-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інтерактивний комплекс(місце поставки Краснолуцька ЗЗСО, с Красна Лука)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2023 11:06 - 14.06.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
9aa20a07e6e946c79ec64eb5f042ca60
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-09-003571-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) оголосив закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2023-06-09-003571-a по предмету ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, за процедурою відкриті торги з особливостями, застосовуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Після ознайомлення ФОП Гончаровим Денисом Володимировичем з тендерною документацією, у ній було виявлено вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, частини 4 статті 5 Закону відсутності у замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ_Красна Лука.pdf 13.06.2023 21:30
- АМКУ_Красна Лука.docx 13.06.2023 21:30
- b1436266-fe6d-4389-90e0-eb9e353b0d5a.pdf 13.06.2023 21:35
- Рішення від 15.06.2023 № 8749.pdf 15.06.2023 18:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.06.2023 21:34
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.06.2023 18:23
Вимога
Відхилено
Обмеження конкуренції
Номер:
1fcdf6c6c0d84d6aa3b9d840fce34372
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-09-003571-a.b1
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 1 Ви вимагаєте довідку від виробника/офіційного представника в Україні в довільній форми на фірмовому бланку про те що учасник закупівлі/тендеру має акредитований виробником персонал, який пройшов необхідне навчання по встановленню та монтажу акустичних систем. Зазначена Вами вимога свідчить про те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель акустичної системи, конкретного Постачальника та умисно обмежуюте конкуренцію в даній закупівлі. Чому Ви не вимагаєте таких документів на інтерактивні дошки та проектори? Чому на один вид обладнання Вам потрібен документ, а на інший вид обладнання - ні? В чому полягає така вибірковість? Чому на інтерактину дошку Гарантія повинна надаватись в електронному вигляді з забезпеченням можливості реєстрації придбаного товару на сайті виробника в установленому ним порядку, а на проектор та акустичну систему Ви такого не вимагаєте? Чому документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання в Україні на акучтисні ситеми Вам потрібен, а на інтерактивні дошки та проектори - ні? Тому що Ви навмисне прописали документацію під конкретного Постачальника, обмежили конкуренцію та порушили принцип недискримінацїіУчасників, передбачений в Законі України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства Украіни та видалити з Додатку 1 наступні документи: 1. Гарантія повинна надаватись в електронному вигляді з забезпеченням можливості реєстрації придбаного товару на сайті виробника в установленому ним порядку. Для підтвердження надати посилання на сайт з можливістю перевірки зазначеної інформації. 2. Надати довідку від виробника/офіційного представника в Україні в довільній форми на фірмовому бланку про те що учасник закупівлі/тендеру має акредитований виробником персонал, який пройшов необхідне навчання по встановленню та монтажу акустичних систем. 3. Авторизаційний лист від виробника (власника торгівельної марки), або офіційного дистриб’ютора (представника) на території України з вказанням замовника, номера закупівлі та підтвердженням гарантійного терміну експлуатації. 4. Надати документ, що підтверджує реєстрацію та використання торгівельної марки обладнання (акустична система ) в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2023 00:23
Вирішення:
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі! Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам наступне. Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі.Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Повідомляємо Вам, що дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Наявність такого документа гарантує можливість Учасника безпечно постачати якісні товари.
Згідно із законопроєктом №4185 "Про внесення змін до Закону України “Про захист прав споживачів” щодо гарантійних зобов’язань в електронному вигляді". Закон передбачає діджиталізацію бізнес-процесів та покращення сервісу, що надається споживачу при гарантійному обслуговуванні товарів. Для досягнення цієї мети актом пропонується встановити на законодавчому рівні надання експлуатаційних документів в електронному вигляді при гарантійному обслуговуванні товарів. Так, у ст. 7 Закону “Про захист прав споживачів” уточнюється, що суб’єкт господарювання може надавати споживачеві доступ до експлуатаційних документів на технічно складні товари (паспорту або будь-якого іншого документу, що додається до товару) в електронному вигляді на офіційному вебсайті виробника. У разі надання гарантійних зобов’язань в електронному вигляді виробник забезпечує можливість реєстрації придбаного товару на офіційному вебсайті виробника в установленому ним порядку.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звертаємо Вашу увагу, що налаштування інтерактивного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами. Це забезпечить безпечність та якість встановлення інтерактивного обладнання. Порядок робіт з електроустановками та електрообладнанням визначений Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом № 4 від 09.01.1998 р. Міністерства праці та соціальної політики України Комітетом по нагляду за охороною праці. Тому з метою повної відповідності очікуваного предмету закупівлі вимогам навчального процесу та безпечності монтажу та подальшого обслуговування інтерактивного електрообладнання Замовником визначено надання довідки про наявність акредитованого виробником персоналу, який пройшов необхідне навчання по встановленню та монтажу акустичних систем.
Авторизаційний лист від виробника (офіційного представника, дистриб’ютора) в Україні є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару і ліцензійності програмного забезпечення відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який гарантує поставку якісного товару та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Слід також зазначити, що авторизаційний лист виробника (офіційного представника, дистриб’ютора) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника в Україні. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Санкційне законодавство також подібних заборон не містить. Вимога щодо надання в складі пропозиції таких документів є необхідною для підтвердження відповідності учасника національним стандартам. Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Відхилено