• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

філе куряче заморожене

Завершена

294 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 944.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2023 13:30 - 12.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне рішення замовника

Номер: ea79c57a74aa4953a5fa5c11a7314bb3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-07-005924-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне рішення замовника
Скарга:
Відділ освіти та спорту Єланецької селищної ради (55501, Україна , Миколаївська обл., смт Єланець, вул. Паркова, 15А) (далі - Змовник) оголосив відкриті торги за предметом «ДК 021:2015 15110000-2 - М’ясо «Філе куряче заморожене»» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005924-a). У закупівлі взяли участь два учасника, а саме ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМАГРОТРЕЙД» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Ю.КЕЙ» (код ЄДРПОУ 37912699, вул. Мала Морська, буд. 108, офіс 414, м. Миколаїв, Миколаївська обл., 54020, тел. 098 225 33 76; e-mail: u-key@ukr.net) (далі - Скаржник). 21.06.2023 р. Замовник ухвалив рішення відхилити тендерну пропозицію Скаржника та оприлюднив відповідний протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 78 від 21.06.2023. 1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалося надати «- інформацією про наявність власних або орендованих приміщень, автотранспорту для перевезення продукції, що відповідають гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів (ст. 41, 42, 44, 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»);». Зауважуємо, саме інформацію, а не довідку, як вказано у протоколі № 78 від 21.06.2023. У тендерній документації відсутня конкретизація, у якій саме формі має бути надана інформація про приміщення та автотранспорт. На виконання цієї вимоги ТОВ «Ю.Кей» серед іншого надало Акт № 14.21.1-48/86 від 19.11.2021, складений Держпродспоживслужбою України, у якому зазначене складське приміщення та автотранспорт, а також ї відповідність гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів, договір оренди нежитлови приміщень № 01/06/20 від 03.06.2020, договір позички автомобіля від 02.08.2021, договір оренди транспортного засобу від 22.08.2018, експлуатаційний дозвіл від 15.08.2018 на складське приміщення. 2. На виконання вимоги п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «завірені підписом і печаткою уповноваженої особи учасника торгів копії документів на провадження певного виду господарської діяльності» у складі тендерної пропозиції наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.08.2022, у якому вказані види господарської (економічної) діяльності, які провадить ТОВ «Ю.Кей»; 3. На виконання вимоги п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «копій сертифікатів якості (ліцензій, протоколів виміру або інших передбачених законодавством документів), завірених підписом і печаткою уповноваженої особи учасника торгів» у складі тендерної пропозиції наданий Протокол випробування на фізико-хімічні показники № 176 від 31.01.2023. 4. На виконання вимоги п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «гарантувати якість товару (надання послуг) – довідка у довільній формі, підписана уповноваженою особою учасника та завірена печаткою» у складі тендерної пропозиції надана довідка 12.06.2023 р. № 06-14 (файл «Характеристики товару (кур.)», у п. 7 якої вказано, що ТОВ «Ю.Кей» гарантує відповідність якості запропонованого товару та умов його поставки встановленим законодавством та Вами вимогам, зокрема нижченаведеним. 5. На виконання вимоги п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «довідка від учасника в довільній формі про застосування захисту довкілля» у складі тендерної пропозиції надана довідка 12.06.2023 р. № 06-14 (файл «Характеристики товару (кур.)», у п. 1 якої вказано, що ТОВ «Ю.Кей» гарантує виконання свого зобов’язання дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів, що є предметом закупівлі. 6. Усі надані у складі тендерної пропозиції документи підписані електронним підписом уповноваженої особи ТОВ «Ю.Кей» - директора Цоні Юлії Сергіївни. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно зі ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Згідно зі ст. 58-1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця….Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджений Перелік формальних помилок, до яких належить зокрема такі: окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання); подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. В Постанові Східного апеляційного господарського суду від 26 серпня 2020 року в справі № 905/1088/19 зазначено: “Відповідно до п. п. 3, 4 ст. 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги" електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.” В п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».». 7. Окрім того, згідно з п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідна практика АМКУ є у рішеннях № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022, № 1852-р/пк-пз від 16.02.2023. Своє рішення Замовник мотивував нібито невідповідністю тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що відповідно до вказаної норми Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо увагу, саме інформацію, а не додаткові поряд із вимогами законодавства кваліфікаційні вимоги, вигадані Замовником. Отже рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Кей» ухвалене з порушенням зокрема абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. ТОВ «Ю.Кей» не погодилось з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та звернулось до Замовника з вимогою скачувати дане рішення. Замовник станом на час підготовки цієї скарги Замовник цю вимогу не задовольнив. Такі дії Замовника порушують у т.ч. принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також законне право ТОВ «Ю.Кей» на перемогу у закупівлі. Враховуючи викладене, просимо: 1. Розглянути нашу скаргу та прийняти обґрунтоване рішення на підставі інформації, розміщеної в електронній системі закупівель та інформації, одержаної за цією скаргою щодо захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у зазначеній процедурі закупівлі. 2. Прийняти рішення про зобов’язання Замовника скасувати його рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Кей». Додатки: 1) рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022; 2) рішення № 1852-р/пк-пз від 16.02.2023.
Дата розгляду скарги: 11.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2023 18:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.07.2023 19:15
Дата виконання рішення Замовником: 25.07.2023 11:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Погоджуючись з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10601-р/пк-пз від 13.07.2023, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» необхідно: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ю.КЕЙ» . 2. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМАГРОТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі - «Філе куряче заморожене», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-06-07-005924-a.
Автор: ТОВ "Ю.КЕЙ", Юлія Сергіївна +380982253376 u-key@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: e5209abbfc0146ee8bc893c3a22e9a8a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-07-005924-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник ! Рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Кей» (протокол № 78 від 21.06.2023) є незаконним, таким що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з наступних підстав. 1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Ви вимагали надати «- інформацією про наявність власних або орендованих приміщень, автотранспорту для перевезення продукції, що відповідають гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів (ст. 41, 42, 44, 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»);». Зауважуємо, саме інформацію, а не довідку, як вказано у протоколі № 78 від 21.06.2023. У тендерній документації відсутня конкретизація, у якій саме формі має бути надана інформація про приміщення та автотранспорт. На виконання цієї вимоги ТОВ «Ю.Кей» серед іншого надало Акт № 14.21.1-48/86 від 19.11.2021, складений Держпродспоживслужбою України, у якому зазначене складське приміщення та автотранспорт, а також ї відповідність гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів, договір оренди нежитлови приміщень № 01/06/20 від 03.06.2020, договір позички автомобіля від 02.08.2021, договір оренди транспортного засобу від 22.08.2018, експлуатаційний дозвіл від 15.08.2018 на складське приміщення. 2. На виконання вимоги п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «завірені підписом і печаткою уповноваженої особи учасника торгів копії документів на провадження певного виду господарської діяльності» у складі тендерної пропозиції наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.08.2022, у якому вказані види господарської (економічної) діяльності, які провадить ТОВ «Ю.Кей»; 3. На виконання вимоги п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «подача копій сертифікатів якості (ліцензій, протоколів виміру або інших передбачених законодавством документів), завірених підписом і печаткою уповноваженої особи учасника торгів» у складі тендерної пропозиції наданий Протокол випробування на фізико-імічні показники № 176 від 31.01.2023. 4. На виконання вимоги п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «гарантувати якість товару (надання послуг) – довідка у довільній формі, підписана уповноваженою особою учасника та завірена печаткою» у складі тендерної пропозиції надана довідка 12.06.2023 р. № 06-14 (файл «Характеристики товару (кур.)», у п. 7 якої вказано, що ТОВ «Ю.Кей» гарантує відповідність якості запропонованого товару та умов його поставки встановленим законодавством та Вами вимогам, зокрема нижченаведеним. 5. На виконання вимоги п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «довідка від учасника в довільній формі про застосування захисту довкілля» у складі тендерної пропозиції надана довідка 12.06.2023 р. № 06-14 (файл «Характеристики товару (кур.)», у п. 1 якої вказано, що ТОВ «Ю.Кей» гарантує виконання свого зобов’язання дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів, що є предметом закупівлі. 6. Усі надані у складі тендерної пропозиції документи підписані електронним підписом уповноваженої особи ТОВ «Ю.Кей» - директора Цоні Юлії Сергіївни. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно зі ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі - Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Згідно зі ст. 58-1 Господарського кодексу України Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця….Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджений Перелік формальних помилок, до яких належить зокрема такі: окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання); подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. В Постанові Східного апеляційного господарського суду від 26 серпня 2020 року в справі № 905/1088/19 зазначено: “Відповідно до п. п. 3, 4 ст. 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги" електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.” В п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».». 7. Окрім того, згідно з п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рекомендуємо ознайомитись з відповідною практикою АМКУ (наприклад рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022, № 1852-р/пк-пз від 16.02.2023). Враховуючи викладене ВИМАГАЄМО скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Кей», оформлене протоколом № 78 від 21.06.2023. У разі невиконання данної вимоги ми будемо вимушені звертатися до компетентних органів за захистом своїх прав та притягнення винних осіб до відповідальності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: «Філе куряче заморожене» код ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо Відповідь на скаргу учасника ТОВ «Ю.КЕЙ» Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 із змінами (далі – Особливості) тендерна документація формується Замовником відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. У тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. З наведеної норми законодавства вбачається, що замовник не обмежений у виборі способу підтвердження відповідності учасників процедурі закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям за умови дотримання принципів публічних закупівель. Положення частини 2 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зобов’язує: 1) Забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях виробництва та обігу; 2) Розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. З Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: - подача копій сертифікатів якості (ліцензій, протоколів виміру або інших передбачених законодавством документів), завірених підписом і печаткою уповноваженої особи учасника торгів – учасником наданий Протокол випробування на фізико-хімічні показники №176 від 31.01.2023 не завірений підписом і печаткою уповноваженої особи; - гарантувати якість товару (надання послуг) – довідка у довільній формі, підписана уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (не надана); - довідка від учасника в довільній формі про застосування захисту довкілля – не надана. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою, як вказано у Додатку №3 до тендерної документації. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ учасника повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою, як вказано у Додатку №4 до тендерної документації. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ повинен бути засвідчений з боку учасника відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та згідно форми Додаток №5 до тендерної документації. Перелічені вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «Ю.КЕЙ» не виконав.
Статус вимоги: Не задоволено