-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби в асортименті
Завершена
1 541 586.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 415.86 UAH
мін. крок: 1% або 15 415.86 UAH
Період оскарження:
06.06.2023 20:18 - 11.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
39fb5aaf25a44604bfaebfb6d7521c51
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-014093-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга неправомірне визначення переможця.pdf 23.06.2023 12:21
- Скарга неправомірне визначення переможця.docx 23.06.2023 12:21
- рішення від 26.06.2023 № 9283.pdf 26.06.2023 18:16
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.07.2023 № 960.pdf 06.07.2023 20:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2023 № 10393.pdf 12.07.2023 16:08
- рішення від 11.07.2023 № 10393.pdf 14.07.2023 11:55
- ТД_ Фарби в асортименті в pdf.docx.pdf 28.06.2023 19:14
- Пояснення.pdf 28.06.2023 19:14
- IMG_0001.pdf 28.06.2023 19:14
- Протокол фарби взято в роботу.docx 28.06.2023 19:14
- Протокол_переможець після виправлення.docx 28.06.2023 19:14
- Відповідь на скаргу АМКУ.docx 28.06.2023 19:14
- ТД_ Фарби в асортименті.docx 28.06.2023 19:14
- Протокол про усунення невідповідностей.docx 28.06.2023 19:14
- Протокол фарби затвердж ТД.docx 28.06.2023 19:14
- Протокол відхилення.docx 28.06.2023 19:14
- Протокол фарби включено в план.docx 28.06.2023 19:14
- Протокол відхилення по АМКУ.docx 14.07.2023 16:04
- Протокол відхилення по АМКУ.docx 14.07.2023 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2023 12:37
Дата розгляду скарги:
06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.06.2023 18:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2023 11:56
Дата виконання рішення Замовником:
14.07.2023 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. На виконання Рішення комісії АМКУ відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОВІС ТРЕЙД" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ
Номер:
80767452b3ef434f9b0ea126188235c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-014093-a.a1
Назва:
ВИМОГА ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ
Вимога:
КП "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (надалі-Замовник) за результатами процедури закупівлі UA-2023-06-06-014093-a, оприлюднело повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ОВІС ТРЕЙД", з даним рішенням Замовника торгів не погоджуємося, свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Тендерна пропозиція ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" має наступні невідповідності по відношення до встановлених вимог Тендерної документації.
1) Додатком 1 ТД встановлено вимогу про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі, які Учасник повинен надати в тендерній пропозиції: “Копію зразка сертифікату/паспорту якості/протоколу випробування виробника на грунт ГФ-021 сірий та червоно-коричневий, що містить дані для ідентифікації та наступні фактичні значення показників якості продукції виробника, але не виключно: умовна в'язкість при температурі 20,0±2°С за віскозиметром ВЗ-246 з діаметром сопла 4 мм, масова частка нелетких речовин, міцність плівки при ударі за приладом типу У1, ступень перетирання, час висихання до ступеню 3 при температурі 20,0±2°С, адгезія плівки, гарантійний термін зберігання, отримані в результаті лабораторних випробувань, інформацію про іх відповідність вимогам нормативних документів, містить відмітку проходження перевірки відділом контролю якості (ВТК) підприємства виробника, печатку та підпис. Надається на кожне найменування товару.” Враховуючи зміст встановленої вимоги, повідомляємо Замовника, що останній встановив вичерпний перелік документів якості, що мають подаватися учасниками, в тому числі визначено обовʼязковий перелік фактичних показників якості та відміток ВТК, що мають міститися в документі! Тобто при підготовці тендерної пропозиції всі учасники ознайомлювалися з даною вимогою та розуміли які є обов’язкові вимоги до документів якості. У випадку неможливості виконати вищевказану вимогу, учасники торгів мали можливість її оскаржити або подати вимогу/питання щодо цього. Принагідно інформуємо, що будь-які скарги, вимоги, питання через електронну систему закупівель від ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" не надходила, а значить учасник не заперечував проти встановленої вимоги та мав намір її належним чином виконати! Розділом І, частиною 7 ТД затверджено, що: “Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
19.04.20223 року о 14:04 год. учасником був завантажений до електронної системи файл “Виправлення невідповідностей”, в якому розміщена довідка вих.№93 від 19 червня 2023 року, паспорт якості та сертифікат відповідності. В наданій довідці учасник акцентує увагу на те, що паспорти якості на грунт ГФ-021, не містить відмітки ВТК, оскільки учасник є виробник пропонованого товару та має сертифікат відповідності, який наданий в складі пропозиції.
Щодо виправленої Замовником невідповідності на запит Замовника повідомляємо наступне.
Поняття паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства ВИРОБНИКА на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо).
В довідці вих.№93 від 19 червня 2023 року, учасник вказує, що паспорт якості не містить відмітки ВТК, оскільки учасник є виробник пропонованого товару та має сертифікат відповідності. Інформуємо про те, що штамп ВТК - це спеціальний штамп, всередині якого найчастіше розміщуються реквізити підприємства та абревіатура ВТК, яка розшифровується як відділ технічного контролю. Даний штамп використовується виробником для того, що б можна було підтвердити якість виготовленої продукції. Застосовують такий штамп у відділі технічного контролю, після перевірки готової продукції.
Звертаємо увагу на те, що під час виправлення невповідності тендерної пропозиції учасник завантажив оновлений паспорт якості на грунт ГФ-021 сірий та червоно-коричневий. Поданий документ є однаковим з тим, що завантажений 13.06.2023 року “ФАЙЛ –технічна документація”, по даті виготовлення, партії, фасуванню тощо, відмінністю між поданими паспортами є те, що до оновленого паспорту додано показник по адгезії плівки та додатково в складі пропозиції надано Сертифікат відповідності термін дії якого встановлений з 04.04.2023 року по 03.04.2024 року та який чітко вказує додаткову інформацію про те, що сертифікат поширюється на продукції, яка виготовляється серійно з 04.04.2023 року. Однак цей сертифікат не поширює свою дію на партію продукції, що виготовлена відповідно до паспортів якості від 26.03.2023 року та 21.02.2023 року та жодним чином документально не підтверджує проведення лабораторного випробування по показнику адгезії плівки у зазначені дати (26 та 21 березня), оскільки виданий вже він після проведення лабораторного випробовування.
Звертаємо вашу увагу на те, що подані паспорти якості не містять відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства ВИРОБНИКА на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо), що вданому випадку має місце не виконання вимоги ТД, додатку 1.
Щодо умовної в'язкості при температурі 20,0±2°С за віскозиметром ВЗ-246 з діаметром сопла 4 мм, є обовʼязкова вимога ТД до всіх позицій товару, окрім дорожньої фарби! В складі пропозиції учасника надано паспорт якості який містить показник умовної в'язкості при температурі 20,0±2°С за віскозиметром ВЗ-246, але без зазначення та будь-якої помітки що “з діаметром сопла 4 мм”.
З врахуванням вищевикладеної інформації повідомляємо, що паспорти якості, що надані в складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам ТД, Додатку 1.
В складі тендерної пропозиції учасника надано заповнені Таблиці 3 та 4 про відповідність запропонованого Учасником товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню), де останній вказує фактичні, встановлені аналізом показники запропонованого Товару, у вигляді конкретного чисельного значення, при цьому в поданих паспортах якості (по всіх позиція товару), в колонці фактичне значення вказано слово “відповідає”, замість зазначених фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативному документу ТУ на яка робиться посилання в поданих паспортах якості, додатково до цього ще й відсутня відмітка ВТК, яка б мала підтверджувати видані під час лабораторного випробовування показники продукції. З врахуванням викладеної інформації повідомляємо, що має місце невідповідність вказаної інформації в поданих учасником таблицях 3 та 4 по відношенню до паспортів якості, в частині зазначення фактичного значення показників якості продукції, тим більше, що вимогами Додатку №1 (таблиця 3,4), ТД Замовник зазначив перелік показників, в тому числі їх числове значення.
Відповідно до ст. 6 ЗУ «Про захист прав споживачів», законодавець затвердив, що:
1. Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
2. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
2) Цінова пропозиція учасника та таблиці відповідності (3 та 4) надана без дотримання вимоги щодо їх оформлення. Відповідно до встановлених вимог Замовника, у вищевказаних документах необхідно було вказувати повне найменування виробника товару, однак учасником вказана скорочена назва, а саме “ТОВ “ОВІС ТРЕЙД” “замість Товариство з обмеженою відповідальністю “ОВІС ТРЕЙД””. Відповідно до частини 3, Розділу V ТД, замовник визначив чітко перелік формальних помилок, в даному допущена учасником помилка не визначена як формальна, а тому має місце невідповідність наданої інформації вимогам ТД.
На підставі вищевикладеної інформації, керуючись Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року та ЗУ “Про публічні закупівлі”, Замовник зобов’язаний відхилити учасника з врахуванням вимог та умов:
- Пункту 44 Постанови №1178 від 12.10.2022 року тендерна пропозиція:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
пункт 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Замовник НЕ МОЖЕ розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі БІЛЬШЕ НІЖ ОДИН РАЗ ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року, частиною 3, розділ «Загальні положення» затверджено: «3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, ПРОВОДЯТЬ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ.».
Частиною 1, статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” законодавцем затверджено принципи публічних закупівель, які містять ІМПЕРАТИВНИЙ характер, тобто є обов’язковими для замовників під час проведення закупівель. Вважаємо, що рішення про визначення переможця є таким, що порушує один з принципів публічних закупівель, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та добросовісна конкуренція серед учасників. Такі дії порушують права та інтереси нашої компанії як учасника процедури закупівлі.
На підставі вище викладено, вимагаємо скасувати рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. У випадку не задоволення вимогу нами буде скеровано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2023 10:01
Вирішення:
Законом не передбачено звернення Учасника до Замовника на етапі оскарження переможця закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено