• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

туалетний папір «Обухів 65»

-

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2018 13:17 - 23.02.2018 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення

Номер: f4c74dabd9c84f41a7f51a57536b0845
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000694-b.b1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Доброго дня!Документи завантажено згідно переліку документів вказаному у п.ll п.1 документації електронних торгів,а саме:цінова пропозиція(за формою встановленою у додатку №1 до цієї докунтації,документів,що підтверджують відповідність учасника кваліфіційним вимогам(згідно додатку №2),інформація про кількість,якість та техничні характеристики предмета закупівлі(згідно додатку №3),проект договору (згідно додатку №4).В жодному з додатків не зазначено про необхідність надання довідки про посадову особу.Лист-погодження та довідку про посадову особу згідно п.1 розділу lV документації електронних торгів треба надати на момент укладання договору з переможцем
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Уважніше читайте документацію електронних торгів . В п.1 розділу IV чітко прописано : "Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-погодженням з умовами проведення процедури закупівлі та укладанням договору відповідно до проекту, викладеного в Додатку №4 до цієї тендерної документації та довідку в довільної формі про посадову особу або представника Учасника, які уповноважені представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (підписання документів тендерної пропозиції) (далі – Уповноважена особа Учасника). В довідці зазначається повністю прізвище, ім’я, по батькові, посада уповноваженого представника. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи Учасника, надається за підписом керівника Учасника". З повагою, КУ "Таврійський будинок інвалідів" ЗОР.
Статус вимоги: Не задоволено