одиниці виробу на добу. Засоби гігієни видаються раз на квартал. Станом на 01 травня 2023 року до замовника звернулося із заявами щодо забезпечення засобами особистої гігієни понад 580 осіб, які мають право на їх отримання відповідно до п. 3.3 Порядку. Обсяг закупівлі визначений на підставі квартальної потреби в межах кошторисних призначень. Обґрунтування якісних характеристик закупівлі Відповідно до абзацу четвертого статті 23 Закону України «Про реабілітацію» особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних допоміжних засобів реабілітації, медичних виробів, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Визначені замовником вимоги до предмета закупівлі за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника, які сформовані на підставі заяв та відповідно до стану здоров’я і фізичних даних отримувачів соціальних послуг. Призначення: для нерухомих та обмежено рухомих хворих із нетриманням сечі (калу). Товар має відповідати вимогам щодо безпеки для здоров’я і життя людини відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», що підтверджується висновком санітарно-епідеміологічної експертизи. Медичні вироби повинні бути зареєстровані в Україні, що підтверджується документом про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту На підставі аналізу ринку замовником виявлено не менше трьох торгових марок – виробників товару, що є предметом закупівлі, які відповідають вимогам замовника щодо якісних характеристик . Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі З метою забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель проведено попередній та підсумковий моніторинг цін. Очікувана вартість визначена на основі середньостатистичних цін з масиву даних ринкових пропозицій на вебресурсах постачальників товару, що є предметом закупівлі, зокрема https://tabletki.ua/, mypharmacy.com.ua, zdravica.ua, anc.ua, rozetka.com.ua, cyxo.kiev.ua, epicentrk.ua тощо.

Завершена

4 776 085.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 880.45 UAH
Період оскарження: 12.06.2023 09:04 - 17.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ"

Номер: f7a454bf035d439fbd0023c72807dfdc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-12-000590-a.a1
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ"
Вимога:
Шановний замовник. Інформуємо, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної пропозиції та підлягає відхиленню. Нами встановлено: 1. На вимогу замовника учасник по позиції 2 та 3 технічної специфікації пропонує підгузки для дорослих ID SLIP PLUS розмірів М та L відповідно. Проте, в порушення вимог додатку 1 до тендерної документації учасником не подано копія документу про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів. Надані учасником декларації на підгузки ID SLIP та ID SLIP EXPERT 2. Учасник пропонує по позиції 2 та 3 технічної специфікації пропонує підгузки для дорослих ID SLIP PLUS розмірів М та L відповідно проте надав фото (яке вимагається згідно додатку 1 до тендерної документації) на ID SLIP EXPERT 3.По позиціях 6 та 7 учасник пропонує підгузки – трусики, проте саме на підгузки –трусики не надав висновок СЕС та декларацію відповідності технічному регламенту. Подані документи на підгузки. Підгузки –трусики та підгузки – це абсолютно різні товари. 4. По позиціях 10,11,6,7 подані не чинні висновки СЕС. У складі тендерної пропозиції учасника надано лист, про те, що данні висновки нібито чинні на підставі постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314. Проте вищезазначена постанова стосується виключно дозвільних документів у сфері господарської діяльності. Висновок СЕС не є дозвільним документом. 5. По позиції 13 у складі тендерної пропозиції учасника відсутня декларація відповідності технічному регламенту. Враховуючи все вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ" підлягає відхиленню. З метою дотримання принципів проведення публічних закупівель, просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ". Додатково повідомляємо, що у разі ігнорування вимоги, ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На виконання зазначеної норми, у відповідь на вимогу учасника ТОВ "СЛАВНА МЕД" (UA-2023-06-12-000590-a.a1 (дата прийняття до розгляду: 25-06-23, 22:04:34) скасувати рішення Замовника про визначення переможця у процедурі закупівлі за предметом: Засоби особистої гігієни (підгузки для дорослих, підгузки дитячі, пелюшки поглинальні, урологічні прокладки) згідно з ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (33751000-9 Підгузки) (UA-2023-06-12-000590-a) (далі – Закупівля) Замовник повідомляє наступне. Закупівля здійснена відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Свої пропозиції для участі у Закупівлі подали наступні учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" – 4 690 296,00 грн; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю "СЛАВНА МЕД" – 4 017 448,92 грн; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕВЕН ОФІС" – 4 016 448,92 грн; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД" – 3 844 296,00 грн; 5) Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРКТОРГ" – 3 740 331,60 грн Розкриття пропозицій відбулося 20.06.2023. Відповідно до абзацу першого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини першої статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із Товариством з обмеженою відповідальністю "ПАРКТОРГ" (далі – Переможець), який надав найбільш економічно вигідну пропозицію. Замовник аргументує своє рішення тим, що Переможець надав тендерну пропозицію, яка відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, у складі пропозиції містяться усі документи, що підтверджують його кваліфікацію та відповідність предмета Закупівлі вимогам Замовника. По-перше, на вимогу Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для підтвердження якісних критеріїв та технічних характеристик товару, що пропонується, надати у складі своєї тендерної пропозиції копію документу про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів (для медичних виробів) Переможець надав такі документи на всі номенклатурні позиції товару, у тому числі підгузки для дорослих ID SLIP PLUS (декларація про відповідність № 2/2.22 (версія 2 від 09.11.2022) файл «62_[19-06-2023 17.57.09]32_Декларація про відповідність iD Підгузники, труси»), яка підтверджує, що підгузники для дорослих ID Slip, ID Slip Expert (Plus, Extra Plus, Super) відповідають вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженому постановою КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Серед іншого переможцем надано копію документу про відповідність підгузників для дорослих Tena Pants Технічному регламенту щодо медичних виробів (файл «108_[19-06-2023 17.57.09]55_Декларація відповідність Тена Пантс Нормал»). За даними сайту виробника https://www.tena.ua/ TENA Pants Normal – це м’які та зручні труси-підгузки для захисту при нетриманні у жінок і чоловіків, які ведуть активний спосіб життя. Окрім того, Переможцем у складі тендерної пропозиції надано копію документу про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів урологічних прокладок для чоловіків Tena Men Active Fit Level 2 (файл «120_[19-06-2023 17.57.09]61_Декларація про відповідність_TENA Men Active Fit»). По-друге, номенклатурні позиції товару, запропоновані Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції, та надане тому документальне підтвердження (у тому числі фотографічні зображення, документи про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо), відповідають вимогам Замовника щодо якісних та технічних характеристик. По-третє, на вимогу Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для підтвердження якісних критеріїв та технічних характеристик товару, що пропонується, надати у складі своєї тендерної пропозиції копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, Переможцем надано відповідні документи на всі номенклатурні позиції товару, у тому числі на підгузки-трусики Tena Pants (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.03.2018 № 602-123-20-3/ 11456, файл «102_[19-06-2023 17.57.09]52_Висновок підгузки Тена»). По-четверте, разом з висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи на номенклатурні позиції товару 6, 7, 10, 11 Переможцем надано лист виробника цього товару ТОВ «ЕССІТІ Україна» (файл «144_[19-06-2023 17.57.09]73_Лист про подовження дії Висновків 12.01.23»), в якому повідомляється, що згідно з п. 5 постанови КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» № 314 від 18.03.2022 строки діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування. Замовником взято до уваги вищевказаний лист при розгляді питання щодо чинності наданих документів та встановлено наступне. Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, в Україні введений воєнний стан із 24 лютого 2022 року строком на 30 діб та відповідно до Указу Президента України від 1 травня 2023 року № 254/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 2 травня 2023 року № 3057-IX, в Україні продовжений строк дії воєнного стану з 20 травня 2023 року строком на 90 діб (тобто до 18 серпня 2023 року). Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи входять до переліку документів дозвільного характеру, затвердженого Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (пункти 6-9 додатку до Закону). Відповідно до цього Закону термін «документ дозвільного характеру» вживається у значенні, наведеному у Законі України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 1 останнього Закону документ дозвільного характеру – дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – постанова № 314) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі – декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Відповідно до Переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану (додаток 2 до постанови № 314) видачу висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не включено до зазначеного переліку. Відповідно до підпункту 5 пункту 1 постанови № 314 строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування. В умовах воєнного стану державна санітарно-епідеміологічна експертиза здійснюється з урахуванням особливостей постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 165 «Про зупинення строків надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру». Практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема, рішення № 6094-р/пк-пз від 08.05.2023 (UA-2023-04-06-009713-a), № 6403-р/пк-пз від 11.05.2023 (UA-2023-04-04-004279-a)) свідчить про відсутність підстав вважати наданий Переможцем висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи таким, строк дії якого закінчився. Таким чином, згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Переможця на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено