• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція покрівлі будівлі корпусу АЗПСМ м.Хмільник по вул. Пушкіна, 64 в м.Хмільник, Хмільницького району, Вінницької області" (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

2 866 367.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 331.84 UAH
Період оскарження: 10.06.2023 23:11 - 18.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Грубе порушення ЗУ щодо публічних закупівель, ст.271 ККУ, ігнорування (не виконання) аналогічного рішення Антимонопольного комітетуту України щодо недотримання Настанови з визначення вартості будівництва (в частині формування ДЦ)

Номер: 633b979dd0d94a4e9615c1727bc86aa1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-10-001018-a.b2
Назва: Грубе порушення ЗУ щодо публічних закупівель, ст.271 ККУ, ігнорування (не виконання) аналогічного рішення Антимонопольного комітетуту України щодо недотримання Настанови з визначення вартості будівництва (в частині формування ДЦ)
Вимога:
Грубе порушення ЗУ щодо публічних закупівель, ст.271 ККУ, ігнорування (не виконання) аналогічного рішення Антимонопольного комітетуту України щодо недотримання Настанови з визначення вартості будівництва (в частині формування ДЦ)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу Вимогу (Щодо грубих порушень у сфері публічних закупівель) від 26.06.2023року Вих №17/12/2023 оприлюднену 27.06.2023 р. уповноважена особа повідомляє: Наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, який зареєстрований у Мінюсті України 15.02.2005 р. за № 231/10511 затверджено Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою. Пунктами 3.1, 3.2, 3.9, 3.13, 3.14 вказаного положення передбачений порядок проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем. Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Скаржник, хоч і вказує, що «уважно вивчив тендерну документацію», однак, не звернув увагу на те, що ФОП «ОЛЕНИЧ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ» у своїй тендерній пропозиції надав посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на працівників, які перебувають з останнім у трудових відносинах, а саме гр. Зелений Р.М., Білан І.І., Буряк Ю.М. Щодо посвідчень гр. Заріцького П.Ф., Шадея М.М., Дзюби В.Л., Богач А.С., то вказані особи є працівниками ПП «ВОК-ПЛЮС». Приватне підприємство «ВОК-ПЛЮС» код згідно з ЄДРПОУ 37261827, адреса реєстрації: 23126, Вінницька область, с. Северинівка, вул. Аптечна, 3 залучене у якості субпідрядника – для виконання робіт на висоті (демонтаж покрівлі, улаштування покрівлі, навішування водостічних труб та ін.) відповідно довідки вих. № 6 від 20.06.2023р., яка завантажена до системи Прозорро у складі тендерної пропозиції ФОП Оленич В.І. Таким чином, жодних порушень при проведені кваліфікації не встановлено. Щодо п. 3 вимоги Учасником Фізична особа підприємець Оленич Василь Іванович здійснено розрахунок Договірної ціни тендерної пропозиції відповідно до вимог ТД (в тому числі додатку №3 до тендерної документації) згідно з вимогами Настанови (далі за текстом Настанова) з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. П 4.41. Настанови визначено –«Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.». П. 5.1. Настанови визначено – «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).». Враховуючи вище зазначене, у п. 5.1. відсутній вичерпний перелік обов’язкових складових, які включаються учасниками закупівлі в розрахунок договірної ціни пропозиції. П 5.33. Настанови визначено –«До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Разом з тим, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Оскільки на даний момент індекс цін виробників промислової продукції становить 1,284 протягом року, а строк виконання робіт –до 25 вересні 2023 року, в такому випадку - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, підрядником не враховуються. Учасником ФОП Оленич Василь Іванович " здійснено розрахунок Договірної ціни та надано підтверджуючі розрахунки за статтями витрат Договірної ціни відповідно до обов’язкових вимог Настанови. Листом від 23.10.2000р. N 7/7-1083 м.Київ ДЕРЖАВНИМ КОМІТЕТОМ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ «Щодо механізму розрахунку коштів, необхідних для покриття додаткових витрат, пов'язаних із зміненням цін на трудові і матеріально-технічні ресурси, яке відбувається у період між розробкою інвесторської кошторисної документації та здійсненням будівництва» роз'яснено механізм розрахунку коштів, необхідних для покриття додаткових витрат, пов'язаних із зміненням цін на трудові і матеріально-технічні ресурси, яке відбувається у період між розробкою інвесторської кошторисної документації та здійсненням будівництва, ті чітко зазначено – «При терміні будівництва більше року враховуються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами наступних років та першого року будівництва». Вимогами ТД встановлено строк виконання робіт 25 вересня 2023 року- орієнтовно строк виконання робіт становить 2,5 календарні місяці. З огляду на зазначене у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Грубе порушення ЗУ щодо публічних закупівель та ст.271 ККУ

Номер: 54b7dafe95864e7fbaa440103d12cdce
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-10-001018-a.b1
Назва: Грубе порушення ЗУ щодо публічних закупівель та ст.271 ККУ
Вимога:
Грубе порушення ЗУ щодо публічних закупівель та ст.271 ККУ
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не повна вимога
Дата скасування: 27.06.2023 11:56