-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бронепластини
Завершена
375 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2023 16:35 - 17.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Усуненння дискримінаційних вимог
Номер:
5348ffc41edb4b459be7134f8c259048
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-09-012393-a.c1
Назва:
Усуненння дискримінаційних вимог
Вимога:
1.Додатком 2 до тендерної документації вами встановлені технічні характеристики до предмету закупівлі, які прописані під конкретного виробника – ФОП ТЕРЯХІН О.В., який реалізовує їх під торгівельною маркою «Арсенал Патріота». https://arp.co.ua/ru/broneplastyna-5-klasu-zakhystu-ultralehka/ .
Доводимо до Вашого відому, що вказані бронеплити з марки сталі Armox Advance товщиною 6 мм, яка використовується при їх виготовленні не забезпечує стійких показників щодо визначеного в технічному завданні 5-го класу захисту за ДСТУ 8782:2018. Позиціонування виробником даних плит як «Ультралегких» є лише маркетинговим ходом за допомогою якого користувач вводиться в оману та наражає себе на смертельну небезпеку. Бронеплити даного виробника, а також інші бронеплити виготовлені зі сталі Armox Advance вже перевірялись в акредитованих держаних лабораторіях, за результатами перевірки яких було підтверджено їх невідповідність заявленому класу захисту. З результатами випробувань можна ознайомитись у відкритому доступі в мережі інтернет.
Визначення замовником в тендерній документації конкретних показників щодо товщини бронесталі, а також завуальоване вказування технічних параметрів бронеплит конкретного виробника є грубим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, замовник не є кваліфікованим фахівцем який має необхідні знання та досвід для визначення саме таких характеристик товару та досягнення певного класу захисту за визначеної товщини та ваги бронесталі.
Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги щодо товщини бронесталі, ваги пластини (яка може бути досягнена лише шляхом використання певної марки сталі, яка не має стабільних захисних показників), а вказати лише клас захисту відповідно до ДСТУ 8782:2018 та площу захисного елементу.
У випадку ігнорування даної вимоги та залишення даних характеристик без змін, відповідальність за поставлений товар лежатиме не лише на постачальнику, а й на замовнику, який прописав дані характеристики та взяв на себе персональну відповідальність за даний товар.
2. Діюче ДСТУ 8782:2018 в пункті 5.2.1, Таблиці 1 до кожного класу захисту містить чіткі вимоги щодо калібру засобу ураження а також типу та умовного позначення кулі. Повідомляємо, що встановлення вимоги щодо додаткових засобів ураження, які не передбачені діючим ДСТУ до 5 класу є протиправним та таким, що не відповідає діючому державному стандарту.
Прошу виключити з технічних вимог не передбачені ДСТУ 8782:2018 засоби ураження.
3. Для підтвердження захисних характеристик запропонованого товару, вами у складі пропозиції вимагається надання сертифікату відповідності, паспорту на запропонований комплект бронепластин та протокол випробувань (надається у складі пропозиції на раніше виготовлену партію – у якості зразка). При цьому, проект договору розміщений вами в рамках даної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу взагалі не передбачає необхідності надання під час поставки товару належних документів, які підтверджують якість продукції. За таких умов, замовник взагалі не захищений від постачання неякісного товару, адже протокол та сертифікат відповідності наданий у складі пропозиції не несе за собою жодного належного підтвердження якості продукції, яка буде поставлена замовнику.
Єдиним вірним шляхом підтвердження захисних властивостей поставленого товару є вимога в проекті договору відповідно до якої з поставленої партії товару, за участі представника замовника та постачальника буде здійснений відбір готових зразків продукції, їх опломбування та подальша передача до акредитованої лабораторії для проведення балістичних випробувань, за результатами яких замовнику буде наданий протокол саме на ту партію товару, який йому було поставлено.
Крім того, вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності значним чином обмежує конкуренцію, адже учасник за обмежений термін повинен придбати партію бронесталі, виготовити партію товару з характеристиками замовника, здійснити відбір, провести лабораторні випробування та отримати сертифікат відповідності. За строк який наданий замовником для подання пропозиції, отримати даний документ не є можливим.
Враховуючи вищевикладене, прошу виключити з тендерної документації вимогу щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності та внести зміни до проекту договору, відповідно до яких передбачити відбір готових виробів з поставленої партії товару для проведення лабораторних випробувань та надання відповідного протоколу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.06.2023 20:47
Вирішення:
Добрий день!
1. Стосовно Вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їхні технічні, функціональні та якісні характеристики. Погоджуємось, що замовник не є кваліфікованим фахівцем, який має необхідні знання та досвід для визначення характеристик товару, тому всі необхідні характеристики предмету закупівлі складались з урахуванням рекомендацій та потреб осіб, які в подальшому будуть використовувати даний товар.
Також звертаємо Вашу увагу, що в технічній специфікації немає жодного посилання на конкретного виробника чи торгову марку.
2. Щодо другої та третьої вимоги – будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено