• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Розробка проектної документації на стадії «Робочий проект» автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей»

«Розробка проектної документації на стадії «Робочий проект» автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей» Київської дитячої школи мистецтв №3, яка знаходиться за адресою: м.Київ, проспект В. Маяковського, 39. Загальна площа будівлі - 1919 м.кв.

Завершена

55 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2018 10:33 - 27.02.2018 16:00
Вимога
Вирішена

Щодо копії експертних звітів (дискримінаційна вимога)

Номер: 2a44b01aab8643879cda119369973c00
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-22-000267-b.c4
Назва: Щодо копії експертних звітів (дискримінаційна вимога)
Вимога:
Закон про проведення експертизи для СС2 та СС3 введено в 2017 році. Вимога п.7. Копії експертних звітів розроблених робочих проектів на об'єкти площею понад 3000 м.кв., за період 2016-2017 рр. із зазначенням адрес і контактних телефонів замовників. Є дикримінаійною, т. я. об'єкти могли не підлягати експертизі. Тому ви мога є такою, що обмежує вимоги потенційних виконавців робіт. Просимо вдосконалити або прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога усунена. Пункт 7 - видалено.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Про експертизу в Головному управлінні ДСНС України

Номер: a66d41eae7b74406a971bbdd6f686078
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-22-000267-b.c3
Назва: Про експертизу в Головному управлінні ДСНС України
Вимога:
Шановні Замовники, ДСНС України немає повноважень проводити експертизу проектної документації. Згідно ліцензійниї умов, що видають в ДСНС, розділ проектування прибрали. Цією умовою Ви обмежуєте права потенційних учасників закупівлі. За проектні рішення відповідає ГІП. Якщо при розрахунку класу наслідків потрібна експертиза, вона має проводитися в іншому місці. Приведіть будь ласка ТЗ в порядок, Не потрібно вимагати те, щоне прописано в законодавчих документах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерне забезпечення приведено в порядок.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Про систему управління якістю

Номер: 7b07be6840c74d27acb60c8e6745dc00
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-22-000267-b.b2
Назва: Про систему управління якістю
Вимога:
Відповідно до вимог проведення закупівлі через систему електронних торгів, вказано, що учасник у складі своєї пропозиції має надати в електронному вигляді Копію сертифіката ДСТУ ISO 9001 «Системи управління та якістю. Вимоги». Ми вважаємо, що дана вимога Замовника про надання Копії сертифіката ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1) Відповідно до ДСТУ ISO 9001, вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Аналогічне твердження, продубльовано у Вступі до діючого ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), згідно якого цей стандарт можуть застосовувати сторони. Тобто, він також носить виключно рекомендаційний характер, але не є обов’язковим у господарській діяльності учасників. Виходячи з викладеного вище, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема нашої компанії. Вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. Така правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України, копія якого надається для ознайомлення. На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства і нормативно- правових актів, зазначених у даній скарзі, просимо Замовника внести зміни до оголошення і виключити з переліку документів, обов’язкових до надання учасниками у складі пропозицій. Також додаємо копію рішення постійно діючої комісії АМК України № 357-р/пк-ск від 15.03.2013р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога: надання у складі своєї пропозиції сертифіката Національного органу України з сертифікації на систему управління якістю - усунена.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 0867784ac98042c4a1a10827dcad6f04
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-22-000267-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, Замовником вимагається, що підприємство повинно мати за основними напрямками діяльності досвід робіт не менше 10 років, а виконавці робіт не менше 5 років. Вважаємо, що вказані кваліфікаційні вимоги є незаконними, дискримінаційними, такими, що порушують основні принципи здійснення державних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Такі незаконні вимоги обмежують можливість участі у тендерній процедурі для суб’єктів господарювання, які були створені пізніше 2008 року, і не можуть надати аналогічні договори за останні 3 роки. Також, звертаю вашу увагу, що жодним нормативно-правовим документом не передбачено, що для виконання такого виду робіт необхідно мати п’ятирічний досвід. Тому, вважаємо, що вказані у тендерній документації і, оскаржувані нами кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, такими, що звужують коло потенційних учасників, знижують рівень конкуренції, і не визначені жодним законодавчим актом. Внаслідок встановлення Замовником таких вимог, договір про закупівлю може бути укладено з учасником із завищеною ціновою пропозицією, що призведе до безпідставного витрачання видатків Замовника і коштів державного бюджету України в цілому. На підставі зазначеного, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо: - Розглянути дану скаргу; - Внести зміни до тендерної документації і привести її зміст у відповідність до діючого законодавства. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Стаття 38 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши дану скаргу, повідомляємо:, що до тендерної документації були внесені зміни, а саме в пункт 13: 13. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так