-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» код 39220000-0 за ДК 021:2015 (інструмент для фарбування)
Завершена
2 919 723.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2018 12:26 - 21.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
5a478ee1c92c4654877f17af7c3b5f5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-05-000255-b.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі "Скарга КПТC.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга КПТС.pdf 01.02.2018 19:00
- 61.pdf 01.02.2018 19:00
- Виписка ЄДР.pdf 01.02.2018 19:00
- Протоколи та наказ.pdf 01.02.2018 19:00
- інформація про скасування рішень 05.02.2018 12:20
- інформація про скасування рішень 05.02.2018 12:20
- Рішення від 05.02.2018 № 960.pdf 05.02.2018 22:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2018 № 1495.pdf 21.02.2018 18:06
- Рішення від 20.02.2018 № 1495.pdf 23.02.2018 19:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2018 19:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.02.2018 19:28
Дата виконання рішення Замовником:
28.02.2018 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються
Вимога
Є відповідь
УВАГА! ЗАМОВНИК НЕ ПОБАЧИВ ДОКУМЕНТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ! ПОМИЛКА ЧИ КОРУПЦІЯ! ПРОСИМО НАДАТИ НЕГАЙНУ ВІДПОВІДЬ!!!!!
Номер:
b8f8dd39e3f84f77937883559b4dc9d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-05-000255-b.a1
Назва:
УВАГА! ЗАМОВНИК НЕ ПОБАЧИВ ДОКУМЕНТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ! ПОМИЛКА ЧИ КОРУПЦІЯ! ПРОСИМО НАДАТИ НЕГАЙНУ ВІДПОВІДЬ!!!!!
Вимога:
Всі документи які ви вказали в протоколі відхилення наявні в складі нашої пропозиції, а саме: 1) "Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі (вимога пункту 1.1 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації)" наявна в складі. Документ називається: "Довідка п.1.1 дод.2.pdf"; 2) "Видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару (інструменти для фарбування) на суму не менше 20 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2016 по 30.11.2017" наявна в складі. Документ називається: "Видаткова накладна.pdf" ; 3) "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого пунктом 1, розділу IV цієї тендерної документації.". У складі пропозиції надано банківську гарантію строк дії якої до 26 квітня 2018 року включно, що більше 90 календарних днів від кінцевого строку подання. Якщо ви не скасуєте неправомірне рішення про відхилення нашої пропозиції чи скасуєте закупівлю ми будемо вимушені повідомити прокуратуру та подати позов до господарського суду на відшкодування збитків за подання тендерної пропозиції та отримання банківської гарантії з грошовим покриттям.
Пов'язані документи:
Замовник
- інформація про скасування рішень 05.02.2018 12:20
- інформація про скасування рішень 05.02.2018 12:20
Дата подачі:
31.01.2018 18:27
Вирішення:
Членами тендерного комітету прийнято рішення задовольнити вимоги звернення від 31.01.2018, 18:27. ID: UA-2018-01-05-000255-b.a1 шляхом скасування рішення тендерного комітету КП «Київпастранс» (протокол засідання від 31.01.2018 № 129) про намір укласти договір з ТОВ «ДЕБЮТ-ЦЕНТР» та рішення тендерного комітету КП «Київпастранс» (протокол засідання від 30.01.2018 № 100) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН».
Статус вимоги:
Задоволено