• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (шприци, канюлі, рукавички)

13 найменувань згідно технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3)

Завершена

182 408.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 912.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2018 18:50 - 18.02.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 4dbaa4b9feee4a4abcb4e9c599f42ed4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-002985-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2087980, номер тендеру у UA-2018-02-06-002985-a) 22.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Назва предмету закупівлі або еквівалент** Одиниці виміру Кіль-кість* 1 Шприц одноразовий 1,0 «Гемопласт» (або еквівалент відповідної якості) шт. 7200 2 Шприц одноразовий 2,0 «Гемопласт» (або еквівалент відповідної якості) шт. 17200 3 Шприц одноразовий 5,0 «Гемопласт» (або еквівалент відповідної якості) шт. 29500 4 Шприц одноразовий 10,0 «Гемопласт» (або еквівалент відповідної якості) шт. 7000 5 Шприц одноразовий 20,0 «Гемопласт» (або еквівалент відповідної якості) шт. 4000 6 Інфузійна канюля 0,6 26 G шт. 200 7 Інфузійна канюля 0,7 24 G шт. 200 8 Інфузійна канюля 0,8 22 G шт. 500 9 Інфузійна канюля 1,0 20 G шт. 300 10 Рукавички оглядові нітрилові нест. пара 2000 11 Рукавички оглядові латексні нест. пара 14830 12 Рукавички оглядові латексні стер. пара 500 13 Рукавички хірургічні латексні стер. пара 3000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц одноразовий 1,0 «Гемопласт» шт. 7200 Шприц одноразовий 2,0 «Гемопласт» шт. 17200 Шприц одноразовий 5,0 «Гемопласт» шт. 29500 Шприц одноразовий 10,0 «Гемопласт» шт. 7000 Шприц одноразовий 20,0 «Гемопласт» шт. 4000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2087980, номер тендеру у UA-2018-02-06-002985-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, пов'язаних з усуненням дискримінаційних умов закупівлі шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти, тендерний комітет Ковельського МТМО повідомляє наступне. Щодо наведених аргументів, відображених у посиланнях на частину 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та цитати Вашого звернення «Тобто чинне Законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги» повідомляємо наступне. Вказана Вами стаття встановлює вимоги до складання тендерної документації, а не визнає порядок визначення предмету закупівлі. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010р. №457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015р. №1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015р. №1749 (далі Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого - десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010р. №457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином Замовник має право, а не обов'язок щодо поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти). Стосовно відображеного Вами поняття найнижчої цінової пропозиції з Вашого боку, а саме ПАТ «Гемопласт», є прямою дискримінаційною ознакою по відношенню до інших учасників закупівлі та вказана теза має наперед встановлене значення стосовно Вашої цінової пропозиції. Разом з тим наголошуємо, що найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону за результатами електронного аукціону. Виокремлення продукції, вказаної Вами, як виробником, тобто під конкретного виробника, суперечитиме принципам здійснення державних закупівель у відповідності до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». На основі вищевикладеного та враховуючи наведені дані, Вашу вимогу відхилено. Разом з тим, тендерний комітет Ковельського МТМО розгляне пропозицію TOB «Гемопласт» в даній процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах і охопленням всього переліку необхідних виробів медичного призначення.
Статус вимоги: Задоволено