• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Код номенклатурної позиції: 30213100-6 Портативні комп’ютери

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Період оскарження: 09.06.2023 14:45 - 15.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Відхилення пропозиції учасника із порушенням законодавства України!

Номер: a53beeaaa071440db2f57fb067f75f01
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-09-006945-a.a5
Назва: Відхилення пропозиції учасника із порушенням законодавства України!
Скарга:
Відхилення пропозиції учасника із порушенням законодавства України!. Текст викладено у додатку до даного звернення.
Дата розгляду скарги: 11.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2023 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2023 09:51
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2023 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником задоволено рішення органу оскарження, та скасовано рішення про відхилення учасника-скаржника.
Автор: ФОП Рудяк Володимир Миколайович, Рудяк Володимир Миколайович +380686038498 rudvova79@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 3ed98c0f05bc4e1787369c00675093ea
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-09-006945-a.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2021 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020 та №458 від 27.04.2021. Ви можете ознайомитись із останньою редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18. У технічному завданні Замовника відсутні вимоги до: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук: «операційна система», пакет програмних засобів офісного призначення, набір преінстальованого програмного забезпечення. Відсутність вимог до даного програмного забезпечення НЕ відповідає наказу МОН №1440 ! Що призведе до пропозицій товару учасниками, що не відповідає мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно вимагаємо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: «операційна система: попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою); можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу» «пакет програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС» «набір преінстальованого програмного забезпечення: антивірусне програмне забезпечення» У технічному завданні Замовника відсутні вимоги до: зовнішні інтерфейси не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз’єм під штекер TRS 3.5 mm) Враховуючи вище зазначені недоліки Тендерної документації Замовника, просимо Вас (Замовника) внести зміни до документації та привести її у відповідність Наказу МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2021 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020 та №458 від 27.04.2021.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Зазначені ноутбуки закуповуються, для власних потреб відділу освіти, а отже вимоги МОН, на які ви робите посилання, не є обов'язковими у даному випадку.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.06.2023 23:02
Вимога
Залишено без розгляду

аналогічний договір

Номер: b497fc6113b649dd93062a7b6804b933
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-09-006945-a.a3
Назва: аналогічний договір
Вимога:
Чи буде вважатися аналогічним договором за кодом ДК30210000-4. Предмет договору компютери.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Так, такий договір буде вважатись аналогічним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.06.2023 23:02
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірна вимога

Номер: 6b75d0c8bd06425ead4bf4a569fc51b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-09-006945-a.a2
Назва: неправомірна вимога
Вимога:
прошу замовника видали нижче наведену вимогу, у звязку з її неправомірністю, а саме: Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 3 000,00 грн. (Три тисячі грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Зазначена вимога додана до тендерної документації, на підставі угоди, яка укладена між замовником та консультантом, а отже не порушує вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.06.2023 23:02
Скарга
Скасована

не правомірна вимога

Номер: 7802599d68b240faa6ed65a4f07c39a1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-09-006945-a.a1
Назва: не правомірна вимога
Скарга:
прошу замовника видали нижче наведену вимогу, у звязку з її неправомірністю, а саме: Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 3 000,00 грн. (Три тисячі грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 13.06.2023 16:39
Автор: ФОП БОРИШКЕВИЧ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Боришкевич Андрій 380673201600 zakup.kompakt@gmail.com