• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Лічильники-сортувальники банкнот

Завершена

8 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 250.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2018 10:12 - 08.02.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

відхилення учасника Закупівлі

Номер: 2a8b163490fa46eaa00536cebc3c5d58
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-10-000216-b.c4
Назва: відхилення учасника Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Користуюючись правом надання скарг Ми надаємо скаргу відповідно до Закону про публічні закупівлі, ст. 18, п.2,"Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій". Наполягаємо на відхиленні пропозиції ТОВ "ДІІП 2000" у звязку з невідповідністю її тендерній документації, а саме: 1. ТОВ «ДІІП 2000» надало сертифікат дистрибуції англійською мовою у якому вказана юридична адреса дистриб’ютора відрізняється від юридичної адреси ТОВ «ДІІП 2000». 2. У складі пропозиції відсутній переклад українською мовою. Оскільки, наданий переклад свідчить про надання права дистрибуції ТОВ "ДІІП Сервіс", що знаходиться за адресою: 04070, Україна, м. Київ, вул. Борисоглібська, 15F та не має жодного відношення до цієї процедури закупівлі, а учасником цієї процедури закупівлі є ТОВ "ДІІП 2000", що знаходиться за адресою: 01010, Україна, м. Київ, вул. Левандовська, 3-В. Невідповідність перекладу може свідчити по надання підробки документу. 3.ТОВ "ДІІП 2000" не виконало вимогу п.п.2 п.1 Додатку 1 тендерної документації та не надало у складі своєї пропозиції лист-відгук від контрагента. Оскільки, наявний лист-відгук від АТ "УКРЕКСІМБАНК" виданий ТОВ "ДІІП Сервіс", яке не має жодного відношення до цієї процедури закупівлі, а учасником цієї процедури закупівлі є ТОВ "ДІІП 2000". Навіть, якщо враховувати текст відгуку, то він містить неправдиві дані в частині того, що протягом 2012 – 2016 років були укладені договори між ТОВ "ДІІП 2000" та АТ "УКРЕКСІМБАНК". Оскільки, відповідно до відкритих даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державна реєстрація юридичної особи ТОВ "ДІІП 2000" проведена була 17.08.2016 року. А от же, жодним чином не могло бути жодних господарських взаємовідносин між ТОВ "ДІІП 2000" та АТ "УКРЕКСІМБАНК" до цієї дати. 4.ТОВ "ДІІП 2000" у довідці про наявність сервісних центрів зазначило, що по м. Києву та Київській області таким сервісним центром буде ТОВ "ДІІП Сервіс", що знаходить за адресою: м. Київ, пр.-т. Валерія Лобановського, 119, контактні телефони: 044-496-24-05, 067-323-57-62. Разом із з тим, у Відомостях про учасника, що надані до тендеру та на офіційному веб-сайті ТОВ "ДІІП 2000" у розділі контакти саме ця адреса, і саме ці телефони зазначені як контактні. Замовника повинно зацікавити питання - хто ж насправді буде надавати сервісні послуги. Вищезазначені факти свідчать про невідповідність пропозиції ТОВ "ДІІП 2000" вимогам тендерної документації ПАТ "УКРПОШТА" на закупівлю Лічильників-сортувальників банкнот. Ми пропонуємо Замовнику виконати свій обов'язок відповідно до п.3 Розділу V тендерної документації та відхилити пропозицію ТОВ "ДІІП 2000".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення пропозиції

Номер: 1ce59e48deb44340905388d8d6aee857
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-10-000216-b.c3
Назва: Вимога щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Користуючись нагодою висловлюємо Вам свою повагу та маємо намір звернути увагу Замовника на наступне: ТОВ "ДІІП 2000" надало сертифікат дистрибуції англійською мовою у якому вказана юридична адреса дистриб’ютора відрізняється від юридичної адреси ТОВ «ДІІП 2000». Також у складі його пропозиції відсутній переклад українською мовою. Оскільки, наданий переклад свідчить про надання права дистрибуції ТОВ "ДІІП Сервіс", що знаходиться за адресою: 04070, Україна, м. Київ, вул. Борисоглібська, 15F та не має жодного відношення до цієї процедури закупівлі, а учасником цієї процедури закупівлі є ТОВ "ДІІП 2000", що знаходиться за адресою: 01010, Україна, м. Київ, вул. Левандовська, 3-В. ТОВ "ДІІП 2000" не виконало вимогу п.п.2 п.1 Додатку 1 тендерної документації та не надало у складі своєї пропозиції лист-відгук від контрагента. Оскільки, наявний лист-відгук від АТ "УКРЕКСІМБАНК" виданий ТОВ "ДІІП Сервіс", яке не має жодного відношення до цієї процедури закупівлі, а учасником цієї процедури закупівлі є ТОВ "ДІІП 2000". Навіть, якщо враховувати текст відгуку, то він містить неправдиві дані в частині того, що протягом 2012 – 2016 років були укладені договори між ТОВ "ДІІП 2000" та АТ "УКРЕКСІМБАНК". Оскільки, відповідно до відкритих даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державна реєстрація юридичної особи ТОВ "ДІІП 2000" проведена була 17.08.2016 року. А от же, жодним чином не могло бути жодних господарських взаємовідносин між ТОВ "ДІІП 2000" та АТ "УКРЕКСІМБАНК" до цієї дати. ТОВ "ДІІП 2000" у довідці про наявність сервісних центрів зазначило, що по м. Києву та Київській області таким сервісним центром буде ТОВ "ДІІП Сервіс", що знаходить за адресою: м. Київ, пр.-т. Валерія Лобановського, 119, контактні телефони: 044-496-24-05, 067-323-57-62. Разом із з тим, у Відомостях про учасника, що надані до тендеру та на офіційному веб-сайті ТОВ "ДІІП 2000" у розділі контакти саме ця адреса, і саме ці телефони зазначені як контактні. Замовника повинно зацікавити питання - хто ж насправді буде надавати сервісні послуги. Вищезазначені факти свідчать про невідповідність пропозиції ТОВ "ДІІП 2000" вимогам тендерної документації ПАТ "УКРПОШТА" на закупівлю Лічильників-сортувальників банкнот. Пропонуємо Замовнику виконати свій обов'язок відповідно до п.3 Розділу V тендерної документації та відхилити пропозицію ТОВ "ДІІП 2000".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). Відповідно до статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Виправлення помилки

Номер: a46d433d8d454f8c89547fbc77e46709
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-10-000216-b.c2
Назва: Виправлення помилки
Вимога:
На виконання вимог п. 1 розділу ІІІ, додатків 1,4 до тендерної документації, учасником було подано документ, який повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність власних та/або партнерських сервісних центрів, разом з цим, у довідці була відсутня інформація про наявність власних та/або партнерських сервісних центрів в Луганській області. Це сталося помилково, партнерський сервісний центр в Луганській області компанія має Додаємо оновлену довідку та скан копію угоди про партнерство. Просимо розглянути лист та надати можливість приймати участь в закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). Відповідно до статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Крім того повідомляємо Законом не передбачається, розгляд документів, які подаються учасниками після закінчення строку їх подання. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Виправлення помилки

Номер: 1475ed063093403d8b7f1b2e5c032ee8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-10-000216-b.c1
Назва: Виправлення помилки
Вимога:
На виконання вимог п. 1 розділу ІІІ, додатків 1,4 до тендерної документації, учасником було подано документ, який повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність власних та/або партнерських сервісних центрів, разом з цим, у довідці була відсутня інформація про наявність власних та/або партнерських сервісних центрів в Луганській області. Це сталося помилково, партнерський сервісний центр в Луганській області компанія має Додаємо оновлену довідку та скан копію угоди про патрнерство. Просимо розглянути лист та надати можливість приймати участь в закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Потрібно виправити помилку
Дата скасування: 16.02.2018 12:34