-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Бланідас 300 - 6000 таб., АХД-2000 (1000 мл) - 50л, Бланідас Актив (1000мл) - 25 л, Стериліум (1000мл)- 2 л, Лізоформін (1000 мл) - 3 л, Перекис водню 35-40% 5 кг - 7 уп.
Завершена
24 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 120.50 UAH
Період оскарження:
16.02.2018 12:43 - 19.02.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
d533c7d0b6f14382a8042e5412a1baca
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-000773-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В протоколі відхилення нашої пропозиції Ви зазначили, що нами не виконана вимога - надання продукції зі строком придатності не менше 80% від загального. Складається таке враження,що Замовник не вивчає надані документи. У складі пропозиції ми надали лист за номером 1109 від 22 лютого про те, що продукція буде поставлена зі строками не менше 80% від загального терміну. В телефонній розмові з відповідальною особою Замовника нам повідомили,що аргумент відхилення інший - нерозгляд еквівалентів! Замовник на ходу вигадує протизаконні аргументи, аби протягти у переможці "свого" постачальника! Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2018 16:31