-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Косарка з нульовим розворотом Husqvarna Z 560X або еквівалент
Торги відмінено
599 999.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 999.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 999.99 UAH
Період оскарження:
09.06.2023 15:30 - 16.06.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні умови
Номер:
d7ea3e861dde450797937c9b52a7fb41
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-09-011004-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
У частині "Загальні вимоги" додатку 3 тендерної документації вказана вимоги:
1. "Для підтвердження гарантійного строку Учасники надають належним чином оформлені
гарантійні талони."
- Так як у жодному з Нормативно-правових актів України немає визначення "належним чином оформлені гарантійні талони", прошу детально, який вигляд мають належно оформлені гарантійні талони та яка саме інформація вказуватиме на те, що гарантійні талони належно оформлені.
- Також, вимога "належно" оформити гарантійні талони - незаконна, адже гарантійний талон видається виробником до кожного з виробів і "належне" чи будь-яке інше оформлення гарантійних талонів відбувається в момент продажу того чи іншого товару. Вимагаємо прибрати дану вимогу, чи сформулювати її іншим чином.
- Також, даною вимогою, ви обмежуєте коло потенційних учасників, адже участь можуть взяти лише ті учасники, які мають на власному складі даний товар. Ті ж потенційні учасники , Дана вимога є дискримінаційно, адже ви обмежуєте участь нашої компанії, яка є вже багато років офіційним дилером компанії Husqvarna в Україні з найвищою категорією знижок. Вимагаю прибрати дану дискримінаційну вимогу.
2. Вами вказана вимога "Наявність в Учасника сертифікованого (виробником, представником виробника) офіційного сервісного центру в м. Львові".
Дана вимога - незаконна та дискримінаційна. Окрім того, що ви обмежуєте коло потенційних учасників, необгрунтовано, лише учасникам, які не лише реалізовують товар ТМ Husqvarna, але і зобов'язані мати сертифікований виробником сервісний центр у м.Львів, але ще й ви порушуєте Закон України "Про захист прав споживачів". А саме п.3 ст.8 вищезгаданого закону. у якому йдеться про: "Вимоги споживача, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача". Тобто, комерційне підприємство, яке реалізовує товар, не зобов'язане організовувати бізнес з офіційного гарантійного обслуговування, адже вимоги з такого гарантійного обслуговування виконують в обов'язковому порядку, згідно закону Про захист прав споживачів та договорів на сервісне обслуговування з виробником - будь-який авторизований дилер. Так само авторизований сервісний центр не зобов'язаний мати бізнес з реалізації ТМ Husqvarna.
Варто зазначити, що у місті Львів, є 8 авторизованих виробником дилери, які здійснюють гарантійне обслуговування.
Список дилерів можна побачити на офіційному сайті: https://www.husqvarna.com/ua/znahodzhennya-dylera/
1. Магазин "Садово паркова техніка",
вул. Городоцька, 172, 79022
2. ТОВ "Інструмент Майстер", вул. Юнаківа 9, Авторизований сервісний центр, 79039
3. Магазин "Альцест", пр-т. Чорновола, 95, 79020
4. ТзОВ "Захід інструмент сервіс-1", вул. Промислова 50/52, Авторизований сервісний центр
5. Магазин "Лісмаш", вул. Б.Хмельницького, 183
Також зазначаємо, що згідно ч.5, ст.8 ЗУ Про захист прав споживачів, вимогу про гарантійне обслуговування у будь-якому випадку обов'язково задовольнять: продавець, виробник, чи підприємство авторизоване виробником, а доставка та повернення товару вагою більше 5кг відбувається за рахунок також за рахунок вищезгаданих суб'єктів.
Вимагаємо прибрати відповідну вимогу про наявність сертифікованого виробником офіційного сервісного центру в м.Львові як дискримінаційну та незаконну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2023 16:59
Опис причини скасування:
Вимога скасована
Дата скасування:
16.06.2023 12:40