• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони і патрулювання на об’єктах КНП «КЛШМД» ДМР

Завершена

2 980 919.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 904.60 UAH
Період оскарження: 09.06.2023 14:56 - 14.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційної вимоги тендерної документації.

Номер: f09ac41b60684c84af5b31bd78a13e86
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-09-009902-a.b1
Назва: Щодо дискримінаційної вимоги тендерної документації.
Вимога:
Доброго дня. Замовник на вимогу Додатку 4 до тендерної документації зазначає, що прагне отримати послуги належної (високої) якості та відповідних об’ємів особливо в нинішніх запроваджених умовах воєнного стану. А також, враховуючи сферу діяльності і цінність предметів, що зберігаються на об’єктах, складають важливе значення. До того ж територія лікарні має велику розгалужену територію учасник повинен ознайомитися з значним обсягом надання послуг, ресурсами, які необхідно бути використовувати. Тому Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Зазначений акт надається у складі пропозиції. Зазначаючи такі вимоги у тендерній документації, Замовник навмисно та спрямовано звужує коло учасників, та унеможливлює прийняття участі в процедурі відкритих торгів з надання охоронних послуг, суб’єктам охоронної діяльності з інших адміністративних регіонів України. Учасник, дізнавшись 13.06.2023 про оголошення проведення даної закупівлі, маючи матеріально – технічну базу, відповідаючи кваліфікаційним критеріям та бажаючий прийняти участь у процедурі закупівлі, але завдяки даній вимозі Замовника, вже не має часу для здійснення виїзду до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Виходячи з вищевикладеного, своїми неправомірними та протиправними діями Замовник, усіляко сприяє та надає перевагу окремому учаснику закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель та порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - щодо добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивності та неупередженість оцінки тендерної пропозиції учасника закупівлі. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації. У випадку не задоволення нашої вимоги, змушені будемо звернутися до постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу UA-2023-06-09-009902-a.b1 надаємо відповідь: Закуповуючи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про якість та надійність їх надання. Послуги з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку для Замовника, враховуючи сферу його діяльності та цінність предметів що зберігається на наших об’єктах, складають важливе значення - в зв’язку з чим якості послуг приділяється велика увага. Візуальний огляд об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надаються однаково рівні права доступу до об’єкту для оцінки власних можливостей (оскільки територія лікарні займає велику розгалужену територію, учасник повинен ознайомитися з значним обсягом надання послуг, ресурсами, які необхідно бути використовувати, ознайомитися з розташуванням евакуаційних виходів та обʼєктів охорони, щоб розрахувати свою логістику), наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання важливої інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Наголошуємо увагу, що пости охорони дислоковані на різних територіях міста, обсяги і територія охорони значні. Маємо зауважити, що більшість місцевих та іногородніх компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань. Зауважуємо, що Замовник надав повну та вичерпну інформацію щодо особливостей об'єкту чи послуг що закуповуються у Додатку 4 до Тендерної документації проте, наголошуємо, що дана вимога є необхідною для вжиття усіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі послуги у строки визначені Замовником. В даному разі йдеться про візуальний огляд Учасником обсягів та місця охорони на території Замовника, де необхідно організувати ефективну охорону. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону. На переконання Замовника, Учасники мають бути зацікавлені в проведенні візуального огляду, в отриманні як можна більш повної, вичерпної інформації щодо об’єктів, на яких має бути організована ефективна та якісна охорона. Звичайно, якщо йдеться про надання ефективних та якісних послуг, особливо в нинішніх запроваджених умовах воєнного стану. Оцінити великий обсяг майбутніх послуг є дуже важливим. Відповідно до ч. 3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо обстеження учасником об’єктів, де буде надаватися послуги. На виконання п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», доступ до об’єктів надається учасникам без будь-яких перешкод, у робочий час. Наголошуємо, що за наявності заявки Учасника на огляд об’єкту, відсутні підстави для виникнення умов, незалежних від суб'єкта господарювання, в результаті дії яких Замовник може не підписати згаданий вище акт огляду об’єкту, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення Пропозиції. Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Дана вимога не є дискримінаційною та такою, що порушує Статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зауважуємо, що при складанні Тендерної документації, Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону. Таким чином, враховуюче вищезазначене, відсутні підстави, щодо внесення змін до Тендерної документації в цій частині. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено