-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Подушка 50*50; Ковдра 140*205; Рушник вафельний 50*70; Рушник вафельний 140*70; Комплект постільної білизни; Жалюзі вертикальні тканинні 1200*1630; Жалюзі вертикальні тканинні 1450*2140; Жалюзі вертикальні тканинні 1540*2140)
Завершена
734 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 670.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 670.50 UAH
Період оскарження:
08.06.2023 16:29 - 21.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне визначення Переможцем закупівлі ТП ФОП Бодак В.І., пропозиція якого містить невиправні помилки в технічній частині вимог ТД. Замовник Одеський державний університет внутрішніх справ. Сума закупівлі 734100.00грн
Номер:
c097e5e56e024de0825ccb6a04b07150
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-08-014206-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірне визначення Переможцем закупівлі ТП ФОП Бодак В.І., пропозиція якого містить невиправні помилки в технічній частині вимог ТД.
Замовник Одеський державний університет внутрішніх справ. Сума закупівлі 734100.00грн
Скарга:
Відсутність необхідних документів щодо якості товару, які вимагались ТД, надання 24 годин на довантаження документів технічної частини всупереч п.43 та п.44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОГОВІР Специф Накл Жалюзі Ролети.pdf 30.06.2023 19:42
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д визначення Переможця КЕП.rar 30.06.2023 19:42
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д. 26.04.2023.pdf 30.06.2023 19:42
- Витяг ЄДР Фіз Осіб Підприємців 12.06.2023.pdf 30.06.2023 19:42
- Протокол 56 про намір укласти договір.docx 30.06.2023 19:42
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д визначення Переможця.pdf 30.06.2023 19:42
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д визначення Переможця.docx 30.06.2023 19:43
- рішення від 04.07.2023 №9853.pdf 04.07.2023 20:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2023 №10769.pdf 18.07.2023 15:29
- рішення від 17.07.2023 №10769.pdf 20.07.2023 18:13
- Довідка про МТБ.pdf 05.07.2023 12:00
- Пояснення по суті скарги (у форматі з можливістю копіювання тексту).doc 05.07.2023 12:00
- Пояснення по суті скарги.pdf 05.07.2023 12:00
- СЕС речі постільні.pdf 05.07.2023 12:00
- Атестат акредитації ДП Житомирстандартметрологія (2).pdf 05.07.2023 12:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2023 19:44
Дата розгляду скарги:
17.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 20:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.07.2023 18:13
Скарга
Залишено без розгляду
Неправомірні вимоги в ТД: документи тільки виробника тканини.
Номер:
1a5a491e68ff4faf9ab9ac1c81dcb4a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-08-014206-a.b3
Назва:
Неправомірні вимоги в ТД: документи тільки виробника тканини.
Скарга:
Вимагаються документи тільки виробника тканини, що дискримінує інших можливих Учасників закупівлі, які не є виробниками тканини, але є виробниками товару закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА Тропша В. ДСЕЕ Протокол.pdf 15.06.2023 15:06
- ДОГОВІР Специф Накл Жалюзі Ролети.pdf 15.06.2023 15:06
- СКАРГА Тропша В. ДСЕЕ Протокол.docx 15.06.2023 15:06
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д.pdf 15.06.2023 15:06
- Виписка ЄДР Фіз Осіб Підприємців.pdf 15.06.2023 15:06
- СКАРГА Тропша В.Д. КЕП.rar 15.06.2023 15:46
- Рішення від 19.06.2023 №8847.pdf 19.06.2023 16:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.06.2023 15:08
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.06.2023 16:35
Вимога
Відхилено
Неравомірні вимоги ТД
Номер:
b4f9519c6c3243b7ace22730e707ba11
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-08-014206-a.b2
Назва:
Неравомірні вимоги ТД
Вимога:
"сканований оригінал або копія протоколу випробувань, ВИДАНИЙ ВИРОБНИКУ ТКАНИНИ НЕ РАНІШЕ 2023 РОКУ, який підтверджує щільність та якість тканини. Даний документ повинен бути наданий уповноваженим органом, який акредитований Національним агентством акредитації України "
1. ВИДАНИЙ ВИРОБНИКУ ТКАНИНИ. Замовник допускає тільки виробника тканини або того, хто на пряму зв'язаний з виробником тканини та дискримінує інших можливих Учасників.
2. НЕ РАНІШЕ 2023 РОКУ. Висновок ДСЕЕ має таку ж правомочність, якщо він виданий в 2022р або раніше та є дійсним. Вимога дискримінує інших можливих Учасників, які мають Висновок раніше 2023 року.
3. Те саме з: "сканований оригінал або копія протоколу випробувань, виданий ВИРОБНИКУ ТКАНИНИ НЕ РАНІШЕ 2023 РОКУ"
Дискримінація не воробника та тих, хто не має прямих стосунків з виробником. Щодо 2023 як в п.2.
4. "Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001, 14001 (має стосуватися неспецiалiзованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами"
До чого в цій закупівлі роздрібна чи неспеціалізована торгівля? Замовник закупає товар оптом.
Набір вимог схожий на умови для "свого" Учасника.
Прошу вилучити неправомірні вимоги та не затягувати закупівлю скаргою в АМКУ.
З повагою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2023 00:47
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги замовника формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні публічних закупівель. Встановлені замовником у тендерній документації вимоги та критерії не мають на меті дискримінацію або обмеження кола учасників закупівлі.
Так, вимога щодо надання протоколу випробувань обумовлена необхідністю отримати якісний та безпечний товар, що є предметом закупівлі. Вимоги до протоколу випробувань сформовані з огляду на той факт, що наразі в країні діє воєнний стан через військову агресію, і для запобігання можливого використання продукції, яка походить з території росії або республіки білорусь, вимагається такий протокол, оскільки в ньому зазначається виробник та країна походження тканини.
Вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) (має стосуватися неспеціалізованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами) у складі тендерної пропозиції ні яким чином не є неправомірною, є повністю можливою для виконання будь-яким учасником процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:
086889ac310b42368637a2d54771c4af
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-08-014206-a.c1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
В Тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах, згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Так, Підпунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації, замовник вимагає:
2) Позиція 5 таблиці «Технічні вимоги»:
- сканований оригінал або копія висновку санітарно- епідеміологічної експертизи (на підтвердження відповідності ДСТУ 3119-95);
- сканований оригінал або копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий виробнику тканини «бязь вибілена» не раніше квітня 2023 року, зі Сферою застосування та реалізації об'єкта експертизи: вироби текстильні для домашнього господарства, текстильної промисловості, в тому числі для пошиття одягу військовослужбовцям Збройних Сил України, іншим військовим формуванням, правоохоронним органам. Оптова та роздрібна торгівля (на підтвердження відповідності ДСТУ ГОСТ 29298:2008).
При цьому, чинним законодавством України встановлені вимоги до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Строк дії висновку встановлюється уповноваженим органом, що видає висновок. Дата видачи висновку, жодним чином не впливає на якісні характеристики/показники товару у разі, коли строк дії висновку діє на дату подання пропозиції та строк поставки товарів.
Отже, вимога встановлена тендерною документаціє. щодо дати видачі висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий виробнику тканини «бязь вибілена» не раніше квітня 2023 року – є дискримінаційною. Замовник значно звузив коло потенційних учасників, до тих суб’єктів господарювання, які отримали висновки раніше, при цьому строк дії виданих висновків діють на дату подачі пропозиції та термін дії поставки товарів.
Крім того, вимога до висновку в частині «зі Сферою застосування та реалізації об'єкта експертизи: вироби текстильні для домашнього господарства, текстильної промисловості, в тому числі для пошиття одягу військовослужбовцям Збройних Сил України, іншим військовим формуванням, правоохоронним органам. Оптова та роздрібна торгівля» - є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників,. Зазначаємо, що сфера застосування «реалізація у легкій промисловості, оптову, роздрібну торгівельну мережу, охоплює повний спектр реалізації, при цьому така деталізація як «в тому числі для пошиття одягу військовослужбовцям Збройних Сил України, іншим військовим формуванням, правоохоронним органам» явно вказує на наявність корупційних дій та зловживання з боку посадових осіб Замовника, оскільки маємо всі підстави вважати, що дана вимога встановлена для конкретного учасника.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
умови викладені у Оголошенні не відповідають нормам чинного законодавства України, є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників,
Зазначення в Тендерній документації Замовником вищевказаної дискримінаційної умови явно вказує на наявність корупційних дій та зловживання з боку посадових осіб Замовника, оскільки маємо всі підстави вважати, що дана вимога встановлена для конкретного учасника з яким раніше співпрацював Замовник.
Враховуючи викладене, дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність.
На підставі наведеного вище, з метою недопущення під час здійснення процедури закупівлі порушень, а також з метою створення добросовісних конкурентних умов та максимального економічного ефекту для Замовника,
Вимагаємо:
Внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий виробнику тканини «бязь вибілена» не раніше квітня 2023 року, зі Сферою застосування та реалізації об'єкта експертизи: вироби текстильні для домашнього господарства, текстильної промисловості, в тому числі для пошиття одягу військовослужбовцям Збройних Сил України, іншим військовим формуванням, правоохоронним органам (на підтвердження відповідності ДСТУ ГОСТ 29298:2008)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2023 18:11
Вирішення:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги замовника формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні публічних закупівель. Встановлені замовником у тендерній документації вимоги та критерії не мають на меті дискримінацію або обмеження кола учасників закупівлі.
Так, вимога щодо сфери застосування та реалізації об’єкта експертизи обумовлена тим, що замовник є закладом вищої освіти із специфічними умовами навчання, що належать до сфери управління Міністерства внутрішніх справ України, відповідно речове забезпечення перемінного складу регулюється нормативно-правовими актами силових міністерств та відомств. У зв’язку із чим зазначена вимога є доцільною та обґрунтованою.
В частині надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого виробнику тканини «бязь вибілена» не раніше квітня 2023 року, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено