-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення перевірки, експертного обстеження (технічного діагностування) та позачергового технічного огляду устаткування підвищеної небезпеки
Завершена
816 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 165.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 165.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2023 13:29 - 16.06.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Пропонування Учасником вимог, що не передбачені чинним законодавством
Номер:
056b92d98032437cb1270a8b78f92c06
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-09-007230-a.c1
Назва:
Пропонування Учасником вимог, що не передбачені чинним законодавством
Вимога:
Шановний Учаснику, відповідно до пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Вважаємо, що Ви про це знаєте, але змушені ще раз нагадати прописні істини:
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки ВІДБУВАЄТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ПОРЯДКУ, затвердженому ПОСТАНОВОЮ КМУ від 26 травня 2004 р. № 687, зокрема: п.10. Технічний огляд устатковання проводить спеціалізована або експертна організація. п.23. Експертне обстеження устатковання проводить експертна організація.
01.05.2022 набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджені постановою КМУ від 07.04.2021 № 319. Цими змінами, зокрема, передбачено оновлення визначень експертних та спеціалізованих організацій, які проводять технічний огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та розподіл сфер їх діяльності і виключення норм щодо проведення технічних оглядів уповноваженими організаціями.
Вимоги щодо компетентності зазначених експертних та спеціалізованих організацій встановлюватимуться Міністерством економіки України.
ПРОТЕ, НА СЬОГОДНІ ЩЕ НЕМАЄ ПОГОДЖЕНОГО МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ НОРМАТИВНОГО АКТУ, ЯКИМ ВСТАНОВЛЮВАТИМУТЬСЯ ВИМОГИ ДО ЕКСПЕРТНИХ І СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.
ОНОВЛЕНІ ВИМОГИ, проєкт яких було розроблено Міністерством економіки України, не пройшов погодження із Державною регуляторною службою України (Рішення про відмову в погодженні проекту регуляторного акта від 29.03.2023 № 122, розміщено на сайті ДРСУ).
Нагадуємо, у роз’ясненнях Держпраці України від 02.05.2022 (https://dsp.gov.ua/do-uvahy-spetsializovanykh-ta-ekspertnykh-orhanizatsii/) зазначено таке: суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514, до набрання чинності наказу Мінекономіки, яким будуть затверджені оновлені вимоги щодо компетентності експертних та спеціалізованих організацій, вважаються такими, що спроможні провадити діяльність щодо огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Хочемо зауважити, що ні у Законі України «Про охорону праці», ні у наказі Держгірпромнагляду №195, ні у постанові КМУ №687 НЕМАЄ ЖОДНОЇ ВИМОГИ щодо отримання експертними або спеціалізованими організаціями АТЕСТАТУ АКРЕДИТАЦІЇ на право виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» одним із основних принципів діяльності з акредитації – є ДОБРОВІЛЬНІСТЬ.
Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства, ставиться з повагою до ВСІХ учасників, які приймають участь у закупівлі, оскільки запропонована Учасником вимога щодо наявності атестату акредитації на право надання послуг за цією закупівлею є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, звужує коло конкуренції та є такою, що не відповідає пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (див. вище) та статті 21 Закону України «Про охорону праці».
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення ДРС про відмову в погодженні проекту регуляторного акта.pdf 15.06.2023 23:26
Дата подачі:
15.06.2023 23:26
Опис причини скасування:
не приймаємо участь
Дата скасування:
16.06.2023 10:50