-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення різні
Завершена
199 951.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 75.00 UAH
мін. крок: 0% або 75.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2018 17:00 - 23.02.2018 18:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
a70e6b0bc5664998a8db5ee0a2ea4adf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-002296-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Комунальному медичному закладу
Нетішинської міської ради «Спеціалізована
медико-санітарна частина м.Нетішин»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2153436, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-20-002296-c
20.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№
з/п Найменування предмету закупівлі Одиниця виміру Кількість
1. Ін′єкційний шприц з голкою 2,0 шт. 10960
2. Ін′єкційний шприц з голкою 5,0 шт. 10960
3. Ін′єкційний шприц з голкою 10,0 шт. 4100
4. Ін′єкційний шприц з голкою 20,0 шт. 2180
5. Ін′єкційний шприц з голкою 50,0 шт. 500
6. Пристрій для переливання розчинів ПР шт. 1200
7. Пристрій для переливання кровозамінників ПК шт. 2000
8. Внутрішньовенні периферійні катетери G18 шт. 100
9. Внутрішньовенні периферійні катетери G20 шт. 750
10. Внутрішньовенні периферійні катетери G22 шт. 650
11. Внутрішньовенні периферійні катетери G24 шт. 100
12. Скарифікатори шт. 45000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Пристрій для переливання розчинів ПР шт. 1200
Пристрій для переливання кровозамінників ПК шт. 2000
Скарифікатори шт. 45000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2153436, номер тендеру у UA-2018-02-20-002296-c
шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Пристрій для переливання розчинів ПР шт. 1200
Пристрій для переливання кровозамінників ПК шт. 2000
Скарифікатори шт. 45000
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2018 15:57
Вирішення:
Шановний Учаснику.
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації до закуплі UA-2018-02-20-002296-c ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали Лот 2 ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові.
Звертаємо Вашу увагу: відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) дана закупівля не підпадає під сферу застосування Закону.
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до Листа МЕРТУ від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
Згідно документації електронної допорогової закупівлі, предметом закупівлі по лоту №2 є приладдя для венепункції та забору крові. Об’єднання в один лот ін’єкційних шприців, пристроїв для переливання розчинів, пристроїв для переливання кровозамінників, внутрішньовенних катетерів та скарифікаторів зумовлене їх функціональним призначенням та сферою застосування в медицині. В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель передбачена можливість для учасників закупівлі запропонувати еквівалент. Також наголошуємо, що в технічному описі предмету закупівлі немає жодного натяку на виробника, постачальника чи специфічні технічні особливості. Враховуючи досвід проведення аналогічних закупівель (UA-2017-02-07-000468-c – 4 учасника, UA-2017-04-04-002628-b – 2 учасника, UA-2016-10-19-001038-b – 7 учасників) тендерний комітет не вбачає в своїх діях порушення ч.4 ст 22 Закону, а також п.п. 6.1 п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України», тобто Оголошеня про проведення закупівлі не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо рішення АМКУ №388-р/пк-ск від 26.03.2015р., на яке Ви посилаєтесь, то дане рішення винесено у рамках Закону України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність на підставі Закону України №922-VIII від 25.12.2015 та з 1 квітня 2016 року цей Закон не застосовується до центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно із Законом № 922-VIII від 25.12.2015. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, а не всіх замовників тощо. Тому незрозуміло, з яких причин Ви дійшли висновку, що рішення АМКУ №388-р/пк-ск від 26.03.2015р. є обов’язковими для виконання Замовником під час проведення даної допорогової закупівлі.
У зв’язку з чим, КМЗ НМР «СМСЧ м.Нетішин» під час проведення даної допорогової закупівлі діє на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, який набрав чинність з 1 квітня 2016 для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників.
Отже, на підставі вищевикладеного, Замовником було дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема, не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, та встановлені у цій процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Крім того, документація по даній закупівлі розроблена згідно вимог чинного законодавства України.
На даному етапі у Замовника відсутні передбачені Законом підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено